Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väittelyssä häviölle  (Luettu 2344 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Ehkä se johtuu siitä, että minä olen ainakin harvinaisen hyvä kokki. Jos sille ei osaa antaa arvoa, että pöydässä on varmasti laatulihaa ja kunnon ruisleipää, kotona tietysti leivottua, paikallisen myllyn jauhoista, niin sitten on kierrossa väärä mies. Haen sitten sellaisen, joka osaa arvostaa.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Väittelyssä häviölle
Se voi ukkokin sanoa ett se peti siellä missä asianmukainen sapuska...

Mixx toi on muijalle niin paha paikka et mies huomaa ett muualla safka on parempaa kuin kotona .....tosin tää on ollut monenkin elokuvan aiheena....
Todennäköisesti siksi koska nainen tuntee itsensä turhaksi ja kokee epäonnistuneensa miehensä tyytyväisenä pitämisessä.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Väittelyssä häviölle
Se voi ukkokin sanoa ett se peti siellä missä asianmukainen sapuska...

Mixx toi on muijalle niin paha paikka et mies huomaa ett muualla safka on parempaa kuin kotona .....tosin tää on ollut monenkin elokuvan aiheena....
Todennäköisesti siksi koska nainen tuntee itsensä turhaksi ja kokee epäonnistuneensa miehensä tyytyväisenä pitämisessä.

 Voi saakuti...
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Voiko nainen koskaan kokea itsensä turhaksi ja epäonnistuneeksi jos on onnistunut pitämään miehensä tyytyväisenä....

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Väittelyssä häviölle
Voiko nainen koskaan kokea itsensä turhaksi ja epäonnistuneeksi jos on onnistunut pitämään miehensä tyytyväisenä....

Voi.

Ja miehillä on sama oikeus ikuiseen valitukseen  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Väittelyssä häviölle
Voiko nainen koskaan kokea itsensä turhaksi ja epäonnistuneeksi jos on onnistunut pitämään miehensä tyytyväisenä....

Voi.

Ja miehillä on sama oikeus ikuiseen valitukseen  :D

Heh, vastaveto muijan ikuiseen nalkutukseen...

Mitä agron muija tähän sanoo...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Väittelyssä häviölle
Voiko nainen koskaan kokea itsensä turhaksi ja epäonnistuneeksi jos on onnistunut pitämään miehensä tyytyväisenä....

Voi.

Ja miehillä on sama oikeus ikuiseen valitukseen  :D

Heh, vastaveto muijan ikuiseen nalkutukseen...

Mitä agron muija tähän sanoo...

Nykyajan tasa-arvossa miehillä on oikeus oikutella ihan mistä vaan ja sitten muutaa takaisin äidin luokse kun "asiat menevät hankaliksi"  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Voiko nainen koskaan kokea itsensä turhaksi ja epäonnistuneeksi jos on onnistunut pitämään miehensä tyytyväisenä....

Voi.

Ja miehillä on sama oikeus ikuiseen valitukseen  :D

Heh, vastaveto muijan ikuiseen nalkutukseen...

Mitä agron muija tähän sanoo...
Tuollaset nahjukset minä annan oitis kierrätykseen. Miehen pitää olla mies, eikä mikään tihkukasteleva.

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Väittelyssä häviölle
Voi hyvänen aika minkälainen keskustelu tästä tuli. Tolle nalkutukselle vois kyllä tehdä virallisen määritelmän. Tahi tunnistus "profiilin" jotta ei kummallekaan osapuolelle jäisi epäselväksi mistä on kyse kun miehellä valuu kuola, silmät pullistuu, verisuonet on just pettämäisillään ja oikean käden nyrkki on kuin rautaa, pakkoliikkeen omaisesti. ;)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Väittelyssä häviölle
Älä ole huolissasi, kyllä jokainen meistä vielä tänä iltana kellahtaa sen "puoliskonsa" viereen..ei se vielä joudu kierrätykseen..huomisaamusta ei tiedä..pannaan nyt vähän ehdolle.
Oikeastaan voisi Tinderin tarkistaa..ei hemmetti, eihän mulla sitä ole...ääh..ei jaksa, jos tuolla mentäs.