Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhteislähtövouhotus  (Luettu 1828 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Yhteislähtövouhotus
Olihan se todella hienoa, että professori nappasi mitallin. Mun piti aamulla jo tästä aloittaa topicci, mutta meni nyt vähän pohjaa pois, kun menestystäkin tuli. Oli miten oli, mää olen täysin kyllästynyt tähän 2005 vuodesta jatkuneeseen pölvästelyyn. Nämä pitkät matkat pitäisi hiihtää ehdottomasti väliaikalähtöinä. Pitkien matkojen seuraaminen on todella tylsää, kun tietää, että loppuratkaisu tulee vasta viimeisen viiden minuutin aikana. Porukka on niin tasapäistä ja hyötyy peesailusta, että liki mahdotonta on jonkun suorittaa onnistunut karkumatka ennen aikojaan. Olikohan 2013 kun tämä ihme on tapahtunut. Tätä yhteislähtöä perusteltiin muistaakseni sillä, että Keski-Euroopassa katsojat haluaa tämän tyyppistä hiihtoa. Mun mielestäni pitäisi kyllä kunnioittaa pohjoismaalaisia konservatiivi-fanejakin jollain tapaa. Meillähän on jo nämä sprinttihommat, joihin on kieltämättä jo tottunut ja ne ansaitsee paikkansa, mutta kiinnostaisi kyllä edelleen se perinteinenkin menttaliteetti, jossa näkisi kuinka hyvin porukka osaa jakaa voimansa yksin hiihdellessä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Yhteislähtövouhotus
Olihan se todella hienoa, että professori nappasi mitallin. Mun piti aamulla jo tästä aloittaa topicci, mutta meni nyt vähän pohjaa pois, kun menestystäkin tuli. Oli miten oli, mää olen täysin kyllästynyt tähän 2005 vuodesta jatkuneeseen pölvästelyyn. Nämä pitkät matkat pitäisi hiihtää ehdottomasti väliaikalähtöinä. Pitkien matkojen seuraaminen on todella tylsää, kun tietää, että loppuratkaisu tulee vasta viimeisen viiden minuutin aikana. Porukka on niin tasapäistä ja hyötyy peesailusta, että liki mahdotonta on jonkun suorittaa onnistunut karkumatka ennen aikojaan. Olikohan 2013 kun tämä ihme on tapahtunut. Tätä yhteislähtöä perusteltiin muistaakseni sillä, että Keski-Euroopassa katsojat haluaa tämän tyyppistä hiihtoa. Mun mielestäni pitäisi kyllä kunnioittaa pohjoismaalaisia konservatiivi-fanejakin jollain tapaa. Meillähän on jo nämä sprinttihommat, joihin on kieltämättä jo tottunut ja ne ansaitsee paikkansa, mutta kiinnostaisi kyllä edelleen se perinteinenkin menttaliteetti, jossa näkisi kuinka hyvin porukka osaa jakaa voimansa yksin hiihdellessä.
muuttaisko tuo nyt sitte kuuitenkaan nykyisen informaatiotulvan aikaan mitään, samanlaisia varikkotauluja ku formulakisoissa vaan raahattas ympäri mehtää, sitte vielä koko kisatapahtuma pitkittyis jos kunnon aikaeroilla pelattais esimerkiksi viidenkympin matkalla...

sitten taas olosuhde voi muuttua hyvinkin radikaalisti esim sakean lumipyryn ansiosta, toisaalta sauvakatkot ja kompuroinnitkin vähenis :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Vs: Yhteislähtövouhotus
Ehdottamasti väliaika lähdöt takasin, eihän tuossa ole muuta seurattavaa kun maalisuoran kiri. Tarttis varmaan purnata johonkin muuallekin kun Agroon..

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Yhteislähtövouhotus
Ette vissiin kattonu tänään tuota hiihtoa kerta oli tylsä. Tunti nelkyt 50 kilometriä, vauhti on hurja ja tapahtumia kyllä piisasi.
Itse olen näitten yhteislähtöjen ystävä, väliaika lähdöt on tosi puuduttavia seurata.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yhteislähtövouhotus
Kepulaasille kelpaa mikään. Maratoonit ja kympin juoksut juostu näin aina. Hyvin pyyhkii. 50 hiihdossa riittää hyvin viimeiset 15 minuuttia. Miksi istua pidempään telkun ääressä. Voihan sitä alun hieroo vaikka vaimoa.😊


lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9914
Vs: Yhteislähtövouhotus
Hyvin meni ...ensimmäiset puolitoista tuntia sai nukkua ja sitten menin navettaan. Tosin kävin sen maalisuoran kattomas ja sehän ritti :)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Yhteislähtövouhotus
Agronetissä  protestoimalla korjaantuu mikä tahansa ongelma? Veetillä ja Sepeteuksella  luulis onlevan kokemusta? Tosin voip käydä niin, että kurki kuolee ennen kuin suo sulaa.

Nolo-Olli

  • Vieras
Vs: Yhteislähtövouhotus
Olihan se todella hienoa, että professori nappasi mitallin. Mun piti aamulla jo tästä aloittaa topicci, mutta meni nyt vähän pohjaa pois, kun menestystäkin tuli. Oli miten oli, mää olen täysin kyllästynyt tähän 2005 vuodesta jatkuneeseen pölvästelyyn. Nämä pitkät matkat pitäisi hiihtää ehdottomasti väliaikalähtöinä. Pitkien matkojen seuraaminen on todella tylsää, kun tietää, että loppuratkaisu tulee vasta viimeisen viiden minuutin aikana. Porukka on niin tasapäistä ja hyötyy peesailusta, että liki mahdotonta on jonkun suorittaa onnistunut karkumatka ennen aikojaan. Olikohan 2013 kun tämä ihme on tapahtunut. Tätä yhteislähtöä perusteltiin muistaakseni sillä, että Keski-Euroopassa katsojat haluaa tämän tyyppistä hiihtoa. Mun mielestäni pitäisi kyllä kunnioittaa pohjoismaalaisia konservatiivi-fanejakin jollain tapaa. Meillähän on jo nämä sprinttihommat, joihin on kieltämättä jo tottunut ja ne ansaitsee paikkansa, mutta kiinnostaisi kyllä edelleen se perinteinenkin menttaliteetti, jossa näkisi kuinka hyvin porukka osaa jakaa voimansa yksin hiihdellessä.

Takaisin sitten myös mustikkasoppa, puusukset ja pullottavat verkkarihousut...no nostalgiakin oli ennen parempaa😁.  Kyllä väliaikalähtöisen 50 kisan seuraaminen on vähintään yhtä puuduttavaa, kummassakin tavassa on omat mielenkiintonsa ja mielenkiinnottomuutensa, yhteislähtökisassa voi olla paljon mielenkiintoisia vaiheita, jos vaan jaksaa intensiivisesti seurata, väliaikakisassa taas on enemmän jännitettävää teeveen katsojille, kun jännätään kilpailijoiden maaliintuloa. Yhteislähtökisat on kilpailijoille sikäli hankalampia, että erilaisten kolareiden  riski on suurempi.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20075
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Yhteislähtövouhotus
Mäkihypyt ja pujottelut myös ovat hiukan liika pitkäkestoisia, vaikka voittaja periaatteessa tiedetään, että viiden-kymmenen tietyn hyppääjän joukosta se aina löytyy. Siitä vaan koko konkkaronkka kasana alas. Tulisi jännittäviä tönimisiä kesken ilmalennon.

-SS-

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Yhteislähtövouhotus
Mäkihypyt ja pujottelut myös ovat hiukan liika pitkäkestoisia, vaikka voittaja periaatteessa tiedetään, että viiden-kymmenen tietyn hyppääjän joukosta se aina löytyy. Siitä vaan koko konkkaronkka kasana alas. Tulisi jännittäviä tönimisiä kesken ilmalennon.

-SS-
entäpä tapaus björgen, aiheuttaako jopa taantumaa norjan naishiihdossa kun ei ymmärrä astua sivuun... näin sosialidemokraattiselta kantilta pitäis antaa muidenkin voittaa varsinkin kun siitä ei norjan maine ja mitalisaldo kisoissa mitenkään himmene.

voitaisiinko jopa asettaa joku mitalikatto milloin on astuttava syrjään tai otettava telamiina reppuun tai annettava etumatkaa, näinhän lapsena toimittiin, heikoimmat sai lähteä edeltä :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yhteislähtövouhotus
Agronetissä  protestoimalla korjaantuu mikä tahansa ongelma? Veetillä ja Sepeteuksella  luulis onlevan kokemusta? Tosin voip käydä niin, että kurki kuolee ennen kuin suo sulaa.

Me Veetin kanssa mitään ongelmia poisteta. Me kerrotaan niistä. 😁😀🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Yhteislähtövouhotus
sehän siinä juuri.... ei koskaan ole mitään vaihtoehtoa esittää, ei mitään toista argumenttia tilalle tai toimintatapaa jolla asia korjattais... pelkkiä papukaijoja... toistoa riittää!!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yhteislähtövouhotus
sehän siinä juuri.... ei koskaan ole mitään vaihtoehtoa esittää, ei mitään toista argumenttia tilalle tai toimintatapaa jolla asia korjattais... pelkkiä papukaijoja... toistoa riittää!!

Vai ei esitetä, varsinkaan Veeti. Veeti on esittänyt MTK:n kieltämistä terroristijärjestönä. Vakavasti otettava esitys. Kannatatko? 😁😀