Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Halvalla  (Luettu 3529 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Halvalla
Uutta transiittia olin kattomassa yhellä tutulla . Oli jobbarilta ostanut ,suoraan satamasta tullut . Hinta 10.000 euroo alle kaupasta ostetulla .

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Halvalla
Sit alkaa olla hinta kohallaan...

turbox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Halvalla
Raha on aina liikaa foordista.

Isäntärenki

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
Vs: Halvalla
Mutta jos olette ostamassa  pakettiautoa niin ostakaa se kuorma-autona  jos teillä on kuorma-auton ajokortti. Mutta siinäkin on tilanne muuttunut ei oikeen enää kannata tuoda Saksasta suhdanteet on muuttuneet. Oletteko selvittäneet mistä kannatttaisi tuoda onko Eesti vai Ruotsi. Jos teillä on tietoa niin kertokaa tai laittakaa palautetta  tai jopa soittakaa olisi ajankohtainen. kiitos jo etukäteen.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Halvalla
Kuorma-auton perään jos laittaa jarrullisen peräkärrin tarvii pikku e:n lisäksi paremmanpahvin  . Eli tenkkapoo tulee . Ajopiirturi pitää olla kans

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Halvalla
Nettiautossa kauppailee Ruotsin autotuonti pakettiautoo ym.edullisen tuntuisia vai ovatko?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Halvalla
Nettiautossa kauppailee Ruotsin autotuonti pakettiautoo ym.edullisen tuntuisia vai ovatko?

Se selviää vain kyselemällä . Meikäläisellä vaikuttaa huollon toimivuus ostopäätöksiin . Kruunun putoominen vaikuttaa hintaan kyllä .

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Halvalla
no käytettyjähän noi ovat

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Halvalla
Ajopiirturi pitää olla kans

Tietyissä tapauksissa ei ainakaan nopeudenrajoitinta tarvita, vaikka oli kuorma-auto, eli ei välttämättä piirturiakaan?

Tässä ketjussa jotain höpinää aiheesta:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=83011&postdays=0&postorder=asc&start=15

Isäntärenki

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
Vs: Halvalla
Minulla on kyllä semmoinen auto, mutta ostaisin uudenman olen 2 kertaa tuonut Saksasta sieltä ei enää ole halvenpi kuin Suomessakaan. Tarvitsisin uudenman kun ajan paljon, vähän ajettu Saksassa maksaaa  lähes saman kuin uusi Suomessa ja vielä vanha jää itselle.Minulla on 2 käytettyä jos jollain tarvetta, niin luovun niistä.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Halvalla
jos nuin etullisesti saat saksasta, niin itelles jäävät sulla kannattaa melekeen lahajottaa poes
Elämä on parasta kometiijjaa