Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hygieniasta - sovellus tirolista  (Luettu 2145 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista

https://www.riemurasia.net/kuva/Naistenvessan-huoltajan-tilitys/198489

Aiheesta Mitä kaikkea vaimo on onnistunut tekemään saisi oman ketjun. En siis puhu nyt vessasta.
Niin, että ravintolan naapurin sontakasasta ollaan jo päästy yleiseen naisten dissaamis-vaiheeseen.. Miesten jäljethän yleensä korjaa vaimo tai äiti..teilläkin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
mutta kyllä on niiiiin kiva kun paska ei haise ja on se sitten ihan kenen tahansa....        vrt joka keväinen keskustelu yleisönosastoilla...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
  Mutta mitähän kotiväki tuumasi sille jätkälle joka kävi vieraissa sikalassa kun joutui vielä paskakasan läpi karkuun menemään..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
  Mutta mitähän kotiväki tuumasi sille jätkälle joka kävi vieraissa sikalassa kun joutui vielä paskakasan läpi karkuun menemään..
Äiti pesee ja itkee..

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
  Kyllä minä olen lohdutellut tuhtejakin tyttöjä että kyllä minä päälle pääsen ja allekin uskallan jäädä,mut en sentään sian kanssa yrittäiskään..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
  Kyllä minä olen lohdutellut tuhtejakin tyttöjä että kyllä minä päälle pääsen ja allekin uskallan jäädä,mut en sentään sian kanssa yrittäiskään..
Emakon olisi vielä jotenkin ymmärtänyt, hädänalaisena tehtynä valintana, mutta karjun...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
Kahvila ja jokin välivarasto ovat varmaan direktiivien säätämällä etäisyydellä toisistaan ?

https://www.google.fi/maps/@46.7060058,10.4727761,3a,60y,156.93h,76.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1s41hUnR8HHSUoxletA_OZ3g!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=fi

Tuohan on aivan tavanomaista ainakin tuolla eteläisessä Ranskassa, missä tulee pari kolme kertaa vuodessa vierailtua. Ainuttakaan pohjoismaisilla kriteereillä rakennettua lantalaa en ole siellä nähnyt. Lihakarja tietysti laiduntaakin ympäri vuoden. Lypsykarjalla toki on katon alaiset suojat, mutta lantapattereita on pitkin peltoja rinteillä ja purojen varsilla ja ne lihakarjan ruokinta-, sekä makuupaikat näyttävät usein aika ikäviltä.
Ehkä sieltä puuttuukin nämä meidän kaltaiset ympäristötuet?
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Hygieniasta - sovellus tirolista
tai sit on virkamiähille keksitty ihan oikeaa työtä...