Nyt on noussut iso haloo tästä Timo.T.A.Mikkosen vaimon mielipiteestä,että lapset pitäisi hoitaa kotona.Ennen lähes kaikki hoitivat itse lapsensa,tosin olot oli köyhät,eikä työpaikkojakaan ollut tarpeeksi edes miehille. Uranaiset on ottaneet asiasta kovasti nokkiinsa. :DMutta mistä johtuu,että koskaan aikaisemmin ei nuorilla ole ollut sellaista pahoinvointia kuin nyt? Jopa lapsilla todetaan vakavia masennuksia.Kun minä olin lapsi ja nuori,masennusta ei ollut olemassakaan.Kaikki kynnelle kykenevät olivat töissä, vauvasta vaariin,eikä olis tullu mikään masennus mieleenkään.Joka päivä syötiin yksinkertaista ruokaa ja illalla mentiin nukkumaan olkipatjalle.Olihan niitä kyllä mielenvikasia,mutta ne oli sitte hoijossa "hullujenhuoneella"Ainoa huvi oli radio,josta kuului vaan enimmäkseen rohinaa.
Joskus tuntuu siltä.että tuo pahoinvointi on ihan tahallaan keksitty.Että saadaan kouluttaa psykiatreja ja psykologeja ja että niillä olis töitä.Miten voi olla mahdollista ,että elintason kasvaessa,myös ihmisten pahoinvointi kasvaa?Senhän pitäisi olla ihan toisin päin.Jotkut sanoo, että pitäisi olla virikkeitä,iltapäiväkerhoja koululaisille ja vaikka mitä.höh....
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)