Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe katsoiko kukaan  (Luettu 3586 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: katsoiko kukaan
Perjaitaita. https://areena.yle.fi/1-4297640

Tuli monia ajatuksia aiheesta. Kahta vaimoo ei saa ottaa. Mutta porukassa voi asua. Tuohan olis hyä juttu maitotilan työvoimapulaan.
 Tuossa dokkarissa oli naista kyllä monelle miehelle. Jos oon oikeen käsittänyt niin piiassakin. 😀😁🎅
Just.. Sanotaanko näin, että miehet jotka kiinnostuvat minusta, eivät ehkä kuitenkaan ole valmiita jakamaan minua ja hyvä niin, koska tunne on varmasti molemmin puolinen. 
Jos tuo polyamorinen suhde jollekin sopii, niin siitä vain, mutta minä en kuulu näihin.

Varmaan niin. Olen vaan juttujasi lukeneena, tullut tulokseen, että olis naista vaikka useammallekin. Siis olen väärässä. 😀

 Olet täydellisen oikeassa. Sepeitä tarvittais useempi...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Jätkä

  • Vieras
Vs: katsoiko kukaan
milloinka tuo dr vho puuttuu tuohon sepen kirjoitusasuun?   olis kiva tietää mitä todella tarkoittaa?   millä lie hää kirjoittaa?                              kattooko kukaan oikeesti nykyään töllöohjelmia?
Sepen kiljusaavi tuntuu tyhjentyvän kirjoitusasusta päätellen kohtalaista tahtia😁

Kuule ei täällä torin laidalla tarvii kiljua vääntää. Senkun kävelen Vaakunan tiskille, niin hanasta lähtee. 😀😁🎅
Jos litukan ale kaljakin on liian kallista eli kaljatkin ostat puheitesi mukaan netinkautta, niin ei taida Vaakunan baaritiski kulua kovin paljoa sinun takia. ;)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: katsoiko kukaan
milloinka tuo dr vho puuttuu tuohon sepen kirjoitusasuun?   olis kiva tietää mitä todella tarkoittaa?   millä lie hää kirjoittaa?                              kattooko kukaan oikeesti nykyään töllöohjelmia?
Sepen kiljusaavi tuntuu tyhjentyvän kirjoitusasusta päätellen kohtalaista tahtia😁

Kuule ei täällä torin laidalla tarvii kiljua vääntää. Senkun kävelen Vaakunan tiskille, niin hanasta lähtee. 😀😁🎅
Jos litukan ale kaljakin on liian kallista eli kaljatkin ostat puheitesi mukaan netinkautta, niin ei taida Vaakunan baaritiski kulua kovin paljoa sinun takia. ;)

Tietääkseni ei ole puhuttu mitään, vai onko ? 😀😁🎅

navettapiika

  • Vieras
Vs: katsoiko kukaan
Perjaitaita. https://areena.yle.fi/1-4297640

Tuli monia ajatuksia aiheesta. Kahta vaimoo ei saa ottaa. Mutta porukassa voi asua. Tuohan olis hyä juttu maitotilan työvoimapulaan.
 Tuossa dokkarissa oli naista kyllä monelle miehelle. Jos oon oikeen käsittänyt niin piiassakin. 😀😁🎅
Just.. Sanotaanko näin, että miehet jotka kiinnostuvat minusta, eivät ehkä kuitenkaan ole valmiita jakamaan minua ja hyvä niin, koska tunne on varmasti molemmin puolinen. 
Jos tuo polyamorinen suhde jollekin sopii, niin siitä vain, mutta minä en kuulu näihin.

Varmaan niin. Olen vaan juttujasi lukeneena, tullut tulokseen, että olis naista vaikka useammallekin. Siis olen väärässä. 😀

 Olet täydellisen oikeassa. Sepeitä tarvittais useempi...
Niin, katsos, minun pitelemiseksi tarvitaankin ihan oikea mies, ei mikään miehen kuvake.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: katsoiko kukaan
elikkä pelkkä remmi ei riitä.... ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: katsoiko kukaan
elikkä pelkkä remmi ei riitä.... ;D

Jotkut tarvii remmiä, nähtävästi piika ei. 😀😁

Dr.Who

  • Vieras
Vs: katsoiko kukaan
Perjaitaita. https://areena.yle.fi/1-4297640

Tuli monia ajatuksia aiheesta. Kahta vaimoo ei saa ottaa. Mutta porukassa voi asua. Tuohan olis hyä juttu maitotilan työvoimapulaan.
 Tuossa dokkarissa oli naista kyllä monelle miehelle. Jos oon oikeen käsittänyt niin piiassakin. 😀😁🎅
Just.. Sanotaanko näin, että miehet jotka kiinnostuvat minusta, eivät ehkä kuitenkaan ole valmiita jakamaan minua ja hyvä niin, koska tunne on varmasti molemmin puolinen. 
Jos tuo polyamorinen suhde jollekin sopii, niin siitä vain, mutta minä en kuulu näihin.
Sotkehan Sepeteus Piian lisäksi vielä pohojalaaset ja pienet tuppi*****t tähän niin saadaan vauhtia. 🎅
Aha, että Oksakin pitäs sekoittaa tähän.moista lienhän

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: katsoiko kukaan
Missähän se piika ei meinaa pysyä pitelemättä? Tai mistä pois?

navettapiika

  • Vieras
Vs: katsoiko kukaan
Missähän se piika ei meinaa pysyä pitelemättä? Tai mistä pois?
Joku tietää, mutta ei taida kertoa.