Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe syyllisen maksa  (Luettu 3952 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
syyllisen maksa
http://www.iltalehti.fi/sydan/201712052200582754_sd.shtml

Taas uusi todiste että Syyllinen ei selviä hengissä  😀😁🎅

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: syyllisen maksa
http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201712072200586575_we.shtml

Ja muistikin menee ja oppimiskyky Syömällä kepuloisien kasvattamia öljyjä. Rypsihän on myrkyllinen kasvi. Jalostuksella sitä on yritetty vähentää. Huonolla menestyksellä.
Mutta hyä kuolla kun ei muista eläneensä. 😀😁🎅

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
http://www.iltalehti.fi/sydan/201712052200582754_sd.shtml

Taas uusi todiste että Syyllinen ei selviä hengissä  😀😁🎅
Mikä todiste?😀 Ei minulla ole mitään möhömahaa, olen ketterä maidontuottaja. Sinulla sitävastoin on uutisessasi varoiteltu paskamaha😀. Taisit huolestua uutisestasi😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kun hakiaa makedonista oikeet öölit niin elää ja kiriskelee pahassa mielessä oikein piiiiitkään.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kun hakiaa makedonista oikeet öölit niin elää ja kiriskelee pahassa mielessä oikein piiiiitkään.

Ai sielläkö kävit. Minä en oo vielä siellä käynyt. Mutta seuraavaksi suunnittelin Albanian matkaa. 😀😁🎅

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ihan kiva... kerrokko hoksalle terkkuja?   

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hoksa vainaa. 😀😁🎅

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Hoksa vainaa. 😀😁🎅
Sepe tekee taas hölmöjä ulkomaanmatkoja. Slovenia, Bosnia, Serbia, Kroatia, Makedonia. Jos Sepe olisi ollut järkevä, niin Jugoslavian aikana olisi selvinnyt yhdellä reissulla usean hölmön reissun sijasta 😀😁😁

Viimeksi muokattu: 09.12.17 - klo:00:08 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Minä vaan edelleen ihmettelen suuresti tuota koko diabeteshommaa. Jumalaton lauma näitä viisaita arpomassa että mistähän se sokeritauti tulee ja yhtään valmiimmaksi ei tule asia.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hoksa vainaa. 😀😁🎅
Sepe tekee taas hölmöjä ulkomaanmatkoja. Slovenia, Bosnia, Serbia, Kroatia, Makedonia. Jos Sepe olisi ollut järkevä, niin Jugoslavian aikana olisi selvinnyt yhdellä reissulla usean hölmön reissun sijasta 😀😁😁

Ai jaa. Mehän elettiin silloin samanlaisessa Titon valtakunnassa nimeltä kekkoslandia. Miksi sitä olis pitänyt mennä ulkomaille katsomaan. Ja Kekkonen kävi siellä ja rakastui Anitaan. Vaarallinen paikka silloin oli. 😀😁🎅

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sokertaati pian Sepellä ja Syyllisellä... http://www.terve.fi/diabetes-tyyppi-2/tyopaikkakiusaaminen-saattaa-altistaa-diabetekselle

Pitää muistaa että kuka aloitti. Asioista voi riidellä, mutta eräät menee henk kohtaisuuksiin, kuten syyllinen ja antitesantti. Se ei kyllä toimi mun kohdalla. Koska minähän en ole todellinen. Vain virtuaalihahmo. 😀😁🎅

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Olet sinä melkoinen veitikka sepe.

Jääköön lukijan päätettäväksi oletko etu- vai muunsortin veitikka 😁
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Sokertaati pian Sepellä ja Syyllisellä... http://www.terve.fi/diabetes-tyyppi-2/tyopaikkakiusaaminen-saattaa-altistaa-diabetekselle

Pitää muistaa että kuka aloitti. Asioista voi riidellä, mutta eräät menee henk kohtaisuuksiin, kuten syyllinen ja antitesantti. Se ei kyllä toimi mun kohdalla. Koska minähän en ole todellinen. Vain virtuaalihahmo. 😀😁🎅

Tommosena persereikänä kuten Syyllinen en kyllä virkkas mitään.
Sepe se henkilökohtaisuuksiin meni, mutta ei se mitään, sillä minä ymmärrän. Sepen lähtö on lähellä, taudit jäytävät Sepen vanhaa ruhoa ja lähitulevaisuus tuhkauurnassa säilöttynä pelottaa😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tommosena persereikänä kuten Syyllinen en kyllä virkkas mitään.
Sepe se henkilökohtaisuuksiin meni, mutta ei se mitään, sillä minä ymmärrän. Sepen lähtö on lähellä, taudit jäytävät Sepen vanhaa ruhoa ja lähitulevaisuus tuhkauurnassa säilöttynä pelottaa😀😁😁

Mänit niin paljon henkilökohtaisuuksiin ,että L2 nuhteli ja pääsit supon tarkkailulistalle. 😀😁🎅