Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe autotallimeijeri hävisi puolustusvoimien maitomarkkinat  (Luettu 11296 kertaa)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Muuttuuks se kivi-maito ruottalaiseksi kun se sekoitetaan Ingmannin meijereissä muuhun suomalaisten tuottamaan maitoon..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Muuttuuks se kivi-maito ruottalaiseksi kun se sekoitetaan Ingmannin meijereissä muuhun suomalaisten tuottamaan maitoon..

Onko Ingmannilla meijereitä ?

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onko Ingmannilla meijereitä ?

Sanotaan nyt sitten Arlalaisiin, Aikoinaanhan se yks Valion pomo oli myymässä Valiotakin Arlalaisille..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onko todella ingmannila meijereitä?

hummeri5

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onko todella ingmannila meijereitä?
Ei oo ku jäätelötehdas...Eikä sitäkään taida inkmannit omistaa.

Viimeksi muokattu: 03.11.17 - klo:18:52 kirjoittanut hummeri5

Dr.Who

• Vieras
sama se mitä nuo kersat syö samanlaista paskoovat, aikonaan mahoton märinänpitivät näkkäristä,e ole siitäkään mitän kuulunut saatana

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kui kersat näkkäriä syä?   eiks siitä men hampaat?

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://demokraatti.fi/kannattaa-ottaa-asioista-selvaa-puolustusministerilta-tyly-kuittaus-keskustan-kansanedustajalle/

Siis mitä met opimma. Kepulaasille tuli virhes. Virhes halutaan muille syöttää. 😀😁🎅

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä oon kiitollinen ettei siniset klasit vaikuta mun ymmärrykseen
Tarkoitatko puoluetta vai meijeriä?

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Toivottavasti Arla teki semmosen tarjouksen,että ei tartte tuottajien selkänahasta ottaa
Kyl kivi pitää huolen,että otetaan ihan jokaisen suomalaisen tuottajan selkänahasta.

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://demokraatti.fi/kannattaa-ottaa-asioista-selvaa-puolustusministerilta-tyly-kuittaus-keskustan-kansanedustajalle/

Siis mitä met opimma. Kepulaasille tuli virhes. Virhes halutaan muille syöttää. 😀😁🎅

Juu, taas haju löyty omilta rattahilta. Ni.

Toiseksi, Arlalla on tuotantoa myös Suomessa,

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mihin se riittää?   onko tarpeeksi täyttämään tilaukset..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mihin se riittää?   onko tarpeeksi täyttämään tilaukset..

Kaikkien suomalaasten maidontuottajien etu on tarjota Arlalle raaka-ainetta ettei tarvitse tuoda Tanskasta.

Mualaisjuntti

• Vieras
Ootteko koskaan ihan oikeesti miettinet miksi talonpoikaa viedään kuin laskiämpäriä.
Jos ymmärrys on vain yhdellä tasolla ja se taso on MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ  MINÄ.

Jos tulee todellinen kriisi, polttoaine ei riitä maailman tappiin asti ja silloin tarkasti mietitään, mitä ja missä tuotetaan.
Silloin ei tehdä edes kepuloista aluepolitiikkaa, eikä ole varaa pienimpiinkään riskinottoihin.
Maito ei ole tosiaankaan se ykkösjuttu, eikä silloin mietitä miten venäjän uusrikkaat saataisiin ruokittua.
Silloin merkittävä osa pelloista tundran takana jätetään odottamaan aikaa parempaan, eikä edes etelässä uhrata aikaa pienimmillä loteilla.

Kriisi on todellinen. Se asuu näköjään sinussa. Taitaa olla erektio mennyttä, kusiväli lyhentynyt ja ainoa himokkuus liittyy agronet-kirjoitteluun. Ja kriisi on. Koeta hyvä mies ryhdistäytyä, tuo vie lautalaatikkoon koko Eemelin.

ilkka

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ootteko koskaan ihan oikeesti miettinet miksi talonpoikaa viedään kuin laskiämpäriä.
Jos ymmärrys on vain yhdellä tasolla ja se taso on MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ  MINÄ.

Jos tulee todellinen kriisi, polttoaine ei riitä maailman tappiin asti ja silloin tarkasti mietitään, mitä ja missä tuotetaan.
Silloin ei tehdä edes kepuloista aluepolitiikkaa, eikä ole varaa pienimpiinkään riskinottoihin.
Maito ei ole tosiaankaan se ykkösjuttu, eikä silloin mietitä miten venäjän uusrikkaat saataisiin ruokittua.
Silloin merkittävä osa pelloista tundran takana jätetään odottamaan aikaa parempaan, eikä edes etelässä uhrata aikaa pienimmillä loteilla.

Kriisi on todellinen. Se asuu näköjään sinussa. Taitaa olla erektio mennyttä, kusiväli lyhentynyt ja ainoa himokkuus liittyy agronet-kirjoitteluun. Ja kriisi on. Koeta hyvä mies ryhdistäytyä, tuo vie lautalaatikkoon koko Eemelin.

Kirjotus osunut oikeaan keskustelualueeseen.

En kylläkään pysty näkemään mitään yhteyttä aloituksen kanssa.

Eiköhän tämän eiautotallimeijerin nestemaito-tuotteet ole kuitenkin peräisin suomalaisista lehmistä.