Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väittelyssä häviölle  (Luettu 2343 kertaa)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Väittelyssä häviölle
https://i.ytimg.com/vi/H2sza2ZK18w/hqdefault.jpg
Pankaas kertoen hauskoja tai vähemmän hauskoja tarinoita väittelystä.
Just tultiin pulkkamäestä ja rouva kysy et enkö ottanutkaan videokuvaa hänen puhelimellaan hänestä ja lapsesta? Toki otin ku oli käsketty! Ei kuulemma ollu puhelimeen jääny ainakaan. Perustelin et olinhan ottanut kun pojasta oli video ku se laski leikkipaikan telineestä alas! (kyseenalaistettiin jo sekin että osasinko ottaa videoo)
Sanoin kiven kovaan että varmasti olen ottanut mutta sitä en voi vannoa et onko niitä puhelimessa. Tästähän riemu repes ja sota oli varma! Sit kävi ilmi että olikin ollu puhe toisesta lapsesta ja sen kanssa laskemisesta! En kyl jaksa muistaa otinko videoo tästä lapsesta mut en vissiin ku ei niit luurista löydy. Toiset ottamani videot on kyllä. Että se väittelyyn tarvittava aihe ei kovin suuri tartte olla, eikä sen ruokkiminen isommaksi riidaksi. Nyt ketuttaa ja naurattaa samalla..
Toinen oli kaverin kanssa kun löysin vanhan valokuvan jossa oli meidän tallin vieressä harmaa datsun cherry. En ite muistanu koko autoa, kaveri sano ettei sul sellaista ole ollu! Eikä kyl kellään tutullakaan. Tälle naurettiin kun ei se auto tuntunu löytävän omistajaansa, edes porukoilta kysymällä.
Kai ny joku muukin jostain väittelee..?

Viimeksi muokattu: 24.03.17 - klo:18:21 kirjoittanut Maa-Anssi

Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12122
Vs: Väittelyssä häviölle
Väittelyssä vaimon kanssa ratkaisee äänensävy - se ei auta, jos olet asiasisällön suhteen oikeassa. Asiasisältö on sivuseikka ainakin meillä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Kyllä meillä väitellään. Exä, kun oikein pääsi vauhtiin, sai väitöksen pystyyn ihan, mistä tahansa ja ne olivat päiviä kestäneitä taistoja.. joskus kävi jo niin, että väitöksen kohdekin unohtui tai vaihtui kesken kaiken.
Nykyään väännän eniten lasten kanssa, ja onneksi minä, minulta löytyy päiväkirjoja ja valokuvia yllin kyllin, joten josku suoritetaan kunnon dokumenttien etsintäkin.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Väittelyssä häviölle
Kun ensimmäisen kerran emäntä repi mukaansa shoppailemaan niin sanoin että mihin tahansa muualle saat viedä, mutta et Ikeaan. Sinne en lähde.
-En minä sinua ole sinne viemässäkään, vielä. vastasi emäntä.
-Minähän en sinne muuten lähde.
Ja muuten varmasti lähdet, tämän jälkeen äänensävy alkoi jo pikkuisen kiristyä.
-En muuten varmasti lähde.
Ja sinähän muuten varmasti lähdet, siitä ei neuvotella. Emäntä rupeaa tässä vaiheessa olemaan siinä mallissa että katsoin viisaammaksi lopettaa keskustelun.
-Kyllä kulta...
Vielä ei ole kutsua Ikeaan kuulunut.

Viimeksi muokattu: 24.03.17 - klo:18:30 kirjoittanut Tuleva Tuottaja

Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Mutt eix toi mene niin ett pyyntö, tuo nainen kaljaa....urputusta, uhka ett näe mua kolmeen päivään. Seuraus ett kolmantena päivänä muijan silmän umpeen muurautuneena alkaa jo näkeen jotain....

Onx muita vaihtoehtoja....

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Väittelyssä häviölle
Periksi antaminen tilanteessa jssa tiedät olevassi varmasti oikeassa tuntuu niin väärältä. Olen jo sen lopettanu kauan sitten. Nyt kyl ei voi pistää oikein kummankaan piikkiin kokonaan, koska syyksi paljastui väärän lapsen kuvista keskustelu!
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Ikea on  kyllä miehen testauspaikoista numero yksi.. suosittelen. Meillä on jo parisuhde siellä testattu...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Onx siell ikeass parkki johon voi jättää ukon/muijan......ukon voinee jättää sinne ravinteliin kotona parempien lihapullien ääreen....mutt voihan se perheriita tulla tuostakin....

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Lapsiparkit on aina erikseen, mutta sinne ei äijiä jätetä..joutuu pian linnaan.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Mutt se ukkoparkki ravintelissa.....ja jos sen erehtyy unohtamaan Raxiin jos sellainne niin kai tuossa parisuhde joutuu koetukselle....

Pareempaa safkaa kuin kotona....

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Jos äijä valitsee Raxin minun sijastani, saa mun puolesta jäädä sinne..

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Väittelyssä häviölle
Mää yleensä voitan kaikki väittelyt jos väittelen jonkun älykkään kanssa.

Kun se älykäs jossain vaiheessa tajuaa että olen oikeassa, niin se lopettaa  :-\
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Sä jouduit piika kauan miettimään vastausta...

Voit itse miettiä kokkaustaitoja jos ukkos mieltyy Raxin bufeepöytään ja löytää sieltää jotain uutta ja ihmeellistä....

Ett ett vie ukkoas tuonne bufeepöytään...tulix asia selväx......

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Saamari, jos ei äijälle ruoka kotosalla kelpaa, syököön missä lystää, mutta ei kyllä ole asiaa sänkyynkään..maatkoon siellä missä syökin.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Se voi ukkokin sanoa ett se peti siellä missä asianmukainen sapuska...

Mixx toi on muijalle niin paha paikka et mies huomaa ett muualla safka on parempaa kuin kotona .....tosin tää on ollut monenkin elokuvan aiheena....