paljos se sotemenot taas olikaan... aj kuin paljon tuohon menikään..? jostain luin että sen 3-4 miljardia on nuo haittamaksut...
Suomalaisen geeneissä on sisään rakennettu juoppohulluus siksi viinan saantia on pakko rajoittaa ,muuten meistä tulee samanlaisia juoppoja kuin venäläiset.Eikös sep ollut katkasussa kun oli muutaman päivän täältä pois eikös se niin ollut?.
Lainaus käyttäjältä: Susikoski - 15.05.17 - klo:19:34Suomalaisen geeneissä on sisään rakennettu juoppohulluus siksi viinan saantia on pakko rajoittaa ,muuten meistä tulee samanlaisia juoppoja kuin venäläiset.Eikös sep ollut katkasussa kun oli muutaman päivän täältä pois eikös se niin ollut?. Mää kävin lastin Latviasta. Nyt sitä on kiva tehdä kuppia torin laidalla.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.05.17 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Susikoski - 15.05.17 - klo:19:34Suomalaisen geeneissä on sisään rakennettu juoppohulluus siksi viinan saantia on pakko rajoittaa ,muuten meistä tulee samanlaisia juoppoja kuin venäläiset.Eikös sep ollut katkasussa kun oli muutaman päivän täältä pois eikös se niin ollut?. Mää kävin lastin Latviasta. Nyt sitä on kiva tehdä kuppia torin laidalla.Heität lestiä niin tienaat matkarahat seuraavaan reissuun. Jano kasvaa kun Rintaniemi lupaa kuumaa.
Niin että myyminen ei oo laitonta vaan ostaminen ? Vai oliko siinä ihan muusta "tavarasta" kyse ?
Tietysti tuo alkoholin hinta suurkuluttajia kiinnostaa. Minulle aivan sama mitä maksaa, se AIV maistuu tosi pahalle. Mieluummin III saunajuomaksi.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 16.05.17 - klo:12:14Tietysti tuo alkoholin hinta suurkuluttajia kiinnostaa. Minulle aivan sama mitä maksaa, se AIV maistuu tosi pahalle. Mieluummin III saunajuomaksi. En minäkään sitä juo, mutta en halua sitä toisilta kieltää. Maidun vois kieltää, tai laittaa haittaverolle. 😁😀
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 16.05.17 - klo:15:48Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 16.05.17 - klo:12:14Tietysti tuo alkoholin hinta suurkuluttajia kiinnostaa. Minulle aivan sama mitä maksaa, se AIV maistuu tosi pahalle. Mieluummin III saunajuomaksi. En minäkään sitä juo, mutta en halua sitä toisilta kieltää. Maidun vois kieltää, tai laittaa haittaverolle. 😁😀Helposti tuo MAIDONKIN hinta suurkuluttajaa kiinnostaa... niinpä!?!