Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yksityinen oppimateriaali kouluissa  (Luettu 3255 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12826
Firmojen sponsoroima oppimateriaali on kouluissa yhä suositumpaa. Opettajille tuotetaan työlehtykäisiä, opetussuunnitelmia ja luokkaretkikohteita. Yksittäisistä aiheista oppimateriaalia tuottavien firmojen ja yhdistysten omat intressit saattavat näkyä materiaalin sisällössä. Sveitsissä opettajien yhdistys on laatinut aiheesta suosituksen. Suurin oppimateriaalin tuottaja Kiknet ei ole allekirjoittanut sitä. Mm. opetuskokonaisuus maatalouden kestävyys on Syngentan tuottamaa.
Miten lie asianlaita Suomessa ?

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Minusta jotenkin tuntuu että Suomessa laki kieltää käyttämästä esim. Monsanton tekemää materiaalia opetuksessa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9908
  • Never Trust a Hippy
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Rosatom toimittaisi varmasti mielellään historianopetusmateriaalin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19327
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Saamieni tiedustelutietojen mukaan 70-luvula hitttttaaaaassa Hämmmmmeeeeeessssä oli kouluisa SKDL:n ponsoroimaa oppimateriaalia...     :o

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pirkkalan_moniste
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71950
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
ja sen levitys oli onneksi paikallista        tuostahan oli joku aika sit juttua jossain...

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21090
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Marxilainen pedagogiikka on vahvana vaikuttajana monessa kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Jossakin vaiheessa 1970-lukua esimerkiksi OAJ oli puhdasoppisimpia NKP:stä saneltuine ideologioineen, jopa tunnollisemmin kuin poliittisen historian, yhteiskuntatieteiden tai punaisen journalismin tiedekunnissa. Tai kriittiseksi pedagogiikaksi sitä nykyään taidetaan nimittää. Opettajajärjestön seniorien ydin on edelleen varsin vallankumoukselliseksi luonnehdittava, vanhat oikeistolaiset kansakoulun johtajaopettajat sotien alla ovat mennyttä aikaa.

-SS-

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa

Takuulla mamu myönteistä materiaalia rahasta tuottaa Sanoma Pro Oy

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sanoma_Pro

Sanoma Pro Oy (aikaisemmin WSOYpro Oy ja WSOY Oppimateriaalit Oy) on suomalainen, mediakonserni Sanoman omistama oppimateriaalikustantaja. Sanoma Pro Oy aloitti toimintansa itsenäisenä yhtiönä nimellä WSOY Oppimateriaalit Oy vuonna 2006. Aikaisemmin se toimi Werner Söderström Osakeyhtiön yhtenä liiketoimintayksikkönä: Oppimateriaalien tuottaminen on alkanut yhtymässä jo 1882. WSOYpro Oy syntyi 1. kesäkuuta 2009, kun WSOY Oppimateriaalit Oy ja WSOYpro-liiketoiminta yhdistyivät. Lokakuussa 2011 vahvistui yrityskauppa, jossa Sanoma-konserni osti oppimisratkaisuja tarjoavan Tammi Oppimateriaalit -liiketoiminnan Suomessa[1]. 1. joulukuuta 2011 yrityksen nimeksi tuli Sanoma Pro Oy.

Sanoma Pro on Suomen suurin oppimateriaalikustantajalähde?. Se tuottaa painettuja ja sähköisiä oppimateriaaleja sekä ylläpitää ja kehittää internet-pohjaista Sanoma Pro Oppimisympäristöä (aiemmin Opit).
Sanoma Pro tarjoaa 0–12-vuotiaille lapsille mm. painettuja tai sähköisiä puuhatuotteita, kirjoja tai pelejä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Marxilainen pedagogiikka on vahvana vaikuttajana monessa kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Jossakin vaiheessa 1970-lukua esimerkiksi OAJ oli puhdasoppisimpia NKP:stä saneltuine ideologioineen, jopa tunnollisemmin kuin poliittisen historian, yhteiskuntatieteiden tai punaisen journalismin tiedekunnissa. Tai kriittiseksi pedagogiikaksi sitä nykyään taidetaan nimittää. Opettajajärjestön seniorien ydin on edelleen varsin vallankumoukselliseksi luonnehdittava, vanhat oikeistolaiset kansakoulun johtajaopettajat sotien alla ovat mennyttä aikaa.

-SS-

Niin ja Reporadio rummutti ja painosti ..

https://www.youtube.com/watch?v=ZJxPPv0JVdg

https://www.youtube.com/watch?v=PWcx7O3FGn8
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Mut muistakaa että kommunismikin on juutalainen keksintö.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9908
  • Never Trust a Hippy
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Mut muistakaa että kommunismikin on juutalainen keksintö.

Tai saksalainen keksintö, josta eivät saaneet lisenssituloja.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Mut muistakaa että kommunismikin on juutalainen keksintö.

Tai saksalainen keksintö, josta eivät saaneet lisenssituloja.

Riitapoikki.... saksanjuutalainen  :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19327
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Marxilainen pedagogiikka on vahvana vaikuttajana monessa kasvatustieteellisessä tiedekunnassa. Jossakin vaiheessa 1970-lukua esimerkiksi OAJ oli puhdasoppisimpia NKP:stä saneltuine ideologioineen, jopa tunnollisemmin kuin poliittisen historian, yhteiskuntatieteiden tai punaisen journalismin tiedekunnissa. Tai kriittiseksi pedagogiikaksi sitä nykyään taidetaan nimittää. Opettajajärjestön seniorien ydin on edelleen varsin vallankumoukselliseksi luonnehdittava, vanhat oikeistolaiset kansakoulun johtajaopettajat sotien alla ovat mennyttä aikaa.

-SS-

Niin ja Reporadio rummutti ja painosti ..

https://www.youtube.com/watch?v=ZJxPPv0JVdg

https://www.youtube.com/watch?v=PWcx7O3FGn8

Vai meinas net taistolaiset tesantit ampua Osmo A:n...     >:(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1069
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Mut muistakaa että kommunismikin on juutalainen keksintö.
Juutalaiset ovat keksineet paljon muutakin pahaa mm.
Farkut, kuulakärkikynän, pikakahvin, huulipunan, taittuvan juomapillin, laskukoneen, kaukosäätimen, mikrofonin, gramofonin, LP-levyn, telefaksin, videonauhurin, optisen kaapelin, laserin, sydämentahdistimen, poliorokotteen, neomysiininin, strepromysiinin, vitamiinit A-D, Intelin prosessorin, mammografian, veriryhmäluokituksen, ruostumattoman teräksen, liikennevalot, polttoaineiden tislauksen maaöljystä, kaasuttimen ja polttomoottorin (Reinikainen 2015). Kyllä olisi elämä paljon ihanampaa, parempaa ja helpompaa ilman noiden "apinoiden ja sikojen jälkeläisten" pahoja keksintöjä.

Viimeksi muokattu: 16.08.17 - klo:22:01 kirjoittanut peräkammarin poika

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Mut muistakaa että kommunismikin on juutalainen keksintö.
Juutalaiset ovat keksineet paljon muutakin pahaa mm.
Farkut, kuulakärkikynän, pikakahvin, huulipunan, taittuvan juomapillin, laskukoneen, kaukosäätimen, mikrofonin, gramofonin, LP-levyn, telefaksin, videonauhurin, optisen kaapelin, laserin, sydämentahdistimen, poliorokotteen, neomysiininin, strepromysiinin, vitamiinit A-D, Intelin prosessorin, mammografian, veriryhmäluokituksen, ruostumattoman teräksen, liikennevalot, polttoaineiden tislauksen maaöljystä, kaasuttimen ja polttomoottorin (Reinikainen 2015). Kyllä olisi elämä paljon ihanampaa, parempaa ja helpompaa ilman noiden "apinoiden ja sikojen jälkeläisten" pahoja keksintöjä.

Unohit listasta FEDin

Lainaus
  "Kaikki valtiokoneiston pyörät pyörivät meidän käsissämme olevan käyttövoiman,kullan avulla.
 Meidän viisaittemme keksimä kansantaloustiede on tunnustanut pääoman hallitsijanvaltuudet jo aikoja sitten"
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21090
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Yksityinen oppimateriaali kouluissa
Lainaus
  "Kaikki valtiokoneiston pyörät pyörivät meidän käsissämme olevan käyttövoiman,kullan avulla.
 Meidän viisaittemme keksimä kansantaloustiede on tunnustanut pääoman hallitsijanvaltuudet jo aikoja sitten"

Miten viittaamasi Maurice Jolyn satiirin "Machiavellin ja Montesquieun vuoropuhelu helvetissä"  teksti tai juoni Hermann Goedschen romaanista "Biarritz"  todistavat väitteesi ? Kummatkaan eivät ole juutalaisia.

-SS-