Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.  (Luettu 638383 kertaa)

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tämä kommentti tuli maailman twitterlistan kolmanneksi päässeestä videostani: ***A theory of Fukushima ( SUPER SENSORED!)*** http://www.youtube.com/watch?v=fMxOdBZESrY&feature=related
-

 Ei YKSIKÄÄN suomalainen ydinfyysikko ole

 saanut aiemmin osakseen noin laajaa ja maailmantason kannatusta ja kannustusta!


Onkin kuvaavaa, millaisen silmättömän RAIVON se on saanut

aikaan Suomen ydinturvan poliiseissa!

Viimeksi muokattu: 19.11.17 - klo:20:23 kirjoittanut arvosupi

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Mulla on tuo Kakun Hyperavaruus ja siinä hän toteaa, että kaikki tämä ympärillämme oleva maailma on vain hyperavaruuden värähtelyä. Joten yks ydinvoimala sinne tänne. Posahtaa tai ei posahda, niin kaikki on vaan hyperavaruuden värähtelyä.

Relax man!
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Mulla on tuo Kakun Hyperavaruus ja siinä hän toteaa, että kaikki tämä ympärillämme oleva maailma on vain hyperavaruuden värähtelyä. Joten yks ydinvoimala sinne tänne. Posahtaa tai ei posahda, niin kaikki on vaan hyperavaruuden värähtelyä.

Relax man!

* Yksikään suomalainen, saati muunkaanmaanlainen tiedemies EI ole saanut tällaista Michio Kaku kunnianosoitusta IKINÄ!

Kertookin hyvin, miksi jopa Alex Jones ja CNN, Jim Walsh tekivät minusta 40min pätkänsä.

Ihmettelinkin, mitä osaa kokonaisuudesta minulle ei ole kerrottu. Mutta se oli tosiaan tuo, että maailman tunnetuin ydinfyysikko piti videotani Suomen älykkäimpänä kertomuksena Fukushiman tuhoista!

Viimeksi muokattu: 20.11.17 - klo:05:47 kirjoittanut arvosupi

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.


Ihmettelinkin, mitä osaa kokonaisuudesta minulle ei ole kerrottu. Mutta se oli tosiaan tuo, että maailman tunnetuin ydinfyysikko piti videotani Suomen älykkäimpänä kertomuksena Fukushiman tuhoista!
[/quote]

   :D :D :D :D :D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Mulla on tuo Kakun Hyperavaruus ja siinä hän toteaa, että kaikki tämä ympärillämme oleva maailma on vain hyperavaruuden värähtelyä. Joten yks ydinvoimala sinne tänne. Posahtaa tai ei posahda, niin kaikki on vaan hyperavaruuden värähtelyä.

Relax man!

* Yksikään suomalainen, saati muunkaanmaanlainen tiedemies EI ole saanut tällaista Michio Kaku kunnianosoitusta IKINÄ!

Kertookin hyvin, miksi jopa Alex Jones ja CNN, Jim Walsh tekivät minusta 40min pätkänsä.

Ihmettelinkin, mitä osaa kokonaisuudesta minulle ei ole kerrottu. Mutta se oli tosiaan tuo, että maailman tunnetuin ydinfyysikko piti videotani Suomen älykkäimpänä kertomuksena Fukushiman tuhoista!
Kerrankin Arto puhuu osittaista totuutta. Mutta miksi hän puhuu sinusta vainoharhaisena salaliittoteoriitikona eikä ydinfyysikkona? Ja miksi ne nauravat sinulle suorassa radiolähetyksessä? Onko se Walsh CIA.n miehiä?
https://www.youtube.com/watch?v=22iOVMAgrE4

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
vs.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Mulla on tuo Kakun Hyperavaruus ja siinä hän toteaa, että kaikki tämä ympärillämme oleva maailma on vain hyperavaruuden värähtelyä. Joten yks ydinvoimala sinne tänne. Posahtaa tai ei posahda, niin kaikki on vaan hyperavaruuden värähtelyä.

Relax man!

* Yksikään suomalainen, saati muunkaanmaanlainen tiedemies EI ole saanut tällaista Michio Kaku kunnianosoitusta IKINÄ!

Kertookin hyvin, miksi jopa Alex Jones ja CNN, Jim Walsh tekivät minusta 40min pätkänsä.

Ihmettelinkin, mitä osaa kokonaisuudesta minulle ei ole kerrottu. Mutta se oli tosiaan tuo, että maailman tunnetuin ydinfyysikko piti videotani Suomen älykkäimpänä kertomuksena Fukushiman tuhoista!
Kerrankin Arto puhuu osittaista totuutta. Mutta miksi hän puhuu sinusta vainoharhaisena salaliittoteoriitikona eikä ydinfyysikkona? Ja miksi ne nauravat sinulle suorassa radiolähetyksessä? Onko se Walsh CIA.n miehiä?
https://www.youtube.com/watch?v=22iOVMAgrE4
Artohan vallan tykästy tähän videoon, kun Walsh nauraa hänen vainoharhaisille salaliittoteorioille.
https://www.youtube.com/watch?v=22iOVMAgrE4

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Jätkä

  • Vieras

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Arttu on taas lataamassa pattereita. Mutta hitaaaaaasti tulee hälläpyöräropelista virtaa, kolmatta päivää jo poissa...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Moerkoe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 446
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Arttu on taas lataamassa pattereita.

Nyt kannattaakin ladata sillä tuulisähköä tulee maamme myllyistä nyt 1600 MW teholla. Lähes saman verran sähköä tulisi OL3-voimalasta - jos se toimisi.

Lauhdesähköä valmistettaessa, vastaavalla teholla, palaisi kevyttä polttoöljyä yli 400 000 litraa tunnissa.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
vs.

  Onks Soinikin päässyt kuvaan

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2339
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Arttu on taas lataamassa pattereita. Mutta hitaaaaaasti tulee hälläpyöräropelista virtaa, kolmatta päivää jo poissa...
Se lataa nyt aurinkovoimalla niin vie aikaa.