Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 5 000 työtuntia vuodessa  (Luettu 33429 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: 5 000 työtuntia vuodessa
Joku taitavan maineessa lopettanut motokuski kerran sanoi, että 6,5 tuntia pystyy harventamaan ilman virheitä ja sitten niitä pilkkoja alkaa tulla. Uskoisin et tuossa on vinha perä.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: 5 000 työtuntia vuodessa
Taitavat työnsuorittajat ymmärtävät hieman hidastaa työtahtia sen n. 6 tunnin jälkeen välttääkseen paskan työjäljen. Siis jos välittävät lopputuloksesta.


-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: 5 000 työtuntia vuodessa
No käytännössä olen tavoitellut päiväjärjestystä jossa noin kaksi tuntia suoritetaan, pidetään tauko ja juodaan kahvit ja syödään voileipä tms. Noin kahden tunnin suoritus ja ruokatauko. Noin kaksi tuntia ja kahvit ja sitten taas kaksi tuntia. Suurinpiirtein tällä rytmillä toimittiin kun olin joskus Tanskassa  "hyllyttämässä". Kaikki tuli tehtyä eikä koskaan ollut kiire ja kukaan ei ollut kuoleman kielissä väsymyksestä. Kai se isäntä mietti asioita ja tekemisiä etukäteen.

Itse en ole onnistunut saamaan organisointiin, välillä on ollut kiire.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: 5 000 työtuntia vuodessa
tuo jaksotus on muuten hiton hyvä menetelmä.. jaksaa yllättävän pitkään pakertaa moisen kanssa...   joskus kun on kiire niin välit vain kasvaa hieman..                      mutta tehollinen aika pysyy aika vakiona..

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: 5 000 työtuntia vuodessa
Taitavat työnsuorittajat ymmärtävät hieman hidastaa työtahtia sen n. 6 tunnin jälkeen välttääkseen paskan työjäljen. Siis jos välittävät lopputuloksesta.



Pointti onkin siinä, että paljonko ajaa kyseinen kuski tuon kuuden tunnin yli eli kallis moto pyörii sen loppuvuoron ajan vajaateholla tai työnjälkin on sitten huonompaa. Voisi olla järkevämpää vaihtaa kuskia.