Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Liikennetraktorin maatalouskäyttö  (Luettu 43684 kertaa)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Liikennetraktorin maatalouskäyttö
Mutkun 50 kulkevalla traktorilla, oli sitten liikenne tai ei, saa ajaa vastakin T-kortilla löpö-ajoa. 60 kulkevat ovat sitten uutuusluokka. älkää tehkö tästäkin vaiketa... :'(

Kyllä luokka vähän muuttuu, koska liikennetraktoriluokka 40-60km/h tarvii vähintään LT-kortin (ja 16v.) tai C-kortin.
Se lienee ollut joku poikkeamasääntö toi 50-kulkevien maatalous/löpöajo T-kortilla. Ja ymmärsin, että tää poikkeus päättyy vuodenvaihteessa.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Liikennetraktorin maatalouskäyttö
Mä olen aina luullut että liikennetraktoriin vaaditaan kuorma-autokortti. Se iteltä löytyykin taskusta ei siis huolta.
Itse alkaisin hiukan miettimään alkoholin käyttöä jos sen vuoksi jää kortti saamatta. Ehkä se maksa ei oikeasti tykkää siitä alkoholi määrästä.
Onsiihen vaadittu kuorrki kortti jos sillä urakoi jotain tiellä. Mutta nyt pitääsitte ihan maatalous ajoonkin korttia kattella. Niin mulla tyssännee tuo kortti jo näköön. Maksasta ensitte tiedä mitä se tällä hetkellä on maaillma menosta mieltä.
Kuinka huono näkö sulla sitten on jollet C-korttia saa?
On senverran huono etten vissiin enään sais b korttiakaan. Toinen silmä on erittäin hono jota ei eres yritetä korjata laseilla. Koska alkaa muodostamaan toista kuvaa. Toinen on hiukan parempi mutta näkökenttä on suppeampi mitä normalisti ja syvyys näkö puuttuu.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Liikennetraktorin maatalouskäyttö
Mä olen aina luullut että liikennetraktoriin vaaditaan kuorma-autokortti. Se iteltä löytyykin taskusta ei siis huolta.
Itse alkaisin hiukan miettimään alkoholin käyttöä jos sen vuoksi jää kortti saamatta. Ehkä se maksa ei oikeasti tykkää siitä alkoholi määrästä.
Onsiihen vaadittu kuorrki kortti jos sillä urakoi jotain tiellä. Mutta nyt pitääsitte ihan maatalous ajoonkin korttia kattella. Niin mulla tyssännee tuo kortti jo näköön. Maksasta ensitte tiedä mitä se tällä hetkellä on maaillma menosta mieltä.
Kuinka huono näkö sulla sitten on jollet C-korttia saa?
On senverran huono etten vissiin enään sais b korttiakaan. Toinen silmä on erittäin hono jota ei eres yritetä korjata laseilla. Koska alkaa muodostamaan toista kuvaa. Toinen on hiukan parempi mutta näkökenttä on suppeampi mitä normalisti ja syvyys näkö puuttuu.
Laserleikkaus edessä?

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Liikennetraktorin maatalouskäyttö
Mä olen aina luullut että liikennetraktoriin vaaditaan kuorma-autokortti. Se iteltä löytyykin taskusta ei siis huolta.
Itse alkaisin hiukan miettimään alkoholin käyttöä jos sen vuoksi jää kortti saamatta. Ehkä se maksa ei oikeasti tykkää siitä alkoholi määrästä.
Onsiihen vaadittu kuorrki kortti jos sillä urakoi jotain tiellä. Mutta nyt pitääsitte ihan maatalous ajoonkin korttia kattella. Niin mulla tyssännee tuo kortti jo näköön. Maksasta ensitte tiedä mitä se tällä hetkellä on maaillma menosta mieltä.
Kuinka huono näkö sulla sitten on jollet C-korttia saa?
On senverran huono etten vissiin enään sais b korttiakaan. Toinen silmä on erittäin hono jota ei eres yritetä korjata laseilla. Koska alkaa muodostamaan toista kuvaa. Toinen on hiukan parempi mutta näkökenttä on suppeampi mitä normalisti ja syvyys näkö puuttuu.
Laserleikkaus edessä?
Ei taida olla mahdollinen tässä tapauksessa. Vaurio on silmän pohjassa arpia + sitte ihan tuo julma taittovirhe yms. Tullu joskus joku tälli päähän otettua niin siin sitte menny. Kallossakin näkyy muutama rustottunu hiusmurtein kuvissa. Nyt tuo on pysyny ennallaan eikä vissiin juur ole menossa suuntaan jos toiseen. Muuten on semmonen ominaisuus vielä, että en pysty hitsaamaan tumman maskin kanssa. Pitää olla vainse euromaskin pelkkä kellertävä lirpake.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!