Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suurmoskeija  (Luettu 3494 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Suurmoskeija
Johdetaanko rahoittajia harhaan.
Miksi suunnittelevat niin syrjään.
Eivätkö lue agronettiä.

Tundran takanahan on maailman napa.
Ja vois samalla pankopojat nähdä miesten mallia.
Ja tumma nappisilmä varmaan sulattais muutaman verevän emännän.
Ja onhan maidon hinta tukineen jo kauan sitten ohittanut öljyn hinnan ja rahaa tulee lisää kunhan ymmärtää pyytää.

Mualaisjuntti

  • Vieras
Vs: Suurmoskeija
Johdetaanko rahoittajia harhaan.
Miksi suunnittelevat niin syrjään.
Eivätkö lue agronettiä.

Tundran takanahan on maailman napa.
Ja vois samalla pankopojat nähdä miesten mallia.
Ja tumma nappisilmä varmaan sulattais muutaman verevän emännän.
Ja onhan maidon hinta tukineen jo kauan sitten ohittanut öljyn hinnan ja rahaa tulee lisää kunhan ymmärtää pyytää.

Jos kuka miehen mallin olisi tarvinnut niin Eemeli. Munattomia nuo sun jorinat ovat.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Suurmoskeija
Ainakin jäänyt mielikuva ettei siellä tundran takana oikein ummarreta, kuka elättää ketä.

Mualaisjuntti

  • Vieras
Vs: Suurmoskeija
Ainakin jäänyt mielikuva ettei siellä tundran takana oikein ummarreta, kuka elättää ketä.

Ja sinäkö olet se messias jota ei elätetä? Jos olet kieltäytynyt kaikista tuista ja yhteiskunnan eduista niin auo perkele suutasi. Mutta vahvasti epäilen että kaikki  raha on kelvannut tälle agronetin tyhjäntoimittajalle. Eemelillekin.

Viimeksi muokattu: 09.12.17 - klo:08:05 kirjoittanut Mualaisjuntti

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Suurmoskeija
paljonkohan niitä virkamiähiä on etelässä verrattuna tundrantakuiseen?   ja paljonko tuo virkamiäs oikein tuottaakaan sitä tavaraa?   jota voi syödä ja jalostaa syötäväks.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Suurmoskeija
Katsos kun pitäis opetella ensteks pikkasen nöyryyttä.

Suomi pärjää melko hyvin vaikka maataloustuotantomme olisi murto-osa nykyisestä.
Turha uhota.
Turha paukuttaa henskeleitä.

Kauanko meillä varaa pitää tehotonta maataloutta laajassa mittakaavassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Suurmoskeija
pärjäiskö ihan varmasti?   ja kuis se nöyryys näkyy siellä etelässä?                   ja kauanko niitä etelän peltoja kantsii pitää hömpällä?   tonttina parempi tuotto ja hyöty.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Suurmoskeija
pärjäiskö ihan varmasti?   ja kuis se nöyryys näkyy siellä etelässä?                   ja kauanko niitä etelän peltoja kantsii pitää hömpällä?   tonttina parempi tuotto ja hyöty.

Kokonaistaloudellisesti olisikin viisasta siirtää maatalous kokonaisuudessaan etelä ja länsi-rannikolle, Ouluun asti samoin tukiperustein.
Lopuille vaikka poronhoitoa.

Miksi kepu kuuluu Unionissa ryhmään joka ajaa maataloustukia alas, vaikka kepuloiset meuhkaavat vallan muuta.
Viekö kepu jäseniään kuin laskiämpäriä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7580
  • Never Trust a Hippy
Vs: Suurmoskeija
Miksi moskeija pitäisi yhtäkkiä siirtää tundralle,  vaikka se pitäisi mielestäsi tyhjentää kaikesta muusta toiminnasta?

Olet naurettava kiukusta tärisevä epälooginen vanhus. Eikö se ole hyvä, että kepu kuuluu maataloustukia kriittisesti tarkastelevaan ryhmään. Sinähän itse ajat maataloustukien alasajoa, koska nostat itse Mela-eläkettä. Harmi kannaltasi vaan, että Kepu laittaa liberaaliryhmässä kapuloita tuota katsantosuuntaa edustavien rattaisiin.

Etkö häpeä nostaa RASVAISTA Mela-ökyeläkettäsi ja näännyttää eläkettäsi maksavia veronmaksajia? Mikset huuda siitä?

Viimeksi muokattu: 09.12.17 - klo:08:52 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Suurmoskeija
Itse ansaittua, itse maksettua.
Kelpaa sillä ostella Lid;istä sitä parasta laatua, siis ulkolaista.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7580
  • Never Trust a Hippy
Vs: Suurmoskeija
Itse ansaittua, itse maksettua.
Kelpaa sillä ostella Lid;istä sitä parasta laatua, siis ulkolaista.
Tarkoitatko Mela-ökyeläkettäsi? Et ole ansainnut sitä. Olet veronmaksajien taskuilla. Etkö osaa edes hävetä?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Suurmoskeija
Kelpaa sillä ostella Lid;istä sitä parasta laatua, siis ulkolaista.
Se on muuten ulkoMAISTA, ei ulkolaista. - Vai ostatko kotiLAISTA?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Mualaisjuntti

  • Vieras
Vs: Suurmoskeija
Itse ansaittua, itse maksettua.
Kelpaa sillä ostella Lid;istä sitä parasta laatua, siis ulkolaista.
Tarkoitatko Mela-ökyeläkettäsi? Et ole ansainnut sitä. Olet veronmaksajien taskuilla. Etkö osaa edes hävetä?

Niinpä. Tukisyöppö koko äijä. Ja koko ajan vinkumassa tuista kun hänelle ei anneta riittävästi. Kaikki on liikaa mitä saa, töihin pitäisi laittaa...

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3673
Vs: Suurmoskeija
Itse ansaittua, itse maksettua.
Kelpaa sillä ostella Lid;istä sitä parasta laatua, siis ulkolaista.
Sinun ikäiset eläkeläiset ei ole paljoakaan maksanut itse myel:in eläkettä,kyllä nykyiset maksajat ja valtio sen eläkkeen maksaa.80-90-vuotiaat ei ole maksaneet senkään vertaa,koko järjestelmä ei ole noin pitkäikäinen.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Suurmoskeija
Itse ansaittua, itse maksettua.
Kelpaa sillä ostella Lid;istä sitä parasta laatua, siis ulkolaista.
Tarkoitatko Mela-ökyeläkettäsi? Et ole ansainnut sitä. Olet veronmaksajien taskuilla. Etkö osaa edes hävetä?

Niinpä. Tukisyöppö koko äijä. Ja koko ajan vinkumassa tuista kun hänelle ei anneta riittävästi. Kaikki on liikaa mitä saa, töihin pitäisi laittaa...

Ja narsistin vikaa vielä, aiheesta oli jo yksi aloitus, mui ei, uusi valitusvirsi piti avata... On se surullista jos ei elämässä muuta sisältöä ole kuin kepukauna.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's