Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Anteeksi-puoluve  (Luettu 10485 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Vs: Anteeksi-puoluve
Ons tää joku virus kokkareilla,kun yks toisensa jälkeen,nyt Suvi Linden,vai joku käytöksen kultainen kurssi :o

Eikö se ole jo aikakin ????

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Kokoomus, tämä muka "työväenpuolue" paljastaa todelliset karvasa vallanhurmiossa. Se on jätkää nöyryytetävä ja kunnolla.

Aulis Anttila

• Vieras
Peili...
anteeksi vaen, mutta meinaattako että palstan kovinta mekkalaa pitävät kokkoomuslaeset ovatten kokkoomuksen pohojasakkaa?
Eivät ne ainakaan ole sitä anteeksipyytelijäsiipeä.
Minä pyydän aina anteeksi kun aihe, syy tai peruste on - tai on osoitettu... perustellusti.
  Miten se täytyy perustella? Suomen lailla, vai pelkillä, kylmillä faktoilla? Riittääkö, jos sinun sanomiset tuntuvat loukkaavilta, halventavilta, siis, että sydämessä tuntuu pahalta, kun lukee jonkun sinun kommentin? Sama kysymys koskee meitä kaikkia, sillä ainahan on niin, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan, vrt. kaiku.

Se riittää, että tuntuu pahalta - mutta jätän oikeudekseni itsekin arvioida sitä... ja etenkin titä kuinka minulle on vastailtu... tältä saitilta voit lukea koko joukon oksennuksia joiden ylenantajilta minulla ei ole vähäisintäkään syytä, aihetta saati perustetta pyytää anteeksi.
On oksennuksia, mutta, jos itse pyrkii kirjoittamaan niin, ettei vastattais oksentamalla...oisko sitä puolta syytä tutkiskella ja, vaikkapa, parannella. Kepulaisetkin ovat ihmisiä, siinä, missä muutkin.

On syytä.
Vau!

Smak :-)
Siis sovinto kaikkien kanssa?

Se oli Juudaksen suudelma ...
:-)  :-)

Noh noh  :o
  Näetkö nyt, miten epäluuloisia sinua kohtaan täällä ollaan, epäillään vilpittömyyttäsi!  Oliskohan syytä etsiä se peili sieltä komeron perukoilta, AuA?

Tuossahan se on seinällä... ja hölmöjen kepulaisten epäilyistä viis... ellei kuus  ;D  :D  :)  ::)  :P

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
sekoomus sekoilee ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Maalaityttö

• Vieras
Vs: Peili...
anteeksi vaen, mutta meinaattako että palstan kovinta mekkalaa pitävät kokkoomuslaeset ovatten kokkoomuksen pohojasakkaa?
Eivät ne ainakaan ole sitä anteeksipyytelijäsiipeä.
Minä pyydän aina anteeksi kun aihe, syy tai peruste on - tai on osoitettu... perustellusti.
  Miten se täytyy perustella? Suomen lailla, vai pelkillä, kylmillä faktoilla? Riittääkö, jos sinun sanomiset tuntuvat loukkaavilta, halventavilta, siis, että sydämessä tuntuu pahalta, kun lukee jonkun sinun kommentin? Sama kysymys koskee meitä kaikkia, sillä ainahan on niin, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan, vrt. kaiku.

Se riittää, että tuntuu pahalta - mutta jätän oikeudekseni itsekin arvioida sitä... ja etenkin titä kuinka minulle on vastailtu... tältä saitilta voit lukea koko joukon oksennuksia joiden ylenantajilta minulla ei ole vähäisintäkään syytä, aihetta saati perustetta pyytää anteeksi.
On oksennuksia, mutta, jos itse pyrkii kirjoittamaan niin, ettei vastattais oksentamalla...oisko sitä puolta syytä tutkiskella ja, vaikkapa, parannella. Kepulaisetkin ovat ihmisiä, siinä, missä muutkin.

On syytä.
Vau!

Smak :-)
Siis sovinto kaikkien kanssa?

Se oli Juudaksen suudelma ...
:-)  :-)

Noh noh  :o
  Näetkö nyt, miten epäluuloisia sinua kohtaan täällä ollaan, epäillään vilpittömyyttäsi!  Oliskohan syytä etsiä se peili sieltä komeron perukoilta, AuA?

Tuossahan se on seinällä... ja hölmöjen kepulaisten epäilyistä viis... ellei kuus  ;D  :D  :)  ::)  :P
Tämän pitkän ketjun jatkoksi vielä kysymys Aulikselle: sanopa rehellisesti, onko kepulaisissa y h t ä ä n ihmistä, josta vois sanoa, et 'onpa siinä ihana ihminen'??? Vai ollaanko me kaikki samanlaista paskasakkia?

Aulis Anttila

• Vieras
Vastaus...
Tämän pitkän ketjun jatkoksi

...jonka leikkasin pois...

vielä kysymys Aulikselle: sanopa rehellisesti, onko kepulaisissa y h t ä ä n ihmistä, josta vois sanoa, et 'onpa siinä ihana ihminen'??? Vai ollaanko me kaikki samanlaista paskasakkia?
[/quote]

On lukuisia... ellei peräti lukemattomia... luettelenko jokusen  ???  ;D  ::)  :P

Maalaityttö

• Vieras
Vs: Vastaus...

vielä kysymys Aulikselle: sanopa rehellisesti, onko kepulaisissa y h t ä ä n ihmistä, josta vois sanoa, et 'onpa siinä ihana ihminen'??? Vai ollaanko me kaikki samanlaista paskasakkia?

On lukuisia... ellei peräti lukemattomia... luettelenko jokusen  ???  ;D  ::)  :P
[/quote]Juu, ehdottomasti???

Aulis Anttila

• Vieras
Muutama nimi...

Juu, ehdottomasti???
[/quote]

Eeva Kuuskoski, Paula Lehtomäki, Seppo Kääriäinen, Jussi Yli-Lahti, Olli Rehn... Mikko Pesälä, Ahti Pekkala... ja läjäpäittäin rivivaikuttajia - heidän nimensä eivät ole politiikassa tuttuja... kuin minulle  ;D  ::)  :P

Maalaityttö

• Vieras
Vs: Muutama nimi...

Juu, ehdottomasti???

Eeva Kuuskoski, Paula Lehtomäki, Seppo Kääriäinen, Jussi Yli-Lahti, Olli Rehn... Mikko Pesälä, Ahti Pekkala... ja läjäpäittäin rivivaikuttajia - heidän nimensä eivät ole politiikassa tuttuja... kuin minulle  ;D  ::)  :P
[/quote]Mitähän he tuumaisivat, jos lukisivat näitä sun juttuja täältä(kin)? Joskin, kyllähän sinä alat pikkuhiljaa sivistymään...?

Aulis Anttila

• Vieras
Lukeminen...

Juu, ehdottomasti???

Mitähän he tuumaisivat, jos lukisivat näitä sun juttuja täältä(kin)?

Muutamat heistä lukevatkin... ja suustani päästelen vieläkin kamalampaa tekstiä kuin näppikseltä  ;D  ::)  :P

Joskin, kyllähän sinä alat pikkuhiljaa sivistymään...?
[/quote]

Kiittää hän  ;D

Maalaityttö

• Vieras
Vs: Lukeminen...

Juu, ehdottomasti???

Muutamat heistä lukevatkin... ja suustani päästelen vieläkin kamalampaa tekstiä kuin näppikseltä  ;D  ::)  :P
  Niinhän minä vähän olen kuullut...:(

Kiittää hän  ;D
:)
[/quote]

Aulis Anttila

• Vieras
Vs: Lukeminen...

Juu, ehdottomasti???

Niinhän minä vähän olen kuullut...:(

Aijaa   ;D

Kiittää hän  ;D
:)
[/quote]

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
silläkö ne potkasi sinut puoluvetoemistolta?
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

• Vieras
Ruben Stillerin ohjelmassa, Ben Zyskowitsi pyysi anteeksi sanomisiaan radiossa, joten uusia anteeksi pyytäjiä tulee kuin liukuhihnalta ....

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ruben Stillerin ohjelmassa, Ben Zyskowitsi pyysi anteeksi sanomisiaan radiossa, joten uusia anteeksi pyytäjiä tulee kuin liukuhihnalta ....

Se oli kuin kohtalon ivaa, kun Benikin "joutui" pyytämään anteeksi... kyllä nauratti. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.