Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uutta hallitusta jo suunnitellaan  (Luettu 1454 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Uutta hallitusta jo suunnitellaan
mutta ei missään kassakaapissa, vaan julkisesti.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201708262200352505_pi.shtml

jeep

  • Vieras
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
Näin saadaan julkisella, yhteisellä konsensuksella jaettua jeepin rahat.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
No se näköjään on tarkoitus lopulisesti muuttaa suomi sosialistin paratiisiksi.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
mutta ei missään kassakaapissa, vaan julkisesti.

Jutta aikoo puhua järkeä maailman suuryhtiöille, jotta ne siirtyisivät oikeudenmukaiseen globalisaatioon. Onkohan tarjolla keppiä vai porkkanoita ? Mulla on visio tuon hankkeen onnistumistodennäköisyydestä. Jutta ei jatkoon.

tuulispää

  • Vieras
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
mutta ei missään kassakaapissa, vaan julkisesti.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201708262200352505_pi.shtml

Niin mitäs se sossu-kokkarihallitus saikaan viimeksi aikaan? Muistaako kukaan? Tais mureta palasiksi matkan varrella...?  ;-)))

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
kiva kun kehittävät taas hyvä velisisko verkkoa ja siten saavat taasen maana asiat kunnolla sekaiksin.                   noooo, liian hyvinhän meillä jo menikin!           ja tietty oikein viksuja teinejä taas päättämään miten maa makaakaan!

Jopomies

  • Vieras
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
Vihreät jo kakkosena gallupeissa, jos ne pääsee hallitukseen, niin sit mennään konkkaan koko maa.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
 Jutan puheet ja kirjoitukset? Mitä painoarvoa opposition rivikansanedustajan ajatuksilla?  Tuonkin "uutisen" muistaa vain muutama sossu jotka epätoivoisesti yritävät haaveilla demareille jotain hallituspaikkaa, vaikka kohta he häviävät Kristillisdemokraateilekkin kannatuksessa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
Vihreät jo kakkosena gallupeissa, jos ne pääsee hallitukseen, niin sit mennään konkkaan koko maa.

Perustuslaki suojaa kepulta ja vihiriöiltä. Myös persuilta. 😀😁🎅

Jopomies

  • Vieras
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
Vihreät jo kakkosena gallupeissa, jos ne pääsee hallitukseen, niin sit mennään konkkaan koko maa.

Perustuslaki suojaa kepulta ja vihiriöiltä. Myös persuilta. 😀😁🎅

Mä olen persu, vahvasti Halla-aholainen. Suomi suomalaisille, Koti-Uskonto-Isänmaa. Isänmaan etu menee kaiken edelle.Me persut ollaan vahvasti isänmaallisia. Milloin te demarit alatte taas puolustaa työmiehen asiaa. Teistä on tullut semmosia maailmansyleilijöitä, ja olette unohtaneet työmiehen asian ajamisen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
Vihreät jo kakkosena gallupeissa, jos ne pääsee hallitukseen, niin sit mennään konkkaan koko maa.

Perustuslaki suojaa kepulta ja vihiriöiltä. Myös persuilta. 😀😁🎅

Mä olen persu, vahvasti Halla-aholainen. Suomi suomalaisille, Koti-Uskonto-Isänmaa. Isänmaan etu menee kaiken edelle.Me persut ollaan vahvasti isänmaallisia. Milloin te demarit alatte taas puolustaa työmiehen asiaa. Teistä on tullut semmosia maailmansyleilijöitä, ja olette unohtaneet työmiehen asian ajamisen.

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005342732.html

Nyt on maailman kirjat sekasten. On kepulla ja persuilla vaikiaa. 😀😁🎅

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
Vihreät jo kakkosena gallupeissa, jos ne pääsee hallitukseen, niin sit mennään konkkaan koko maa.

Perustuslaki suojaa kepulta ja vihiriöiltä. Myös persuilta. 😀😁🎅

Mä olen persu, vahvasti Halla-aholainen. Suomi suomalaisille, Koti-Uskonto-Isänmaa. Isänmaan etu menee kaiken edelle.Me persut ollaan vahvasti isänmaallisia. Milloin te demarit alatte taas puolustaa työmiehen asiaa. Teistä on tullut semmosia maailmansyleilijöitä, ja olette unohtaneet työmiehen asian ajamisen.

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005342732.html

Nyt on maailman kirjat sekasten. On kepulla ja persuilla vaikiaa. 😀😁🎅

 Niin on ja kyllä on: http://samisavio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/241968-laittomasti-maassa-oleskeleville-myonnetyt-tuet-on-nostettava-paivanvaloon
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Uutta hallitusta jo suunnitellaan
mutta ei missään kassakaapissa, vaan julkisesti.

Jutta aikoo puhua järkeä maailman suuryhtiöille, jotta ne siirtyisivät oikeudenmukaiseen globalisaatioon. Onkohan tarjolla keppiä vai porkkanoita ? Mulla on visio tuon hankkeen onnistumistodennäköisyydestä. Jutta ei jatkoon.

Auttaiskohan jos laittas tämmöstä kampetta päälle ?

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's