Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Leppä polkee..  (Luettu 1246 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Leppä polkee..
Kannata Veetin pyllistää jos kerran Leppä heti polkemassa. Tai jos tykkää niin...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

antik

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
HK Scan Finland hesarissa, Juhlakinkku 2,79€ kg Citymarketissa. Koo kaupalla kohtuulliset hinnat. En sanoisi halpuuttamiseksi. Antitesantti voi tolla hinnalla vetää käteen.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

carhu

• Vieras
Leppä itse polkee AB-alueen tuottajien etuja:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/kauppa-polkee-tuottajia-vaikka-t%C3%A4hdent%C3%A4%C3%A4-vastuullisuutta-moittii-kansanedustaja-jari-lepp%C3%A4-1.171832

Kovin se on ihmeellistä ajatuksen juoksu, kun tuon linkityksen uutisen perusteella saa tuollaisen otsikon aikaiseksi.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/kauppa-polkee-tuottajia-vaikka-t%C3%A4hdent%C3%A4%C3%A4-vastuullisuutta-moittii-kansanedustaja-jari-lepp%C3%A4-1.171832

Kovin se on ihmeellistä ajatuksen juoksu, kun tuon linkityksen uutisen perusteella saa tuollaisen otsikon aikaiseksi.

Joo.

Taitaa Veetieemeliltä alkaa aiheet loppumaan?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Joo.

Taitaa Veetieemeliltä alkaa aiheet loppumaan?
Lopussa ovat. Jäljellä ole kuin vitutus, jolle perusti jo oman ketjunsakin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kauppa ei polje tuottajien etuja paljon mitään kun verrataan mitä  MTK/kepu(sis. Leppä) on polkenut AB-alueen tuottajien etua.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja hauskinta on tuossa että etelä on tuon polkemisen ottannu tyytyväisenä vastaan...   tyydytetty!