Mulla 4-mukinen R jonttu. Aivan hirveä ajettava maantienopeuksilla jos nostolaitteessa jotain painavampaa ja pitempää, esim. 4-teräinen paluuaura.
Kummallinen heijari. Varmaan johtuu juuri tuosta kaukana taka-akselista olevasta nostolaitteesta.
Muuten menee tosi hyvin tiellä. 55km/h ajelee ilokseen.
Renkaat ja rengaspaineet vaikuttaa vielä enemmän.
1,4-1,6 bar ollut kaikessa ajossa. Sontinentaalit 540/70 x 38.
Hytin jousitus piti ens töikseen säätää kovimmalle että tohtii yleensä maantiellä ajaa.
Pienoinen yllätys Valtran jälkeen kun piti alkaa ohjailemaan suorallakin tiellä. Valtran rattia tarvi käännellä vain mutkissa. N1-Valtra kyseessä.
Hieman myös epäilyttää Jörniksessä etuakselin kiinnitys. Yhtäkkiä näyttää siltä että sitä työnnetään kardaanin varassa ja pari kettinkilenkkiä varmistaa ettei akseli tipu matkalle.
Jousitus edessä on muuten hyvä mutta manuaaliasetus/jäykistys pitäisi pystyä asettamaan esim. kuormainkäytössä itse valitsemalle max. nopeudelle. Nyt on tilanne sellainen että asetus muuttuu automaattisesti liian alhaisella, olikohan 15 km/h, nopeudella pehmeämmälle säädölle. Harvoin on sellaista kuormainhommaa jossa ei mennä yli 15 km/h. Ei kuulemma ole ohjelmoitavissa esim. 25 km/h nopeuteen asti.