Kävin kaupassa ja ostin aika monta suklaa, tarra, lego, rasva, ylläri -ja lelukalenteria. Vielä Partiolaisten Adventtikalenterinkin, mutta itselleni ostin tämän https://www.stara.fi/2017/09/29/joulukalenteri-aikuiseen-makuun-luukkujen-takana-viinipulloja/
ei toki vaan nautiskelemaan! jouluhan on tunnetusti nautinnan aikaa..
Ideahan on oikein hyvä, mutta valitettavasti ei aivan uusi. Lieneekö perinteinen kaljakori suunnattu juuri joulukalenteriksi, sillä siihen mahtui 24 pulloa? Nykyinenkin kaljasalkku toimisi, mutta kun ei tahdo riittää jouluun saakka.
ja kaupassa sit ilikiää kun on nuita 18 tölkin paketteiki sotkemassa laskuja..
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 30.11.17 - klo:08:02ja kaupassa sit ilikiää kun on nuita 18 tölkin paketteiki sotkemassa laskuja..Helvetti ja kehtaavat vielä ne siihen tyrkyllä laittaa..muutaman kerran olen tällaisen kotiin raahannut ja siitä on kyllä tullut sanomista. Sellaista harhaanjohtavaa mainostusta.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.11.17 - klo:08:05Lainaus käyttäjältä: Oksa - 30.11.17 - klo:08:02ja kaupassa sit ilikiää kun on nuita 18 tölkin paketteiki sotkemassa laskuja..Helvetti ja kehtaavat vielä ne siihen tyrkyllä laittaa..muutaman kerran olen tällaisen kotiin raahannut ja siitä on kyllä tullut sanomista. Sellaista harhaanjohtavaa mainostusta.Pitää olla tarkkana mitä ostaa. Et kai sä ollu kännissä kun tommosen erehdyksen teit. 😀
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.11.17 - klo:08:09Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.11.17 - klo:08:05Lainaus käyttäjältä: Oksa - 30.11.17 - klo:08:02ja kaupassa sit ilikiää kun on nuita 18 tölkin paketteiki sotkemassa laskuja..Helvetti ja kehtaavat vielä ne siihen tyrkyllä laittaa..muutaman kerran olen tällaisen kotiin raahannut ja siitä on kyllä tullut sanomista. Sellaista harhaanjohtavaa mainostusta.Pitää olla tarkkana mitä ostaa. Et kai sä ollu kännissä kun tommosen erehdyksen teit. 😀En nyt sentäs, katos kun kaupassa käydään autolla ja sitä ajetaan selvänä.. Enkä sitä paitsi juo olutta..se muistuttaa maultaan erehdyttävästi lehmänkusta ja sitä en vapaaehtoisesti suuhuni laita. Minä ostan sitä vain muille, siksi erehdyksiäkin sattuu..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.11.17 - klo:08:15Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 30.11.17 - klo:08:09Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.11.17 - klo:08:05Lainaus käyttäjältä: Oksa - 30.11.17 - klo:08:02ja kaupassa sit ilikiää kun on nuita 18 tölkin paketteiki sotkemassa laskuja..Helvetti ja kehtaavat vielä ne siihen tyrkyllä laittaa..muutaman kerran olen tällaisen kotiin raahannut ja siitä on kyllä tullut sanomista. Sellaista harhaanjohtavaa mainostusta.Pitää olla tarkkana mitä ostaa. Et kai sä ollu kännissä kun tommosen erehdyksen teit. 😀En nyt sentäs, katos kun kaupassa käydään autolla ja sitä ajetaan selvänä.. Enkä sitä paitsi juo olutta..se muistuttaa maultaan erehdyttävästi lehmänkusta ja sitä en vapaaehtoisesti suuhuni laita. Minä ostan sitä vain muille, siksi erehdyksiäkin sattuu.. Et sitten parasta ostanu eli I:stä? III voi olla makuvirheitä.