Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oksa ostoksilla cittarissa  (Luettu 1807 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Oksa ostoksilla cittarissa
höh, mulle kukaan ei ole lahjottannu tuollasta takkia vaikka oon vauhkostakin kimputtannu...   mutta jos se sepeä kiusaa niin tiistaina pitää sitten investoita tuohonkin... on kyllä muutama muu mainostakki jo entuudestaan...                          mutta on se joku mantra tuo valio tuolle sepelle!   pitsäköhän ano että saia sak takin päälle niin olis etes sen verta onnellisena ettei nyt kusikiviin kuolis...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Oksa ostoksilla cittarissa
höh, mulle kukaan ei ole lahjottannu tuollasta takkia vaikka oon vauhkostakin kimputtannu...   mutta jos se sepeä kiusaa niin tiistaina pitää sitten investoita tuohonkin... on kyllä muutama muu mainostakki jo entuudestaan...                          mutta on se joku mantra tuo valio tuolle sepelle!   pitsäköhän ano että saia sak takin päälle niin olis etes sen verta onnellisena ettei nyt kusikiviin kuolis...

Puheistas päätellen meillä on kuiteskii samanlainen lippis. 😀😁

Köntys

  • Vieras
Vs: Oksa ostoksilla cittarissa
höh, mulle kukaan ei ole lahjottannu tuollasta takkia vaikka oon vauhkostakin kimputtannu...   mutta jos se sepeä kiusaa niin tiistaina pitää sitten investoita tuohonkin... on kyllä muutama muu mainostakki jo entuudestaan...                          mutta on se joku mantra tuo valio tuolle sepelle!   pitsäköhän ano että saia sak takin päälle niin olis etes sen verta onnellisena ettei nyt kusikiviin kuolis...

Puheistas päätellen meillä on kuiteskii samanlainen lippis. 😀😁

Ei Oksalla oo tollasta!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Oksa ostoksilla cittarissa
miulla on moooonta lippistä ja niisä ei yhtään tuollasta... mutta kyllä miun lippiksessä oli eräs teksti jota ei uskalla sanua ... jos sepe vaikka pahottaa mielensä..      eräs nettiosote...