Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustelusta  (Luettu 9742 kertaa)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Keskustelusta
Onko muita joiden mielestä tämän keskusteluryhmäuudistuksen jälkeen trollaamisen ja fleimien osuus näissä asia-aiheissakin on noussut ärsyttävän suureksi - vapaassa sanassa meno nyt on yhtä tohloa kuin ennenkin eikä se mua haittaakaan.

Tottahan pieni vääntö ja sanalla kikkailu sopii tännekin, mutta kun enää ei tahdo asiantynkää löytää ihan asiallisistakaan aloituksista...

Onko se tämä uudistus näine kaikkine silmäkarkkeineen ja kilkkeineen, joka tähän houkuttaa, vai on täällä vain niin paljon uusia teinikirjoittajia?

J.A.Sandels

  • Vieras
Vs: Keskustelusta
Juu. Mahotonta älämölöä on. Pääosissa punanen sonni ja vihreä peura.
Ilmeisesti teinejä piisaa,minkä luokkalaisia lieneevät kun tuo kirjoittamisen taito on muutamalla hieman hukassa?

molymatti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Keskustelusta
joo kyllä on huomattu! Harmittaa mm. hyvä keskusteluaihe kotieläinten puolella pihvinkasvattajien liitosta pistetty piloille tyhjällä pelleilyllä...

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Keskustelusta
Joo on. Mun mielestäni edesauttavana tekijänä on, että kun nyt katsoo uudet viestit, niin siinä ei kovin hyvin erotu se, mille alueelle viesti on kirjoitettu. Aiemmin olivat jaoteltuna alueittain.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Keskustelusta
mikä se on se trolli? entä fleimi? Raktorimerkkie? Ei vaen, onko rolli joku tyhyjänpäevänen viesti? Tuo fleimi ei avvau mulle.
Elämä on parasta kometiijjaa

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Keskustelusta
mikä se on se trolli? entä fleimi? Raktorimerkkie? Ei vaen, onko rolli joku tyhyjänpäevänen viesti? Tuo fleimi ei avvau mulle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Flame
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli

Opelixi

  • Vieras
Vs: Keskustelusta
Onko muita joiden mielestä tämän keskusteluryhmäuudistuksen jälkeen trollaamisen ja fleimien osuus näissä asia-aiheissakin on noussut ärsyttävän suureksi - vapaassa sanassa meno nyt on yhtä tohloa kuin ennenkin eikä se mua haittaakaan.

Tottahan pieni vääntö ja sanalla kikkailu sopii tännekin, mutta kun enää ei tahdo asiantynkää löytää ihan asiallisistakaan aloituksista...

Onko se tämä uudistus näine kaikkine silmäkarkkeineen ja kilkkeineen, joka tähän houkuttaa, vai on täällä vain niin paljon uusia teinikirjoittajia?

En sitten tiedä että luetko meikäläisen teinikirjoittajaksi mutta vastaan kumminki oman näkemykseni kyseisestä asiasta.  ;D

Se mitä tulee noihin mainitsemiisi karkkeihin ja kikkoihin niin ajan myötä niiden käyttö vakioituu. Sama kuin esimerkiksi lautasmuokkaimet käytännössä, kaikki osti heti sellaisen ja nyt käytännön kokemusten jälkeen sitä tarvitseville on jäänyt sellainen, muut ovat laittaneet myyntiin tai pihan perälle.  :D  ::)

Itse olen omia aloituksiani lueskellut tarkkaan koska tarkoitus on kuitenki kerätä erilaisia kokemuksia erilaisista asioista että tietää omia valintoja vähän miettiä tarkemmin. Vähiin ovat vastaukset jääneet, mutta sitäkin parempia ovat olleet.  ;) Esim. elinikäistuotoksessa mun vastaukset ja kysymykset on kaikuneet kuuroille silmille, mutta ei voi mitään. En mä siitä nokkiini ota.  :) Täytyy toivoa että kirjekurssiagronomin tutkinnon koulutusta aletaan kotieläinopinnoista järjestää parin vuoden päästä. Silloin pystyy laajentamaan kotieläintietoa loogin opintoihin verrattuna.

Ehkä lukijoille on laiskan kynnys vastata jos vastauksia löytyy vanhasta agronetistä? Edelleen olen Delete-napin kannalla.  :D :)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Keskustelusta
Onko muita joiden mielestä tämän keskusteluryhmäuudistuksen jälkeen trollaamisen ja fleimien osuus näissä asia-aiheissakin on noussut ärsyttävän suureksi - vapaassa sanassa meno nyt on yhtä tohloa kuin ennenkin eikä se mua haittaakaan.

Tottahan pieni vääntö ja sanalla kikkailu sopii tännekin, mutta kun enää ei tahdo asiantynkää löytää ihan asiallisistakaan aloituksista...

Onko se tämä uudistus näine kaikkine silmäkarkkeineen ja kilkkeineen, joka tähän houkuttaa, vai on täällä vain niin paljon uusia teinikirjoittajia?

Pääsääntöösesti tuloo tehtyä asiallisia aloituksia, mutta jostain kumman syystä ne tuppaa kääntyä jossain vaihees ihan perseelleen, No ei mua haittaa. Jos teen aloituksen jostain teknisestä ominaisuudesta, se on aloitus teknisestä ominaisuudesta. Jos teen trollin, sen kyllä tunnistaa trolliksi varmasti.

Noiden tilpehöörien käyttö on toki syytä pitää maltilliseslla tasolla, jottei niiren huomioarvo heikkene. 8)
tethering holes to their concave windings

1065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: Keskustelusta
En ole tällä keskustelupalstalla ollut sen vanhan mallin aikana joten en pysty vastaamaan siihen onko taso noussut vai laskenut.Taso sinällään tuntuu olevan traktorien kohdalla lähinnä surkeaa.Tuntuu siltä kuin olisi hiekkalaatikko mennyt jäähän ja pojat tulleet sisälle nettiin väitteleen kumman rattori on parempi,kaupunkilaispojat taitaa väitellä siitä kenen isi on vahvempi.Iso osa avauksista menee siihen kun muutama ferkupoikanen ja joku fenttipoikanen kinaa samoista aiheista peurapoikasten kanssa.On se kumma ettei tuollainen ala jo kirjoittajaa itseäänkin tympimään. No,toivottavasti poikasten itsetunto kohoilee mukavasti noiden kirjoituksien myötä.Kyllä se on niin ettei määrä korvaa laatua edes keskusteluissa netissä.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Keskustelusta
mikä se on se trolli? entä fleimi? Raktorimerkkie? Ei vaen, onko rolli joku tyhyjänpäevänen viesti? Tuo fleimi ei avvau mulle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Flame
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli

Ka, kiitosta, näen sitä pikkuhilijaan enklanninkieliseksi meikäki muuttuupi...
Elämä on parasta kometiijjaa

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Keskustelusta
En ole tällä keskustelupalstalla ollut sen vanhan mallin aikana joten en pysty vastaamaan siihen onko taso noussut vai laskenut.Taso sinällään tuntuu olevan traktorien kohdalla lähinnä surkeaa.Tuntuu siltä kuin olisi hiekkalaatikko mennyt jäähän ja pojat tulleet sisälle nettiin väitteleen kumman rattori on parempi,kaupunkilaispojat taitaa väitellä siitä kenen isi on vahvempi.Iso osa avauksista menee siihen kun muutama ferkupoikanen ja joku fenttipoikanen kinaa samoista aiheista peurapoikasten kanssa.On se kumma ettei tuollainen ala jo kirjoittajaa itseäänkin tympimään. No,toivottavasti poikasten itsetunto kohoilee mukavasti noiden kirjoituksien myötä.Kyllä se on niin ettei määrä korvaa laatua edes keskusteluissa netissä.

Niin no, ei taida aina katsoa edes sitä ikää.  ::)

Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Keskustelusta
Auttaiskohan jos kirjoittelu onnistuis vain omalla nimellä. Koneetkin on nykyään sen hintaisia, että muiden kokemukset auttaisivat valinnassa.

Maaseudussa oli hyvä kirjoitus koneinvestoinneista. Monella on kalusto aivan liian suurta tilan kokoon nähden.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Keskustelusta
Kyllähän pieni virnuilu ja itsekehu joskus kuuluvat asiaan, vaan kyllähän tää "Fentti siellä ja täällä vaikka kaapin päällä"- ja "kaverilla oli tuttu jonka kummisedän jonnun laatikko oli rikki"-aiheet ovat ***n jauhamista monesti. Vaan sananvapaus, sananvapaus se olla pitää kuitenkin.

Semmoisen kehitystoiveen keskustelujen sisältöön toivoisin, että mikäli juttu lipeää ihan sivuraiteille alkuperäisestä otsikosta, niin joku ottaisi ja jatkaisi keskustelua ihan uudella otsikolla.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Keskustelusta
Kyllähän tällä puolella vielä on tasoa verrattuna Vapaan sanan puoleen......Siellä kun taitaa olla yleisimmät sanat ämteekoo, kepu jne....Saattaa sama valitus olla jatkuvasti päällänsä myös muualla....

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Keskustelusta


Maaseudussa oli hyvä kirjoitus koneinvestoinneista. Monella on kalusto aivan liian suurta tilan kokoon nähden.

Sama havainto tehty, monen tilan kalustolla hoitaisi tupla-alan varsin stressittömästi.