Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe no nyt!  (Luettu 3251 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: no nyt!
Saapihan tuolla jo viikon ruat. 40 - 50 eurua jos nykyarvo, Friitalan tekemä tietysti.

https://www.huuto.net/kohteet/rahinaremmi-sa-int/448218688
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
etteks työ kuullu kuin net nauro sepen pihalle!   ja perässä vielä kulki joku oppillas joka nauro jälessä että nyt varmaan v....aaa!

Hannu toivotti hyvää syksyä, kun oli saatu paperit valmiiksi. No kolme vuottahan siinä menee kun tutkivat. Ei mulla kiire. 

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja sittenkö vasta lukevat tuomion?   ellei kalmo kerkii ennen..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sillo se on vasta esitutkintapöytäkirja valamis. Pääsee yleinen syyttäjä tutkimaan. 😀

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aha!   että moni muukin saabi nauraa!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aha!   että moni muukin saabi nauraa!

Mää luulen että ei naurata. 😀

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sillo se on vasta esitutkintapöytäkirja valamis. Pääsee yleinen syyttäjä tutkimaan. 😀

Sepellä yleiset syyttäjät taitaa olla useimmin vieraita.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Hannu toivotti hyvää syksyä, kun oli saatu paperit valmiiksi. No kolme vuottahan siinä menee kun tutkivat. Ei mulla kiire.

Sitäkö LADATTUA kivvääriä net tutkii...? Minkä mainostit olevan sielä sänkys alla...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sitäkö LADATTUA kivvääriä net tutkii...? Minkä mainostit olevan sielä sänkys alla...    🎅

No nyt on ollu rauhallista, kun tuo postilaatikko on kerrostalon ovesa. Ei oo teikäläiset vielä keksiny ovee varastaa.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

No nyt on ollu rauhallista, kun tuo postilaatikko on kerrostalon ovesa. Ei oo teikäläiset vielä keksiny ovee varastaa.

Em mie, mutta tesantti sen pian vie. Ko kuulee että se on entinen lampolan ovi...     🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."