voi v.ittu minkälainen kuva annetaan taas presitenttimme johdolla yhteisessä eurooppalaisessa pakoterintamassa seisomisesta, huhujen mukaan lappeenrannassa on myös lastattu kylmäkuljetuskone täyteen valion maetotavaraa http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005306856.html
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.07.17 - klo:22:45voi v.ittu minkälainen kuva annetaan taas presitenttimme johdolla yhteisessä eurooppalaisessa pakoterintamassa seisomisesta, huhujen mukaan lappeenrannassa on myös lastattu kylmäkuljetuskone täyteen valion maetotavaraa http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005306856.htmlTuossa se nähdään että viljanviljeliät on heti luistamassa tilaisuuden tullen pakoterintamasta. No taitaa olla että tuo tavara ei kelpaa kuin RYSSÄLLE!
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 29.07.17 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.07.17 - klo:22:45voi v.ittu minkälainen kuva annetaan taas presitenttimme johdolla yhteisessä eurooppalaisessa pakoterintamassa seisomisesta, huhujen mukaan lappeenrannassa on myös lastattu kylmäkuljetuskone täyteen valion maetotavaraa http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005306856.htmlTuossa se nähdään että viljanviljeliät on heti luistamassa tilaisuuden tullen pakoterintamasta. No taitaa olla että tuo tavara ei kelpaa kuin RYSSÄLLE!älä muuta sano, etelän viljamiesten mafian miehittämän mtk.n härskin mulle mulle politiikan seurauksena putinille tarjotaan pilsneria ruuan kanssa vaikka suomen taloudelliset intressit vaatis tarjolle valion eila maitoa ja piimää jotka ovat olleet venäjän viennin ehdottomia hittituotteita mutta nyt kiellettyjä poliittisin päätöksin....vit-tu mitä markkinatalouden vastustajia kokoomus onkaan nykyisin täynnä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 29.07.17 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 29.07.17 - klo:08:07Tuossa se nähdään että viljanviljeliät on heti luistamassa tilaisuuden tullen pakoterintamasta. No taitaa olla että tuo tavara ei kelpaa kuin RYSSÄLLE!älä muuta sano, etelän viljamiesten mafian miehittämän mtk.n härskin mulle mulle politiikan seurauksena putinille tarjotaan pilsneria ruuan kanssa vaikka suomen taloudelliset intressit vaatis tarjolle valion eila maitoa ja piimää jotka ovat olleet venäjän viennin ehdottomia hittituotteita mutta nyt kiellettyjä poliittisin päätöksin....vit-tu mitä markkinatalouden vastustajia kokoomus onkaan nykyisin täynnä No parempi että vievät Venäjälle. Eivätpähän oikeilla markkinoilla sotke asiakaitten vatsalaukkuja. ei se ole mikään meriitti että RYSSÄLLE kelpaa. Pikemminkin alkaa haitata ulkomaan vientiä.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 29.07.17 - klo:08:07Tuossa se nähdään että viljanviljeliät on heti luistamassa tilaisuuden tullen pakoterintamasta. No taitaa olla että tuo tavara ei kelpaa kuin RYSSÄLLE!älä muuta sano, etelän viljamiesten mafian miehittämän mtk.n härskin mulle mulle politiikan seurauksena putinille tarjotaan pilsneria ruuan kanssa vaikka suomen taloudelliset intressit vaatis tarjolle valion eila maitoa ja piimää jotka ovat olleet venäjän viennin ehdottomia hittituotteita mutta nyt kiellettyjä poliittisin päätöksin....vit-tu mitä markkinatalouden vastustajia kokoomus onkaan nykyisin täynnä
Tuossa se nähdään että viljanviljeliät on heti luistamassa tilaisuuden tullen pakoterintamasta. No taitaa olla että tuo tavara ei kelpaa kuin RYSSÄLLE!
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 29.07.17 - klo:12:04Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 29.07.17 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 29.07.17 - klo:08:07Tuossa se nähdään että viljanviljeliät on heti luistamassa tilaisuuden tullen pakoterintamasta. No taitaa olla että tuo tavara ei kelpaa kuin RYSSÄLLE!älä muuta sano, etelän viljamiesten mafian miehittämän mtk.n härskin mulle mulle politiikan seurauksena putinille tarjotaan pilsneria ruuan kanssa vaikka suomen taloudelliset intressit vaatis tarjolle valion eila maitoa ja piimää jotka ovat olleet venäjän viennin ehdottomia hittituotteita mutta nyt kiellettyjä poliittisin päätöksin....vit-tu mitä markkinatalouden vastustajia kokoomus onkaan nykyisin täynnä No parempi että vievät Venäjälle. Eivätpähän oikeilla markkinoilla sotke asiakaitten vatsalaukkuja. ei se ole mikään meriitti että RYSSÄLLE kelpaa. Pikemminkin alkaa haitata ulkomaan vientiä.Niin että se ei ole mikään meriitti että ryssälle kelpaavat VALION tuotteet...'