Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaiset potkikaa talousliberaalit pois johdostanne  (Luettu 2892 kertaa)

jamako

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Our reliable partner!
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005295810.html

"Kolmanneksi suurin puolue on vielä keskusta eduskuntavaalikannatuksella mitattuna, mutta sen kannatus on roimassa alamäessä. Keskustaa kannattaa enää 16,4 prosenttia suomalaisista.

Vihreiden kannatus on puolestaan 15,5 prosenttia, mikä on puolueen ennätys HS-gallupeissa."

Tilanne ei ennen korjaannu kuin ei-alkiolaiset= Sipi, Berner, Rehn (ymmärsi itse lähteä) yms. on potkittu pois johdosta lestien kanssa. Suomessa on jo Kokoomus; kopiota ei tarvita.
Grow the feed, not the weeds!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No mihin edes kepuloisia tarvitaan.
Suomi on ravistamassa itsestään viimeisetkin agraariajan rippeet.

kepuhan on vain jarrumies, itsepäisyydellään pyrkimyksissään joka niemen kolkka asuttuna, tundran takana, kansakunnan edusta välittämättä.
Eikä liberaali politiikka kepun tekemänä iske kansaan. Jokainenhan tietää jotta kepu pettää aina, ihan aina ja vieläkin useammin.

navettapiika

• Vieras
Niin..onhan se totta, että demu ymmärtää viljelijää paljon paremmin kuin kokkare tai kepulainen, kun sillä ei ole vaaraa siitä, että kukaan syyttäisi kotiin päin vetämisestä. Kokkare vain ei tiedä, missä se koti on..

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa vaan olla niin, jotta porvarin täytyy antaa kaverillekin jotta ostovoimaa löytyy ja oma yhtiö lihoo, mutta kepuluuseri.
Minä minä minä minä minä

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kaksipuoluejärjestelmä piisaisi meilläkin 'Euroopan Yhdysvalloissa'.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

• Vieras
Taitaa vaan olla niin, jotta porvarin täytyy antaa kaverillekin jotta ostovoimaa löytyy ja oma yhtiö lihoo, mutta kepuluuseri.
Minä minä minä minä minä
Tuota minä en usko..tuota minää..miten sinä kuvittelet, että noissa kymmenlapsisissa perheissä voi noin ajatella? Ei, kyllä se on meille, ei minulle.. kepujen hyväveli-järjestelmä ei kukoistaisi jos se vain olisi minä.

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Saamme kiittää kepun syöksykierteestä MTKn edunvalvontaa. Etelän tuottajat häippäsivät...se jos mikä on onneksi Isänmaalle.

...syöksy jatkuu...

Sipilää ei yksin voi  kiittää,  suurin kiitos kuulu Simonkadulle.

navettapiika

• Vieras
Kumma jos ei jäsenet vähene, kun tuottajat vähenee koko ajan..yhtälö olisi muuten aika mahdoton.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja voitte vain arvailla sitä selkäänpuukotusten määrää mikä kepun piireissä nykyään vallitsee.
Kaikki liikkuvat haukutaan, omatkin, kun tajutaan vallankiiman hupenevan.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta aatelkaas kuin paljon saa tuollanen markinaalijoukko aikaan...nuin vähän populaa ja silti saa koko maan asiat mielensä mukaan hoitaa...   mihin hittoon noita muita puolueita tarvitaan???  eihän net saa kuin homoja aikaan...  ja sekös tään maan pelastaisi????                                  ja vielä nauttivat puoluetuetkiii...   joutavat!

navettapiika

• Vieras
Kyllä..ainoa, mihin mtk ja kepu eivät voi vaikuttaa on taivaan säät..vai voisiko sittenkin?

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja sote on helppo ajaa maaliin.
ensin kepu helvettiin pöydistä missä asioista päätetään ja tehdään kaikki, ihan kaikki päinvastoin mitä kepuluuserit suunnittelivat.

navettapiika

• Vieras
Kokkareet myyvät koko soten ulkomaalaisille..Terveystalo täältä tullaan..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eli yks päätä'ntäpaikka ja kaikki veronmaksajat maksaa...     mikä se olikaan sen 1900-luvun alun terveydenhoidon nimi?       kansanhuoltokos se nyt oli?

navettapiika

• Vieras
Ja alkaa huutolaisten aika jälleen..kuka halvimmalla heidät hautaan saattelee.