Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotiäitikompleksi  (Luettu 8198 kertaa)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Kotiäitikompleksi
Nyt on noussut iso haloo tästä Timo.T.A.Mikkosen vaimon mielipiteestä,että lapset pitäisi hoitaa kotona.Ennen lähes kaikki hoitivat itse lapsensa,tosin olot oli köyhät,eikä työpaikkojakaan ollut tarpeeksi edes miehille.    Uranaiset on ottaneet asiasta kovasti nokkiinsa. :DMutta mistä johtuu,että koskaan aikaisemmin ei nuorilla ole ollut sellaista pahoinvointia kuin nyt? Jopa lapsilla todetaan vakavia masennuksia.Kun minä olin lapsi ja nuori,masennusta ei ollut olemassakaan.Kaikki kynnelle kykenevät olivat töissä, vauvasta vaariin,eikä olis tullu mikään masennus mieleenkään.Joka päivä syötiin yksinkertaista ruokaa ja illalla mentiin nukkumaan olkipatjalle.Olihan niitä kyllä mielenvikasia,mutta ne oli sitte hoijossa "hullujenhuoneella"Ainoa huvi oli radio,josta kuului vaan enimmäkseen rohinaa.
Joskus tuntuu siltä.että tuo pahoinvointi on ihan tahallaan keksitty.Että saadaan kouluttaa psykiatreja ja psykologeja ja että niillä olis töitä.Miten voi olla mahdollista ,että elintason kasvaessa,myös ihmisten pahoinvointi kasvaa?Senhän pitäisi olla ihan toisin päin.Jotkut sanoo, että pitäisi olla virikkeitä,iltapäiväkerhoja koululaisille ja vaikka mitä.höh....
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kotiäitikompleksi
mitä se raamattu puhukaa tottuuvvenpuhujista...
Elämä on parasta kometiijjaa

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

Onnittelut Heino,oot päässy mestariksi,mie oon vielä vaan aktiivi.sie oot talojussin ja auliksen kaa samalla viivalla ;)nii ja sepedeuksen
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

• Vieras
Nyt on noussut iso haloo tästä Timo.T.A.Mikkosen vaimon mielipiteestä,että lapset pitäisi hoitaa kotona.Ennen lähes kaikki hoitivat itse lapsensa,tosin olot oli köyhät,eikä työpaikkojakaan ollut tarpeeksi edes miehille.    Uranaiset on ottaneet asiasta kovasti nokkiinsa. :DMutta mistä johtuu,että koskaan aikaisemmin ei nuorilla ole ollut sellaista pahoinvointia kuin nyt? Jopa lapsilla todetaan vakavia masennuksia.Kun minä olin lapsi ja nuori,masennusta ei ollut olemassakaan.Kaikki kynnelle kykenevät olivat töissä, vauvasta vaariin,eikä olis tullu mikään masennus mieleenkään.Joka päivä syötiin yksinkertaista ruokaa ja illalla mentiin nukkumaan olkipatjalle.Olihan niitä kyllä mielenvikasia,mutta ne oli sitte hoijossa "hullujenhuoneella"Ainoa huvi oli radio,josta kuului vaan enimmäkseen rohinaa.
Joskus tuntuu siltä.että tuo pahoinvointi on ihan tahallaan keksitty.Että saadaan kouluttaa psykiatreja ja psykologeja ja että niillä olis töitä.Miten voi olla mahdollista ,että elintason kasvaessa,myös ihmisten pahoinvointi kasvaa?Senhän pitäisi olla ihan toisin päin.Jotkut sanoo, että pitäisi olla virikkeitä,iltapäiväkerhoja koululaisille ja vaikka mitä.höh....

Eihän tää asia aivan näin mustavalkoinen ole. Kyllä sitä pahoinvointia oli meidänkin nuoruudessa. Silloin vaan ei ollut muuta mahdollisuutta kuin pärjätä.
  Nyt kun ollaan tasa-arvoisia niin naiset voi olla aivan hyvin töissä ja miehet kotiäitinä. Homma hoituu. Mies pystyy tekemään kaikki muut ,paitsi synnyttää ja imettää. Kokemusta on ,kuten tiedät. Laiskat emännät saa mennä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa :D

Aulis Anttila

• Vieras
Totuus...

Onnittelut Heino,oot päässy mestariksi,mie oon vielä vaan aktiivi.sie oot talojussin ja auliksen kaa samalla viivalla ;)nii ja sepedeuksen

Emmäootottapuhunu... ikinä  ;D  :D  :)  ::)  :P

sorkkahessu

• Vieras

Se kyllä tiedetään . Ihmeteltiinkin missä metsästys seurassa henkissä pysyisit  ;)

emo-heikki

• Vieras

Se kyllä tiedetään . Ihmeteltiinkin missä metsästys seurassa henkissä pysyisit  ;)

No se seura on Auliksella, Pukinmäen puppelipojat ja ase, kerralla laukeava ja suussa ladattava ....

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kylhää sit tuosta pitäjän lehest saa tämän tästä lukea, kuinka Mikkosen rouva yrittää laittaa Myrskylän rahvasta ruotuun. Yleisönosaston palstamillien mukaan onnistumisprosentti taitaa vain olla heikonlainen :D :D :D :D

***Mikkosen rouva tarttis joskus kunnolla munaa. Lakkais selittämästä.
Kui mää ain olen paras?

Pystypiikki

• Vieras

Nimenomaan paskaa jauhamalla pääsee jopa mestariksi,näinhän se aikain saatosa on ollut ja tulee aina olemaan AAMEN ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kylhää sit tuosta pitäjän lehest saa tämän tästä lukea, kuinka Mikkosen rouva yrittää laittaa Myrskylän rahvasta ruotuun. Yleisönosaston palstamillien mukaan onnistumisprosentti taitaa vain olla heikonlainen :D :D :D :D

Tarttis varmaan, mut olisko Timpal usiammal rouval antaa. :D :D :D

***Ei samal kertaa. Nalli ei pala. Mutta jos sais vartin lepoaikaa välillä.
Kui mää ain olen paras?

KT

• Vieras

Nimenomaan paskaa jauhamalla pääsee jopa mestariksi,näinhän se aikain saatosa on ollut ja tulee aina olemaan AAMEN ;D
Yli 2000 viestiä laittaneet pitäs nimetäkkin paskanjauhajaksi.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tarttis varmaan, mut olisko Timpal usiammal rouval antaa. :D :D :D

***Ei samal kertaa.

= Lue samal viikol. :D

Taru on totuutta ihmeellisempää.
Kui mää ain olen paras?

Pystypiikki

• Vieras
Voi tinppa voi tinppa puuta heinää sinäkin jauhat ollos rauha sielullesi tänäänkin

Sivu Persoona

• Vieras
Nainen ei tässä yhteiskunnassa ole heikompi astia, sitähän sanotaan, että jokainen nainen istuu pankin päällä  ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
Nainen ei tässä yhteiskunnassa ole heikompi astia, sitähän sanotaan, että jokainen nainen istuu pankin päällä  ;D ;D

Niin mikäs hätä se naisella on, kun pankin päällä istuu ja koroilla kävelee ....