Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiroileva motokuski  (Luettu 2368 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kiroileva motokuski
Pistä tuo öökkösiä sisältävä linkki [url][url] (lisää linkki -nappula) sisään niin se toimii kuten pitää.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kiroileva motokuski
Kerrankin suomalainen mies antaa tunteittensa näkyä ja kuulua. Naisten turhaa panettelua, kyllä mieskin osaa purkautua, kunhan vain hetki ja vitutus on oikea..

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Kiroileva motokuski

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kiroileva motokuski
Ei se vapaallakaan kielenkäyttö muutu
http://www.metsakoneet.fi/keskustelu.php?&cat=&showmsg=684112
Eihän tuo ollut edes pahan kuulosta..keskenkasvuset vain heiluu kaljojensa kanssa, on vielä kehitysvaraa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kiroileva motokuski
Sivistyneempää suomalaiselle miehelle on purkautua viinapulloon tai kiväärinpiippuun. Tuollainen kiroilu metsässä on kauheaa. :-[
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65903
Vs: Kiroileva motokuski
itellä ei pahemmin tule sahan kanssa kiroiltua mutta kyllä manattua että;  mitä sinne nyt kaaduit!  ja ei siitä saa katekta... ja sen semmoista...    ja joskus oikein ittiä naurattaa että jos joku sattuis tulemaan kuulema etäisyydelle.....!                         noooo, itekekseen höpötys nyt ei niiiiin hirviä synti... toista se on veetillä!

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Kiroileva motokuski
itellä ei pahemmin tule sahan kanssa kiroiltua mutta kyllä manattua että;  mitä sinne nyt kaaduit!  ja ei siitä saa katekta... ja sen semmoista...    ja joskus oikein ittiä naurattaa että jos joku sattuis tulemaan kuulema etäisyydelle.....!                         noooo, itekekseen höpötys nyt ei niiiiin hirviä synti... toista se on veetillä!
Tämä. Itsekkin tulee manattua että annoinko minä luvan kaatua sinne tai että kyllä minä kerron jos minä haluan sinun menevän sinne. Näin muillekkin esimerkkinä että minä määrään ja te tottette. Onko selvä?
Veetin manaukset on kyllä todella isoa syntiä, se on aivan yhtä helvettiä...
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.