Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KePulle veretseisauttava vaalivoitto  (Luettu 1930 kertaa)

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Tallinnassa. Veljespuolueen vetoapu Tallinnan risteilyn muodossa tarjosi hyvän vetoavun:

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/viron-keskusta-selvaan-voittoon-tallinnassa-taavi-aas-jatkaa-pormestarina/6619268#gs.wSlTGOk

"Viron keskusta on voittanut kunnallisvaalit Tallinnassa. Keskusta keräsi 44,4 prosenttia pääkaupungissa annetuista äänistä, mikä tarkoittaa, että puolue saa enemmistön valtuustossa."

Sitä päivää odotellessa jolloin KePulla on stadissa valtuustossa enemmistö eli yli puolet valtuutetuista.

"Keskusta keräsi myös eniten ääniä valtakunnallisesti. Puoluetta äänesti 27,3 prosenttia virolaisista."

Fiksu kansa.
Grow the feed, not the weeds!

Muonamies

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 116
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Vieläkös jamako siellä Viron suunnalla maataloutta harrastelet? Mikä on nykytilanne, vieläkö ruotsalaiset ostelevat maata vai onko kääntynyt?

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Vieläkös jamako siellä Viron suunnalla maataloutta harrastelet? Mikä on nykytilanne, vieläkö ruotsalaiset ostelevat maata vai onko kääntynyt?

Olen vuokrannut kaikki pellot pois. Ja nyt on kannattavuus parempi kuin koskaan ja kumma kyllä olen kaikki vuokratkin saanut vaikka kaikki vuokralaiset ovat konkurssin partaalla. Lainaa on maatalouteen liki mahdoton saada edes kunnon vakuuksilla, joten tilanne on sanoisinko jäätynyt.

Lopettamiseen vaikutti eniten kaikkien avainhenkilöiden eläköityminen ja oma ammattitaidottomuus alalla. Jos esim. viljan hinta joskus nousisi niin saattaisin vuokrasopimusten loputtua palata alalle kunhan olisin sitä ensin opiskellut.

Viimeksi muokattu: 16.10.17 - klo:11:26 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Vieläkös jamako siellä Viron suunnalla maataloutta harrastelet? Mikä on nykytilanne, vieläkö ruotsalaiset ostelevat maata vai onko kääntynyt?

Olen vuokrannut kaikki pellot pois. Ja nyt on kannattavuus parempi kuin koskaan ja kumma kyllä olen kaikki vuokratkin saanut vaikka kaikki vuokralaiset ovat konkurssin partaalla. Lainaa on maatalouteen liki mahdoton saada edes kunnon vakuuksilla, joten tilanne on sanoisinko jäätynyt.

Ja suomessa MTK masinoi ajatusta, että vuokrat pitäisi antaa anteeksi.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Eikös Virossa Keskustapuoluetta äänestä pääosin venäjänkieliset?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
muistuupa mieleen minkälainen taivas tuo viro ja tallinna on esim. sepeteukselle ollu 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jeep

  • Vieras
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Tallinnassa. Veljespuolueen vetoapu Tallinnan risteilyn muodossa tarjosi hyvän vetoavun:

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/viron-keskusta-selvaan-voittoon-tallinnassa-taavi-aas-jatkaa-pormestarina/6619268#gs.wSlTGOk

"Viron keskusta on voittanut kunnallisvaalit Tallinnassa. Keskusta keräsi 44,4 prosenttia pääkaupungissa annetuista äänistä, mikä tarkoittaa, että puolue saa enemmistön valtuustossa."

Sitä päivää odotellessa jolloin KePulla on stadissa valtuustossa enemmistö eli yli puolet valtuutetuista.

"Keskusta keräsi myös eniten ääniä valtakunnallisesti. Puoluetta äänesti 27,3 prosenttia virolaisista."

Fiksu kansa.
Tuo osoittaa vain että suomessa on eu:n halvin ruoka.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
muistuupa mieleen minkälainen taivas tuo viro ja tallinna on esim. sepeteukselle ollu 8) 8) 8) 8)

Muistele sitä vaan. Nyt on taas vuojen oliiviöljyt kotona ja yskänlääkkeitäkään ei tarvii vuoteen alkosta hakia. 😀😁🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
heh, ja kumpikon eöltaantuu ennemmin?  sepe vai öljyt?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Kieltämättä verenkierto on heikossa kunnossa kun noin tekee
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Vieläkös jamako siellä Viron suunnalla maataloutta harrastelet? Mikä on nykytilanne, vieläkö ruotsalaiset ostelevat maata vai onko kääntynyt?

Olen vuokrannut kaikki pellot pois. Ja nyt on kannattavuus parempi kuin koskaan ja kumma kyllä olen kaikki vuokratkin saanut vaikka kaikki vuokralaiset ovat konkurssin partaalla. Lainaa on maatalouteen liki mahdoton saada edes kunnon vakuuksilla, joten tilanne on sanoisinko jäätynyt.

Ja suomessa MTK masinoi ajatusta, että vuokrat pitäisi antaa anteeksi.
Kuinka sepe oletko antanut vuokramehellesi anteeksi vai lähetätkö perintätoimiston asialle?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Vieläkös jamako siellä Viron suunnalla maataloutta harrastelet? Mikä on nykytilanne, vieläkö ruotsalaiset ostelevat maata vai onko kääntynyt?

Olen vuokrannut kaikki pellot pois. Ja nyt on kannattavuus parempi kuin koskaan ja kumma kyllä olen kaikki vuokratkin saanut vaikka kaikki vuokralaiset ovat konkurssin partaalla. Lainaa on maatalouteen liki mahdoton saada edes kunnon vakuuksilla, joten tilanne on sanoisinko jäätynyt.

Ja suomessa MTK masinoi ajatusta, että vuokrat pitäisi antaa anteeksi.
Kuinka sepe oletko antanut vuokramehellesi anteeksi vai lähetätkö perintätoimiston asialle?

https://www.youtube.com/watch?v=8z8i2qbIpbU

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Onhan sentään piispa kepun puolella... niinhän tuota pitää tulkita. :D


"Paitsi vihapuheesta olen vähintään yhtä paljon huolissani sellaisesta hienovaraisesta julkisesta puheesta, jossa ikään kuin sivistyneesti suljetaan marginaalissa olevia ihmisiä ulkopuolelle, Mäkinen sanoo.

Mäkisen mukaan puheelle on tyypillistä se, että siinä annetaan rivien välissä ymmärtää, että joissakin ihmisryhmissä saattaa piillä uhkia joko taloudelle tai turvallisuudelle.

– Tällainen puhe, joka on hienovaraista ulossulkemista, on minusta vielä huolestuttavampaa kuin vihapuhe."

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/569829-arkkipiispa-kari-makinen-suomessa-on-viela-vihapuhettakin-vaarallisempi-suuntaus
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
Onhan sentään piispa kepun puolella... niinhän tuota pitää tulkita. :D


"Paitsi vihapuheesta olen vähintään yhtä paljon huolissani sellaisesta hienovaraisesta julkisesta puheesta, jossa ikään kuin sivistyneesti suljetaan marginaalissa olevia ihmisiä ulkopuolelle, Mäkinen sanoo.

Mäkisen mukaan puheelle on tyypillistä se, että siinä annetaan rivien välissä ymmärtää, että joissakin ihmisryhmissä saattaa piillä uhkia joko taloudelle tai turvallisuudelle.

– Tällainen puhe, joka on hienovaraista ulossulkemista, on minusta vielä huolestuttavampaa kuin vihapuhe."

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/569829-arkkipiispa-kari-makinen-suomessa-on-viela-vihapuhettakin-vaarallisempi-suuntaus

Tuon voi tulkita niinkin, mutta tizinkoottajia ei ainakaan ole suljettu. Pikkusen kun älähtää, niin heti lisäbudjetissa muutama kymmen miljoonaa rävähtää.
  mä kyllä näkisin että vanhuksista on tehty suuri rasite yhteiskunnalle. 😀😁🎅

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: KePulle veretseisauttava vaalivoitto
mä kyllä näkisin että vanhuksista on tehty suuri rasite yhteiskunnalle. 😀😁🎅
Yhteiskunnan pitäisi kyllä järjestää eutanasiabusseja maakuntiin niin taakka helpottaisi. Voisi keskittyä tuottavampiin yksilöihin kuten nuoret (ja) mamut. Wahlroosikin ohjattava piikille heti kun soteoven aukaisee.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.