Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:14Oliko ne ne minun linkittämät kuvat. Ne oli proagrian kalvoilta.Piti olla ns. virallisen näkemyksen kanssariidattomia. Mutta aloittajalla oli ihan muuttavoitteet kyllä varmaankin. Ja olen samanmielinen sinä, että vapaaseen sanan kuuluvaa juttua. En minä tykännyt kasvinviljelyosiossakaan muutaman jäsenen keskinäisistä nahisteluista.-SS-Yleensä tulee ilmoitus webbirunkkarilta kun aihe poistetaan, eikö?Nyt kun kyseessä oli pyhän lehmän häpäiseminen niin voi pyyhkiä ihan puskista ja salaa.Ei ole kuule eka kerta....Nii tulihan sieltä ilmoitus. Mut ei minua kyllä suoraan syytetty, ajattelin vaan, kun aloin taas niitä näitä puhella.-SS-Mulle ei, olin kyllä mukana.Mitä te ootte taas perseilly?
Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:14Oliko ne ne minun linkittämät kuvat. Ne oli proagrian kalvoilta.Piti olla ns. virallisen näkemyksen kanssariidattomia. Mutta aloittajalla oli ihan muuttavoitteet kyllä varmaankin. Ja olen samanmielinen sinä, että vapaaseen sanan kuuluvaa juttua. En minä tykännyt kasvinviljelyosiossakaan muutaman jäsenen keskinäisistä nahisteluista.-SS-Yleensä tulee ilmoitus webbirunkkarilta kun aihe poistetaan, eikö?Nyt kun kyseessä oli pyhän lehmän häpäiseminen niin voi pyyhkiä ihan puskista ja salaa.Ei ole kuule eka kerta....Nii tulihan sieltä ilmoitus. Mut ei minua kyllä suoraan syytetty, ajattelin vaan, kun aloin taas niitä näitä puhella.-SS-Mulle ei, olin kyllä mukana.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:14Oliko ne ne minun linkittämät kuvat. Ne oli proagrian kalvoilta.Piti olla ns. virallisen näkemyksen kanssariidattomia. Mutta aloittajalla oli ihan muuttavoitteet kyllä varmaankin. Ja olen samanmielinen sinä, että vapaaseen sanan kuuluvaa juttua. En minä tykännyt kasvinviljelyosiossakaan muutaman jäsenen keskinäisistä nahisteluista.-SS-Yleensä tulee ilmoitus webbirunkkarilta kun aihe poistetaan, eikö?Nyt kun kyseessä oli pyhän lehmän häpäiseminen niin voi pyyhkiä ihan puskista ja salaa.Ei ole kuule eka kerta....Nii tulihan sieltä ilmoitus. Mut ei minua kyllä suoraan syytetty, ajattelin vaan, kun aloin taas niitä näitä puhella.-SS-
Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:14Oliko ne ne minun linkittämät kuvat. Ne oli proagrian kalvoilta.Piti olla ns. virallisen näkemyksen kanssariidattomia. Mutta aloittajalla oli ihan muuttavoitteet kyllä varmaankin. Ja olen samanmielinen sinä, että vapaaseen sanan kuuluvaa juttua. En minä tykännyt kasvinviljelyosiossakaan muutaman jäsenen keskinäisistä nahisteluista.-SS-Yleensä tulee ilmoitus webbirunkkarilta kun aihe poistetaan, eikö?Nyt kun kyseessä oli pyhän lehmän häpäiseminen niin voi pyyhkiä ihan puskista ja salaa.Ei ole kuule eka kerta....
Oliko ne ne minun linkittämät kuvat. Ne oli proagrian kalvoilta.Piti olla ns. virallisen näkemyksen kanssariidattomia. Mutta aloittajalla oli ihan muuttavoitteet kyllä varmaankin. Ja olen samanmielinen sinä, että vapaaseen sanan kuuluvaa juttua. En minä tykännyt kasvinviljelyosiossakaan muutaman jäsenen keskinäisistä nahisteluista.-SS-
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.12.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:19:29Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: -SS- - 16.12.16 - klo:19:14Oliko ne ne minun linkittämät kuvat. Ne oli proagrian kalvoilta.Piti olla ns. virallisen näkemyksen kanssariidattomia. Mutta aloittajalla oli ihan muuttavoitteet kyllä varmaankin. Ja olen samanmielinen sinä, että vapaaseen sanan kuuluvaa juttua. En minä tykännyt kasvinviljelyosiossakaan muutaman jäsenen keskinäisistä nahisteluista.-SS-Yleensä tulee ilmoitus webbirunkkarilta kun aihe poistetaan, eikö?Nyt kun kyseessä oli pyhän lehmän häpäiseminen niin voi pyyhkiä ihan puskista ja salaa.Ei ole kuule eka kerta....Nii tulihan sieltä ilmoitus. Mut ei minua kyllä suoraan syytetty, ajattelin vaan, kun aloin taas niitä näitä puhella.-SS-Mulle ei, olin kyllä mukana.Mitä te ootte taas perseilly?Rupusakin ruokakupongit on arka aihe....Sori, maitomiljonäärien multitalenttius laskuopissa on arka aihe...
Turhaan te siinä veetiä ja kumppaneita parjaatte. Tottahan niitten lätinät on suurimmaksi osaksi.Ja sekös keskustapainotteista C-siipeä v ituttaa. Mopomieskin totuudenpuhujana kivitysuhan alla. Nii, ja MTK on perseestä, ja syvältä. UGH!
Armeijassa oli A ja B miehiä ,B miehet oli yleensä ylennetty heti majureiksi( saunamajuri) ,C miehiä ei ollut ,lähetettiin het maitojunalla kotiin.Nyt nää C miehet sitten on päällepäsmäreinä.Nii ja MTK ja kepu on kyllä jostain.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:20:44Turhaan te siinä veetiä ja kumppaneita parjaatte. Tottahan niitten lätinät on suurimmaksi osaksi.Ja sekös keskustapainotteista C-siipeä v ituttaa. Mopomieskin totuudenpuhujana kivitysuhan alla. Nii, ja MTK on perseestä, ja syvältä. UGH!Kaltoin kohdeltu ja laumansa. Parasta a-ryhmää v.i.tuttaa. Yle:mäistä uutisointia.
Lainaus käyttäjältä: carhu - 16.12.16 - klo:20:50Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:20:44Turhaan te siinä veetiä ja kumppaneita parjaatte. Tottahan niitten lätinät on suurimmaksi osaksi.Ja sekös keskustapainotteista C-siipeä v ituttaa. Mopomieskin totuudenpuhujana kivitysuhan alla. Nii, ja MTK on perseestä, ja syvältä. UGH!Kaltoin kohdeltu ja laumansa. Parasta a-ryhmää v.i.tuttaa. Yle:mäistä uutisointia.Ei, kyllä cee-reppanat on säälinsä ansainnu.1+1=500.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:20:54Lainaus käyttäjältä: carhu - 16.12.16 - klo:20:50Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.12.16 - klo:20:44Turhaan te siinä veetiä ja kumppaneita parjaatte. Tottahan niitten lätinät on suurimmaksi osaksi.Ja sekös keskustapainotteista C-siipeä v ituttaa. Mopomieskin totuudenpuhujana kivitysuhan alla. Nii, ja MTK on perseestä, ja syvältä. UGH!Kaltoin kohdeltu ja laumansa. Parasta a-ryhmää v.i.tuttaa. Yle:mäistä uutisointia.Ei, kyllä cee-reppanat on säälinsä ansainnu.1+1=500.Sääliä saa pyytämättäkin, kateus se on ansaittava. Kyllä net on reppanoita jotka taistelee tuulimyllyjä vastaan. Ymmärrä ei sinun ja kaltaistesi mahti käskyllä mikään muutu.Net on isommat päättäjät.