Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Google-tili ja tuntematon laite  (Luettu 2241 kertaa)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Google-tili ja tuntematon laite
Onkos lajitovereilla tullut sellaista tilannetta eteen, ettei Google-tilille pysty kirjautumaan uudella laitteella(tietokoneella)? Vaihdoin eilen eläkeläisille tietokoneen, mutta nyt Google tulkitsee kirjautumisyritykset ko. koneelta luvattomiksi, eikä päästä sisään. Millä perkeleellä tuon pystyy kiertämään?
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1407
Vs: Google-tili ja tuntematon laite
Sinun on ehkä mentävä sinne Google-tilille vanhalla koneella ja muutettava google-tilin asetuksia siten että siellä on puhelinnumero, johon tulee tekstiviestillä varmennus että olet itse (tai se tilin omistaja) asialla. Olen joutunut tekemään varmennukset (sähköposti/puh.no), koska mm.  ulkomailta kirjautumiset tsekataan ja tili voi mennä kiinni ilman varmennusten toimimista.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Google-tili ja tuntematon laite
Sinun on ehkä mentävä sinne Google-tilille vanhalla koneella ja muutettava google-tilin asetuksia siten että siellä on puhelinnumero, johon tulee tekstiviestillä varmennus että olet itse (tai se tilin omistaja) asialla. Olen joutunut tekemään varmennukset (sähköposti/puh.no), koska mm.  ulkomailta kirjautumiset tsekataan ja tili voi mennä kiinni ilman varmennusten toimimista.

Kiitos neuvosta, nyt toimii. Tosin välillä blokkasi myös tilin käytön puhelimesta, mutta tuon tekstiviestivarmennuksen kanssa saatiin sekin toimimaan.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-