Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä hyötyä on ollut keskustapuolueen äänestämisestä?  (Luettu 1220 kertaa)

Jopomies

  • Vieras
Kertokaas  mitä hyötyä teille itsekullekin on ollut kepun äänestämisestä eri vaaleissa?  Itse olen joskus erehtynyt myös äänestämään keskustaa, mutta kun siitä ei ole mitään hyötyä ollut, niin enää en ole tätä puoluetta viitsinyt äänestää.

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Lue tuo analyysi kokkareista,siellä mielenkiintoinen kohta jossa sivutaan maataloutta "kokoomus halusi lopettaa kansallisten tukien maksun".

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vaikea sanoa, kun ei ole kokemusta kuin Ahon äänestämisestä presidentinvaaleissa. Ei siitä kai mitään hyötyä ollut, kun Halonen voitti.

Jopomies

  • Vieras
Vaikea sanoa, kun ei ole kokemusta kuin Ahon äänestämisestä presidentinvaaleissa. Ei siitä kai mitään hyötyä ollut, kun Halonen voitti.

Vielä vähemmän on ollut hyötyä kokoomuksen äänestämisestä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66056
ku jättää koko äänestyspaskan viettämästä niin paljon helpompi haukkua kaikkia tasapuolisesti!    miäkii jätän usiasti tyhyjän lapun   mut oon äänetsävinäni!   ei kä kukaan mussuta!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
ku jättää koko äänestyspaskan viettämästä niin paljon helpompi haukkua kaikkia tasapuolisesti!    miäkii jätän usiasti tyhyjän lapun   mut oon äänetsävinäni!   ei kä kukaan mussuta!

Piirrä nyt etes se kirkkovenneen kuva. Kait siä joskus oot mallin nähäny. 😀😁🎅

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  On varmaan turha kysyäkään ketkä äänestäjät pettyivät eniten valitsemaansa puolueeseen viime vaalien jälkeen..

Suuri Ajattelija

  • Vieras
ku jättää koko äänestyspaskan viettämästä niin paljon helpompi haukkua kaikkia tasapuolisesti!    miäkii jätän usiasti tyhyjän lapun   mut oon äänetsävinäni!   ei kä kukaan mussuta!

Piirrä nyt etes se kirkkovenneen kuva. Kait siä joskus oot mallin nähäny. 😀😁🎅
Minä piirsin kirkkoveneen viime kuntavaaleissa, enkä tiedä, menikö ääni kristillisille vai hylkyyn..
Onhan pienessä kunnassa valtavat hyödyt äänestää keppuleita. Urakkatarjoukset, yritystuet ja virkapaikat jaetaan suvereenisti jäsenkirjojen mukaan. Helsingissä kannattaa olla kokkare, Lieksassa demu ja Kemissä kommunisti.







Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22281
Mitä sie kepuluuseri täällä meuhkaat Kokoomuksesta, vaikka kepu kuuluu Unionissa ryhmään joka ajaa tukien alasajoa.

https://www.suomenuutiset.fi/keskustaa-kurmotettiin-aldesta-monillako-rattailla-puolue-ajaa/

Viimeksi muokattu: 20.08.17 - klo:21:46 kirjoittanut Eemeli

Mualaisjuntti

  • Vieras
Mitä sie kepuluuseri täällä meuhkaat Kokoomuksesta, vaikka kepu kuuluu Unionissa ryhmään joka ajaa tukien alasajoa.

https://www.suomenuutiset.fi/keskustaa-kurmotettiin-aldesta-monillako-rattailla-puolue-ajaa/

Tuommosen Janitskinin tapasia lehtiä lukkoovat vain idiootit. Parempi kaivoo vintiltä Kansa Taisteli numeroita ja alakaa lukemmaan niitä. Iemelin uutiset vois lukkee vaikka Vinkerporista.