Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etnistä värähtelyä Itäkeskuksen uimahallissa  (Luettu 1495 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jo on mallilleen mennyt. Uimavalvojille pitää antaa väkivaltakoulutusta.

Itäkeskuksen uimahallissa välikohtauksia päivittäin – valvojille uhka- ja väkivaltakoulutusta
http://www.helsinginuutiset.fi/arti...-valikohtauksia-paivittain-valvojille-uhka-ja

UIMAHALLI Itäkeskuksen uimahallin henkilökunta saa tammikuussa uudet ohjeet kohdata asiakkaat.
 Itäkeskuksen uimahallin henkilökuntaa ryhdytään tammikuussa kouluttamaan uhka- ja väkivaltatilanteiden varalle. Koulutus tapahtuu yhteistyössä poliisin ja vartiointiyrityksen tai vartiointiyrityksen kanssa.

Uimahallissa on jatkuvasti ollut tilanteita, joissa asiakkaat eivät piittaa hallin järjestyssäännöistä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eiks tuo ole ollu jo tilanne vuosia?   ei ainakaan täälläpäin kukaan mitään piittaa muutenkaan noista määräyksistä... yksilön tarpeetonta rajoitusta!!!

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eiks tuo ole ollu jo tilanne vuosia?   ei ainakaan täälläpäin kukaan mitään piittaa muutenkaan noista määräyksistä... yksilön tarpeetonta rajoitusta!!!

Ei, kyllä tuo tilanne menee siellä koko ajan hullummaksi.

Kannattaisi Yle:n MOT -ohjelman käydä paikalla, mutta ei koska RASSSSISSSMI!   : DDD
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eiks tuo ole jo ihan normal?   ite katellu että yksilönvapaus on menny jo reippaasti mettään.. ihan joka puolella..

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eiks tuo ole jo ihan normal?   ite katellu että yksilönvapaus on menny jo reippaasti mettään.. ihan joka puolella..

Joo, tämän hetken trendihän on individualismi.

Peruskoulunsakin huonosti suorittanut  (siis perus koulunsakin) Opelmies voi sitten syömästä tultuaan katsoa sanakirjasta...
 (siis sana kirjasta), mitä individualismi tarkoittaa.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Uppista Tapaninpäivän kunniaksi!😅

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Puuha-Pete ei ole tainnut Itäkeskuksessa käydä.

-SS-