Lainaus käyttäjältä: Veeti - 03.03.17 - klo:09:22Olemme keränneet kolehdin, tarkoituksena ostaa poroaitaa n. 5- 10 m pätkän. Olisi käyttöä ensi kesänä. Helsingissä.Mulla on muutama rulla poroverkkoa. 😀😜😃😁😊🎅
Olemme keränneet kolehdin, tarkoituksena ostaa poroaitaa n. 5- 10 m pätkän. Olisi käyttöä ensi kesänä. Helsingissä.
Saakos siihen aitaan tukea vai peräti ilmaiseksi? Muutama kilometri valkohäntäpeura-aitaa olis tarvis saada.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 03.03.17 - klo:13:03Lainaus käyttäjältä: Veeti - 03.03.17 - klo:09:22Olemme keränneet kolehdin, tarkoituksena ostaa poroaitaa n. 5- 10 m pätkän. Olisi käyttöä ensi kesänä. Helsingissä.Mulla on muutama rulla poroverkkoa. 😀😜😃😁😊🎅Ei taida mahtua Veetin kolehtihaaviin.
Eix ole ihan sama mitä aitaa juipit tuotte esille....pellesakkia aidasta riippumatta...Laitaisitte kunnon riukuaidan kylän perinteiden mukaan....
Vissiin Gripple myy melkein kaikki poroaidan Suomeen.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.03.17 - klo:10:07Vissiin Gripple myy melkein kaikki poroaidan Suomeen.Gunnebo, Cronvall... on noita muitakin kuin Trump-verkkoja... jotka menevät pian kaikki Meksikoon.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 03.03.17 - klo:09:22Olemme keränneet kolehdin, tarkoituksena ostaa poroaitaa n. 5- 10 m pätkän. Olisi käyttöä ensi kesänä. Helsingissä.Eix ole ihan sama mitä aitaa juipit tuotte esille....pellesakkia aidasta riippumatta...Laitaisitte kunnon riukuaidan kylän perinteiden mukaan....
Lainaus käyttäjältä: kantola - 03.03.17 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.03.17 - klo:10:07Vissiin Gripple myy melkein kaikki poroaidan Suomeen.Gunnebo, Cronvall... on noita muitakin kuin Trump-verkkoja... jotka menevät pian kaikki Meksikoon.Joo, mut mulla on sentään Gripplen lippalakki
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.03.17 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: kantola - 03.03.17 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.03.17 - klo:10:07Vissiin Gripple myy melkein kaikki poroaidan Suomeen.Gunnebo, Cronvall... on noita muitakin kuin Trump-verkkoja... jotka menevät pian kaikki Meksikoon.Joo, mut mulla on sentään Gripplen lippalakki Griplaa sää munias... Laatu noissakin maksaa, poroaidassa suojasinkin määrä on nelinkertainen etelän vetelille myytäviin "jo vain se Veetille välttää -aitoihin" verrattuna. http://www.evarasto.fi/epages/CronvallShop.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/CronvallShop/Categories/Elainverkot/%22Mets%C3%A4-%20Peura%2C%20Poro%20ja%20Hirviaidat%22
Lainaus käyttäjältä: kantola - 03.03.17 - klo:21:37Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.03.17 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: kantola - 03.03.17 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.03.17 - klo:10:07Vissiin Gripple myy melkein kaikki poroaidan Suomeen.Gunnebo, Cronvall... on noita muitakin kuin Trump-verkkoja... jotka menevät pian kaikki Meksikoon.Joo, mut mulla on sentään Gripplen lippalakki Griplaa sää munias... Laatu noissakin maksaa, poroaidassa suojasinkin määrä on nelinkertainen etelän vetelille myytäviin "jo vain se Veetille välttää -aitoihin" verrattuna. http://www.evarasto.fi/epages/CronvallShop.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/CronvallShop/Categories/Elainverkot/%22Mets%C3%A4-%20Peura%2C%20Poro%20ja%20Hirviaidat%22Siin lakissa ei oo sinkkiä