Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe oottako jo hakennu  (Luettu 1482 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oottako jo hakennu
http://yle.fi/uutiset/3-9540510

Mää tästä varootin. Ei kannata investoida Putinin markkinoihin. Ongelmia tulee. 🎅

navettapiika

• Vieras
Vs: oottako jo hakennu
Niin...tuontantosuunnasta riippumatta.. Olet sinä melkoinen lukija, kannattaa hiukan vielä petrata.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niin...tuontantosuunnasta riippumatta.. Olet sinä melkoinen lukija, kannattaa hiukan vielä petrata.

Niinpä, miä luin siitä heti alusta, että suurin osa hakemuksista maitotiloilta. Onko ne potaatinviljelijät pahoisa ongelmisa, kun Putin ei osta. 🎅

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pankissa lainaa myönnettäessä tulisi suorittaa hyväksytysti matematiikan koe jossa olisi edes helpohkoja korkoprosenttilaskuja (voiko niitä lainojen suhteen muita ollakaan) ja jotain mitkä
kuvaisivat ylipäätään laskujen makselemisia.

Palstalla olen saanut lehmälijöiden puheiden mukaan sen käsityksen ettei minkäänlaista kriisiä ole edes olemassakaan.Kenen etuja nuo kriisisadut ajaa,kun totuus  valkenee ulkopuolisillekin jossain määrin aikaa myöten kuitenkin?

noloo_itte

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä oon ainaki ihan seinähullu,mutta ku ei oo lehemiä.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä oon ainaki ihan seinähullu,mutta ku ei oo lehemiä.

Tuo 500€ maksusitoumus ei tee hullusta tervettä. Pikkasen kallista tää terapia. Tuntihinnat ainakin kaksi kolmin kertaiset kaivuriin verrattuna. Sanotaan nyt että parin vuoden terapia maksaa kymmeniä tuhansia. Siitä olis jo hyötyä. Kansantalous piristyy, kun hoidamme toisiamme.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onhan se kiva kun kukaan ei enää suomessa investoi tuotantoon niin saamma paljon joutilaita... tänne ja muualleki...   mutta sitten hyvä niillä joilla on jo tuotanto valmiina, saavat tehä niska limassa että kansa ruokaittu!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onhan se kiva kun kukaan ei enää suomessa investoi tuotantoon niin saamma paljon joutilaita... tänne ja muualleki...   mutta sitten hyvä niillä joilla on jo tuotanto valmiina, saavat tehä niska limassa että kansa ruokaittu!

Luin tuossa huvikseni Japanin taloudesta. Velkaisin talous. Velasta 95% kotimaassa. Maatalous jotain 1,5% tienoilla kansantaloudesta. Suurin osa elintarvikkeista tuodaan ulkomailta. Ei hätiä mitiä. Corolla kyllä tippu kakkoseksi.
  Että kuka sen kissanhännän nostaa, ellei kissa ite.