Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Halli-Antti kuivuri  (Luettu 5134 kertaa)

liete

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Halli-Antti kuivuri
Onko kokemuksia tuommosesta matalamallisesta kuivurista? Vois sopia vanhaan rakennukseen normaalia kuivuria paremmin. Kai se on pitkälti vaunukuivuri, mutta jaloilla seisova? Kokemukset muista samantapaisista kiinnostaa myös.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Halli-Antti kuivuri
Onko kokemuksia tuommosesta matalamallisesta kuivurista? Vois sopia vanhaan rakennukseen normaalia kuivuria paremmin. Kai se on pitkälti vaunukuivuri, mutta jaloilla seisova? Kokemukset muista samantapaisista kiinnostaa myös.
Kyse käytetystä? Kehäkuljetin siinä varmaan on se onkelma.
pessimisti ei pety!

liete

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Halli-Antti kuivuri
Käytetystä niin. Eli niissä on ketjuelevaattoriko?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Halli-Antti kuivuri


Ei, vaan kehäkuljetin. No ketju siellä kiertää kehällä. Ei mulla ole omaa kokemusta, mutta jos halli antin hankkisin laittaisin elevaattorin ja jonkun ruuvin pohjalle, sitten tarvitaan vielä tavaran levitys. Toki korkeutta tarvitaan enemmän. Joku tuollaisen omistava vois kertoa hyvät ja huonot puolet.
pessimisti ei pety!

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Halli-Antti kuivuri
Onko kokemuksia tuommosesta matalamallisesta kuivurista? Vois sopia vanhaan rakennukseen normaalia kuivuria paremmin. Kai se on pitkälti vaunukuivuri, mutta jaloilla seisova? Kokemukset muista samantapaisista kiinnostaa myös.
Älä älä sekoa tohon . Niitä on paljon parempia malleja Arskalla ja Antilla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Halli-Antti kuivuri


Ei, vaan kehäkuljetin. No ketju siellä kiertää kehällä. Ei mulla ole omaa kokemusta, mutta jos halli antin hankkisin laittaisin elevaattorin ja jonkun ruuvin pohjalle, sitten tarvitaan vielä tavaran levitys. Toki korkeutta tarvitaan enemmän. Joku tuollaisen omistava vois kertoa hyvät ja huonot puolet.
Mulla on mobile jossa on tuollainen kehäkuljetin.Laakerit on kulutus kamaa,mutta itte ketjun kans ei ole ollu ongelmia.
Täyttö on mulla isommalla elevaattorilla.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Halli-Antti kuivuri


Ei, vaan kehäkuljetin. No ketju siellä kiertää kehällä. Ei mulla ole omaa kokemusta, mutta jos halli antin hankkisin laittaisin elevaattorin ja jonkun ruuvin pohjalle, sitten tarvitaan vielä tavaran levitys. Toki korkeutta tarvitaan enemmän. Joku tuollaisen omistava vois kertoa hyvät ja huonot puolet.
Mulla on mobile jossa on tuollainen kehäkuljetin.Laakerit on kulutus kamaa,mutta itte ketjun kans ei ole ollu ongelmia.
Täyttö on mulla isommalla elevaattorilla.

Kuinka toimii "rako" millä säädetään kuivurin tasainen täyttyminen? Monttuhan on saatava tyhjäksi kuivaamisen ajaksi?
pessimisti ei pety!

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Halli-Antti kuivuri


Ei, vaan kehäkuljetin. No ketju siellä kiertää kehällä. Ei mulla ole omaa kokemusta, mutta jos halli antin hankkisin laittaisin elevaattorin ja jonkun ruuvin pohjalle, sitten tarvitaan vielä tavaran levitys. Toki korkeutta tarvitaan enemmän. Joku tuollaisen omistava vois kertoa hyvät ja huonot puolet.
Mulla on mobile jossa on tuollainen kehäkuljetin.Laakerit on kulutus kamaa,mutta itte ketjun kans ei ole ollu ongelmia.
Täyttö on mulla isommalla elevaattorilla.

Kuinka toimii "rako" millä säädetään kuivurin tasainen täyttyminen? Monttuhan on saatava tyhjäksi kuivaamisen ajaksi?
Tuos mobiles menee alunperin erillisellä täyttö pöydällä. Ja kehäkuljetin menee kuivaajan kyljissä kiinni.
Tuo tasainen täyttö on hiukan niinjanäin,mutta ei se pieni vajaatäyttö ole haitannut.