Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tundra-Suomeen talvi  (Luettu 1851 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Tundratuotannolla hoituu maamme elintarvikehuolto.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tundra-Suomeen talvi
No tuosta voi olla vain hyvillään. Yarat sulaa pellolla. Hyvin kasuaa. 😁😀😜

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

jeep

  • Vieras
Vs: Tundra-Suomeen talvi

selvää ilmaston lämpenemistä. Trumpkin tuon jo tajuaa.

Villevallaton

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Kyllä se nyt vaan on niin,että Oulun pohjoispuolella ei kannata viljellä.Kamala itku ja valitus vuodesta toisen myöhäisen/tai märän kesän takia.Ainainen valitus mulle mulle mulle mulle

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Kyllä se nyt vaan on niin,että Oulun pohjoispuolella ei kannata viljellä.Kamala itku ja valitus vuodesta toisen myöhäisen/tai märän kesän takia.Ainainen valitus mulle mulle mulle mulle

Näin se on. Heillä vaan on perustuslaillinen oikeus tizinkoottoon. 😁😀

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Lumet satavat jälleen kerran pohjoisen laariin... enää ei voida vinkua että haettaisiin perusteettomasti lisätukia ym. rahaa.
Ilmatieteenlaitokselta pari käppyrää paperille niin syksyn hallitusriihen lisäbudjetista lohkeaa kivat rahat. Ruipati rallaa..
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Villevallaton

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Lumet satavat jälleen kerran pohjoisen laariin... enää ei voida vinkua että haettaisiin perusteettomasti lisätukia ym. rahaa.
Ilmatieteenlaitokselta pari käppyrää paperille niin syksyn hallitusriihen lisäbudjetista lohkeaa kivat rahat. Ruipati rallaa..
Ei tundralle kannata maksaa turhaa rahaa lainkaan,kun ei siellä mikään kasva.Vieläkin lunta maassa.Poroja poroja

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Lumet satavat jälleen kerran pohjoisen laariin... enää ei voida vinkua että haettaisiin perusteettomasti lisätukia ym. rahaa.
Ilmatieteenlaitokselta pari käppyrää paperille niin syksyn hallitusriihen lisäbudjetista lohkeaa kivat rahat. Ruipati rallaa..
Ei tundralle kannata maksaa turhaa rahaa lainkaan,kun ei siellä mikään kasva.Vieläkin lunta maassa.Poroja poroja
Nimenomaan turhasta rahasta ei nyt olekaan puhe... huomioithan kursiivin, pliiz.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65896
Vs: Tundra-Suomeen talvi
niinpä.. miksi nuokin rahat pitäisi maksaa etelään... kun siellä ei mitään hätää... senkun tuottaa vaan!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20032
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Satutaan olemaan viileällä alueella, kuten Canadassakin.


(GISS Surface Temperature Analysis)

-SS-

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3715
Vs: Tundra-Suomeen talvi
niinpä.. miksi nuokin rahat pitäisi maksaa etelään... kun siellä ei mitään hätää... senkun tuottaa vaan!
Juu,eikä vailiteta koskaan...Lumet satoi kyllä torstaina eilen jo,mutta mitä tässä muuta voi kuin odotella aikoja parempia.Myrskytuulihan tuo pahempi ongelma on,sormet jäässä +5 asteella.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8454
Vs: Tundra-Suomeen talvi
Oho. Afrikassa ja Australiassa on kylmää.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.