Oli kirja tallella vielä... Ymmärsin ettei siinä ole tiivisteitä vaan suojatut laakerit.
Laakerinvaihtoa tietäisi.
Kun se vaihde on muutenkin pellistä hitsattu rungon osa, laittaisin itse vahvempaa öljyä tai vaseliiniterästyksen. Hiljaahan se rumpu pyörii.
Taidat olla oikeassa, laakerinvaihtoa tietää viimeistään kun on juurikkaat ylhäällä.
Ketju tosiaan kannattaa pitää kunnossa ja uusia ajoissa, jos pääsee katkeamaan niin on todella veemäinen laittaa uusi tilalle. Kun vanha ketju on ehjä niin uusi on helppo vetää paikalleen.
Vuosien varrella kun on oppinut koneen heikot paikat ja ne on vahvistettu, ja kun osaa ennakoivasti huoltaa niin näillä on pärjätty. Se on selvä että savikoille ei Huhkia viedä, sinne on eri koneet.