Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Multivat  (Luettu 6165 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Multivat
Kotimaassa valmistetut ykkösrattaat löytyy juu takapihalta, ei mun vaan Multivan takapihalta ja etupihalta. Mun takapihalla on nusnussin mainostamat kolut ja toveri Igorin tykkitelillä varustettu patarautalulla.


Saviaukeella tehdyt huippulaadukkaat punaiset. Ei oo mitkään kanttipellikötöstykset tai pläkkipellistä taotut salmiakkikuvioiset pallorengaspirut jotka on pitkän vokaalin säestämänä räitty nippuun, notta.

Interwebistä lisätietoa hakusanalla Multiva. (SKN)

Eipä kovin ollu mairittelevat kommentit noista kipoista serkkupojalla,vaikka oli keltavihreet.
Oli kait maahisalueelle soitellu ja lopputuloksena nettikoneen kautta kärryt hukkaukseen.
Eikä kuulemma ikänä enää Multivoita :o

Paskervilleri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 320
Vs: Multivat
Onko tuohon punaseen sarjaan tullu 18t kärry? Oli maaseudussakin mainos, mutten netistä löytäny mitään tietoa.

andie

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
Vs: Multivat
Onko tuohon punaseen sarjaan tullu 18t kärry? Oli maaseudussakin mainos, mutten netistä löytäny mitään tietoa.

Kyllä näkyi olevan. http://dometal.fi/index.php/myytavat-koneet/

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Multivat
En kyllä osaa vähäisellä kokemuksella haukkuakaan paremman mallin Multivaa. Mut ei siitä kyllä täyttä hintaa kannata maksaa.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Multivat
Kotimaassa valmistetut ykkösrattaat löytyy juu takapihalta, ei mun vaan Multivan takapihalta ja etupihalta. Mun takapihalla on nusnussin mainostamat kolut ja toveri Igorin tykkitelillä varustettu patarautalulla.


Saviaukeella tehdyt huippulaadukkaat punaiset. Ei oo mitkään kanttipellikötöstykset tai pläkkipellistä taotut salmiakkikuvioiset pallorengaspirut jotka on pitkän vokaalin säestämänä räitty nippuun, notta.

Interwebistä lisätietoa hakusanalla Multiva. (SKN)

Eipä kovin ollu mairittelevat kommentit noista kipoista serkkupojalla,vaikka oli keltavihreet.
Oli kait maahisalueelle soitellu ja lopputuloksena nettikoneen kautta kärryt hukkaukseen.
Eikä kuulemma ikänä enää Multivoita :o

Moommalaisen kansanperinteen mukaisesti ajanut ampukiveä viljalaitojen kaa? Notta vajailla ei oo pruukattu ajaa... Sit kuuttakymppiä routaheittoon ja rasvausasentoon?  Ja sit nettiin vinkumaan  kuin paskat kärryt kun runko on kieros ja laidat solmus?
It ain't over till the fat lady sings

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Multivat
Totta maar se telivetoinen, louhelavalla varustetusta sisusta pätkäisty kuorkinpuolikas on paree. Niin kevytvetoinenkin että tyhjänä traktori jaksaa tasamaalla just huiput ottaa 😀
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Multivat
Totta maar se telivetoinen, louhelavalla varustetusta sisusta pätkäisty kuorkinpuolikas on paree. Niin kevytvetoinenkin että tyhjänä traktori jaksaa tasamaalla just huiput ottaa 😀
Eikä kukaan valita, että on huonot.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Multivat
Kotimaassa valmistetut ykkösrattaat löytyy juu takapihalta, ei mun vaan Multivan takapihalta ja etupihalta. Mun takapihalla on nusnussin mainostamat kolut ja toveri Igorin tykkitelillä varustettu patarautalulla.


Saviaukeella tehdyt huippulaadukkaat punaiset. Ei oo mitkään kanttipellikötöstykset tai pläkkipellistä taotut salmiakkikuvioiset pallorengaspirut jotka on pitkän vokaalin säestämänä räitty nippuun, notta.

Interwebistä lisätietoa hakusanalla Multiva. (SKN)

Eipä kovin ollu mairittelevat kommentit noista kipoista serkkupojalla,vaikka oli keltavihreet.
Oli kait maahisalueelle soitellu ja lopputuloksena nettikoneen kautta kärryt hukkaukseen.
Eikä kuulemma ikänä enää Multivoita :o

Leikkaamalla ja liimaamalla kuorma-autosta tulee parhaat? Eiks ni?

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Multivat
Jos olisin uutta kärryä ostamassa, niin pyrkisin ostamaan Multivan vain sen vuoksi, että sitä tehdään naapuripitäjässä. No toisessa naapurikaupungissa tehdään jotain muuta merkkiä toki myös, se ei kiinnosta samalla tavalla.

Mutta ihan ei rahkeet uuteen riitä ja toisaalta mun paskanajossa menee vanha ihan hyvin. Naapurissa on 1-akselinen joskus 70-luvulla kuorma-autosta tehty kärry rautalavalla, sellainen olis hyvä. Ostaisin toki sen, mutta naapuri tarvii sitä itsekin. Vetoa en koe tarvitsevani ja kuvittelen pärjääväni ilman hydraulista perälautaa. Kunhan joku toppari olis kikkareille. Noi vaan on aika korkeat ja paha lastata lusikkaharukalla.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Multivat
Totta maar se telivetoinen, louhelavalla varustetusta sisusta pätkäisty kuorkinpuolikas on paree. Niin kevytvetoinenkin että tyhjänä traktori jaksaa tasamaalla just huiput ottaa 😀
Eikä kukaan valita, että on huonot.

Poimimalla kuorma-autopuolelta 'parhaat palat' saa kyllä tehtyä hyvät kärrit. Kerran lainasin kaverin värkkäämiä kärrejä ja oli loistavat vetää, omalle traktorille toki ylikokoiset. Lava niissä oli itsetehty kulutusteräksestä, teli ja renkaat puoliperävaunusta ja runko rhs palkista. 'Herkkuina' mekaaninen aisajousitus, takatelin kevennys, jarrupaineen säätö ja toki hydraulinen perälauta. Tuplapyörät oli jossain vaiheessa kai suunnitteilla vaihtaa ykköspyöriin, mutta halvemmalla pääsee tuollaviisiin kun pääosin ajot on kovilla pinnoilla.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

W124

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: Multivat
Totta maar se telivetoinen, louhelavalla varustetusta sisusta pätkäisty kuorkinpuolikas on paree. Niin kevytvetoinenkin että tyhjänä traktori jaksaa tasamaalla just huiput ottaa 😀
Eikä kukaan valita, että on huonot.

Poimimalla kuorma-autopuolelta 'parhaat palat' saa kyllä tehtyä hyvät kärrit. Kerran lainasin kaverin värkkäämiä kärrejä ja oli loistavat vetää, omalle traktorille toki ylikokoiset. Lava niissä oli itsetehty kulutusteräksestä, teli ja renkaat puoliperävaunusta ja runko rhs palkista. 'Herkkuina' mekaaninen aisajousitus, takatelin kevennys, jarrupaineen säätö ja toki hydraulinen perälauta. Tuplapyörät oli jossain vaiheessa kai suunnitteilla vaihtaa ykköspyöriin, mutta halvemmalla pääsee tuollaviisiin kun pääosin ajot on kovilla pinnoilla.

Maantiellä kuorma-autosta tehdyt kärryt aivan ylivoimaiset verrattuna halpis-tehdaskärryihin. Ei pelkästään kärry kulje tasaisesti, vaan tasaa myös traktorin pompotukset. Ja erittäin kevytvetoiset maantierenkaiden ansiosta. Peltotiellä ja pellolla sitten taas peltorengas voittaa. Peltotiet kärsivät kuorma-auton renkaalla ajosta. Vielä kun jonain päivänä saisi ajella Multivan kärryillä, 710 -renkaalla ja hydraulisella aisajousituksella. Se vasta olisi juhlaa.

RimaPoika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Multivat
Se kuorma-auto ois vielä parempi sinne
Maantielle.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Multivat
Tää oli hyvä !