Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meinaako joku tosiaan etelästä mennä  (Luettu 2758 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22234
mtk;n juhlaan ison kirkon liepeille
Sosiaalista yhteenkuuluvaisuuden tunnetta olisi nyt tarjolla. Jokainenhan A- B- tukialueen tuottaja onkin saanut kokea mitä se
sosiaalinen yhteenkuuluvaisuus tarkoittaa mtk;ssa.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Olisi ainakin lähellä, meinaan Helsinki on vähän syrjässä, Suomen laidalla. Kuopio sopisi paremmin pääkaupungiksi.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22234
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Ihmiset ja maamme tulevaisuus on kyllä täällä etelässä, että pitäisi pääkaupunkikin vielä saadaa. Siis ahneudella ei rajaa, kuten todettu.

Mutta kerro miksi juhlat täällä etelässä, ne voisi hyvin pitää tundran takana.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Ihmiset ja maamme tulevaisuus on kyllä täällä etelässä, että pitäisi pääkaupunkikin vielä saadaa. Siis ahneudella ei rajaa, kuten todettu.

Mutta kerro miksi juhlat täällä etelässä, ne voisi hyvin pitää tundran takana.
Tuossa on kyllä ajatusta. Väestö on vuosien aikana pakkosiirretty etelään, kun samalla maatalous(tuotanto) on siirretty pohjoiseen ja etelään on jäänyt pelkkää hömppää korotetun ympäristökorvauksen siivittämänä. Suomen suurin viljanviljelijäkin siirtyi luomuun, jolloin maksettava tukipotti kasvoi 20% ja tuotanto pienenee ainakin 50%. Eihän tässä voi olla järkeä, mutta tukielätille juttu on hyvä bisnes.






Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22234
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Siis kaikilta tasapuolisesti kolmeksi vuodeksi tuet pois, huudellaan sitten kuka elättää ketä.
Sopii mulle, sopiiko sulle.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Siis kaikilta tasapuolisesti kolmeksi vuodeksi tuet pois, huudellaan sitten kuka elättää ketä.
Sopii mulle, sopiiko sulle.
Kelalaiselle sopii kaikki, vai oliko se melalaiselle.. Muuten minulle sopii...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Siis kaikilta tasapuolisesti kolmeksi vuodeksi tuet pois, huudellaan sitten kuka elättää ketä.
Sopii mulle, sopiiko sulle.
On puhuttu omaan pesään paskantamisesta, mutta tuo on kyllä jo yliveto. Entäs jos poistetaan hömppä? Rahaa säästyy ja jos markkinat tukkeutuu, voisi jokainen etsiä itse markkinansa. Sopii mulle, sopiiko sulle?


iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Olisi ainakin lähellä, meinaan Helsinki on vähän syrjässä, Suomen laidalla. Kuopio sopisi paremmin pääkaupungiksi.

  Savolaiset saisivatkin perustaa oman valtion ja kutsua kaikki savosta lähteneet poliitikot hoitelemaan omia sioitaan, jättäisivät meidät muut sitten rauhaan..

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22234
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Siis kaikilta tasapuolisesti kolmeksi vuodeksi tuet pois, huudellaan sitten kuka elättää ketä.
Sopii mulle, sopiiko sulle.
On puhuttu omaan pesään paskantamisesta, mutta tuo on kyllä jo yliveto. Entäs jos poistetaan hömppä? Rahaa säästyy ja jos markkinat tukkeutuu, voisi jokainen etsiä itse markkinansa. Sopii mulle, sopiiko sulle?

Valitettavasti tuo hömppä on kepuloisen heikon maatalouspolitiikan hätävalhe.

Kirjoituksistasi paistaa se täällä usein ollut linkitys etelän pudottamisesta pois.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Siis kaikilta tasapuolisesti kolmeksi vuodeksi tuet pois, huudellaan sitten kuka elättää ketä.
Sopii mulle, sopiiko sulle.
Kelalaiselle sopii kaikki, vai oliko se melalaiselle.. Muuten minulle sopii...
On sillä vielä evp:nä elämisen mahdollisuus, tukia tukien perään.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Siis kaikilta tasapuolisesti kolmeksi vuodeksi tuet pois, huudellaan sitten kuka elättää ketä.
Sopii mulle, sopiiko sulle.
Kelalaiselle sopii kaikki, vai oliko se melalaiselle.. Muuten minulle sopii...
On sillä vielä evp:nä elämisen mahdollisuus, tukia tukien perään.
Ja terveyskeskuksesta saa kävelytuen, ilmaiseksi, käyttöön..

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
  Savolaiset saisivatkin perustaa oman valtion ja kutsua kaikki savosta lähteneet poliitikot hoitelemaan omia sioitaan, jättäisivät meidät muut sitten rauhaan..
Ajatuksena ihan hyvä, mutta ainakaan itse en olisi halunnut asua neuvosto-Suomessa, mutta näin savolaisena siihen ei olisi tarvetta, kiitos savolaispoliitikkojen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
ja mistäs net sitten löytäis suomessa politikkoja jos savolaiset poistuis?   eihä rinnekään löytä etets pressaehokasta... omastakaan puolestaan...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
ja mistäs net sitten löytäis suomessa politikkoja jos savolaiset poistuis?   eihä rinnekään löytä etets pressaehokasta... omastakaan puolestaan...

  Kyllä ne Pekan taakse asettuvat

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Meinaako joku tosiaan etelästä mennä
Kansalliset tuet pois, niin maatalous tervehtyy ja valtion kassa kiittää !