Jaa siinä on rexroth pumppu vai? Niitä ei niinpaljo näykkään tyrkyllä kun kavan punppuja. Ihan uteliaisuudesta paljoko oli tuntia hitaastis kun väsähti.
8000 h, ei ole tuntien syytä pumpun memo vaan epäonnisen tapahtumasarjan. Enkä lähde vaihtamaan vain päätyä, kun on tunteja ljo tuon verran eikä metallia ole koneessa. Ja varustelu on sopiva, ei huvita vaihtaakaan. Ja uudella pumpulla kuin uusi kone taas. Tämän keskikoon Hitachin pumppu tuntuu olevan pieni ongelma. Ja ongelma on suht harvinainen Rexrothin versio. On tarjolla kyllä kiinalaista pumppua ja osaa, mutta laittaisin uuden alkuperäisen. Hinnat selviää pian. Hitachin käyttömukavuus ja tarkkuus ottaa hintansa. Oisko sitten joku Daewoo seuraava kone. Sais koreapartsilta osat.
No joo se rexroth näky kyllä maksavan käytettynäkin aikalailla. Joo ja onhanse tosiaan mukava kone kaivella. Samaa eivoi sanoa ko merkin 135 lyhytperäsestä onkohan joku 12_14 mallia
Hieman hölmönä katoin tänään kun Cattiin hyde ööliä lisäsin siellähän oli kawasakin pumppu juur tuo moin mainitsema malli.
Entiä se pillari on kyllä munkäteen parempi kun hitachi. Ja JCB hakkaa kummatkin mennentullren vauhdissa. Uus huihai kait pitäis olla aika tulinen laitos.
Joo no itte ainakin hankin seuraavan koneen juurikin sillä periaatteella että korea partsista saa kaikki osat. Ja mitä karumpi sen parempi. Setuo doosani vois toki olla joku 140nen normaali mittanen ihan jees omiin touhuihin. Kunhan vaan löytää tarpeeks romun että on riittävän halpa😀