Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe itsenäisyysvastaanotto!  (Luettu 4707 kertaa)

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
heh, saa nyt nählä miten taas yle juhlistaa itepäisyyspäivää... ykkösen  (ratio) kautta tuloo hieman vakavampaa mutta suomi kait soittaa sitä samaa tuubaa kuin aina... vilkkumaa/halohelsinki ja kilpeläinen..      ja sitten net vakio selitykset siihen väliin...                   ei ole ohjleman teko nykyään vaikiaa...

            btw, ja jos pahottaa niin entäs sitten ?    voi aina käylä ampumassa sen jota vihaa...                             yksolönvapautta nääss!
Ei saa kiroilla! Halohelsinki. .  Son Haloo Helsinki ! Ja se on hyvä pänri. Soittaa elämänmyönteistä iloista musaa. Eli just sopii itsepäisyyspäivään! Itsepäisyys on iloinen juttu.
Eläköön Haloo Helsinki!

navettapiika

  • Vieras
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
.. Mutta missähän se yksilön vapaus kohtaa sen yksilön vastuun?

Se on siinä kohtaa, missä menee hulluuden raja. Hulluthan on syyntakeettomia!
Eli täältäkin melkein jokainen voisi tehdä ihan, mitä hyvältä tuntuu ja kaikki sinun syntisi on anteeksi annettuja..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
juu, ja nyt kun kaikki aletaan hoitaa sähköisesti niin jokaisella on myös oikeus olla hullu omalla tavalla... sakolla tai ilman!    mutta kyllä media kiittää...
                btw, kuka vaan opettais tuon haloo helsikin laulajan myös laulamaan??   ei se aasin huuto niin korvia hivele!

navettapiika

  • Vieras
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
Eikö tämäkin saitti jonkun sortin avohoitopaikka ole..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
ja nyt miä olen siirtymässä kait ulos.. laitoshoitoonko?                               mutta on se vaan hauskaa kun ite en ole koskaan kattonna noita bileitä töllöstä...   ja paikan päälle ei saa etes kilon paloina.                        mutta ihan oikeesti, mikä on teille itsenäisyyttä???

navettapiika

  • Vieras
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
Itsenäisyyttä..panitpa pahan, mutta eiköhän se ole sitä, että loppujen lopuksi suomalainen saa ja voi tehdä sitä, mitä haluaa laillisuuden rajoissa. Olet vapaa menemään ja tulemaan.
Olen suomalainen ja Suomessa, kai se on se pohjimmiltaan se itsenäisyys. Ja tietysti naisena erityismaininta siitä, että saan äänestää ja päättää asioistani, enkä ole kenenkään omaisuutta. Eikä minun tarvitse sietää näitä rasvanäppisiä miehiä taputtelemassa persposkia..

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
juu, ja nyt kun kaikki aletaan hoitaa sähköisesti niin jokaisella on myös oikeus olla hullu omalla tavalla... sakolla tai ilman!    mutta kyllä media kiittää...
                btw, kuka vaan opettais tuon haloo helsikin laulajan myös laulamaan??   ei se aasin huuto niin korvia hivele!
Kauneus on katsojan sekä kuulijan silmis ja korvis. .;)
Haloo Helsinskin esitykset on kokonaisvaltaisia kylttyyrielämyksiä. Tykkään. Mut makuasioistahan ei tunnetusti kannata kiistellä sano mäyräkoira joka muniansa nuoli. .
Mulle itsenäisyys on sitä et kun hornet vetäsee jylisten yli ei oo pakko katsoa perään. .  Tietää et omia on..
EU han on parhaat palat päältä vieny mut pidetään ja ruokitaan sitä pientä Suomi-liekkiä, mikä vielä jäljellä on. Ja ollaan ylpeitä siitä!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
juu, ja nyt kun kaikki aletaan hoitaa sähköisesti niin jokaisella on myös oikeus olla hullu omalla tavalla... sakolla tai ilman!    mutta kyllä media kiittää...
                btw, kuka vaan opettais tuon haloo helsikin laulajan myös laulamaan??   ei se aasin huuto niin korvia hivele!

Mulle itsenäisyys on sitä et kun hornet vetäsee jylisten yli ei oo pakko katsoa perään. .  Tietää et omia on..
 


Aikas hienosti sanottu!  : )
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
juuu, kyllä saattavat ollakin.. mutta kun joku piisi soi yle suomella sen neljä- viisi kertaa / vrk ja sitten ihan samanlaista skeidaa net muut piisit niin ainakin itellä alkaa keittää... kun vielä tietää että ko. virmalla on noin 750 000 kipaletta arkistossa ja met joudumme kuuntelemaan päivästä toiseen, viikosta toiseen, ja kuukaudesta toiseen  noita kahta piisiä joka päivä...      siinä alkaa jo lempimusakin maistua paskalta siinä!                         ite olen oppinna kuuntelemaan monenlaista musaa..  menee niin rottenit kuin skorpit ja laveenit mutta joku vaihtelu noissa vaan pitäs olla..

Köntys

  • Vieras
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
juuu, kyllä saattavat ollakin.. mutta kun joku piisi soi yle suomella sen neljä- viisi kertaa / vrk ja sitten ihan samanlaista skeidaa net muut piisit niin ainakin itellä alkaa keittää... kun vielä tietää että ko. virmalla on noin 750 000 kipaletta arkistossa ja met joudumme kuuntelemaan päivästä toiseen, viikosta toiseen, ja kuukaudesta toiseen  noita kahta piisiä joka päivä...      siinä alkaa jo lempimusakin maistua paskalta siinä!                         ite olen oppinna kuuntelemaan monenlaista musaa..  menee niin rottenit kuin skorpit ja laveenit mutta joku vaihtelu noissa vaan pitäs olla..

Ainakin täälläpäin ratiosta kuuluu kymmeniä eri kanavia, jos vain ällyy etsiä. Eri kanavilta tulee eri musiikkia, klassisesta punkkiin ja räpistä heviin.

Tos on vähän kanavaluetteloa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_suomalaisista_radioasemista

...ja nettiradiosta löytyy liki sata kanavaa lissää
http://nettiradio.fi/city

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
 Mitähän meinas kun armeijan entiset komentajat tulivat peräjolkkaa paitsi Puheloinen joka ei menny muiden ex-komentajien kanssa samaan nurkkaankaan?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Köntys

  • Vieras
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
Mitähän meinas kun armeijan entiset komentajat tulivat peräjolkkaa paitsi Puheloinen joka ei menny muiden ex-komentajien kanssa samaan nurkkaankaan?

Onko toi puheloinen joku imitaattori, joka loisii toisten puheilla?

MLK

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
[quo
 Mitähän meinas kun armeijan entiset komentajat tulivat peräjolkkaa paitsi Puheloinen joka ei menny muiden ex-komentajien kanssa samaan nurkkaankaan?
[/quote]

Jos se boikotoi teltanvuokrafirmaa?
Paraati sisälsi tuotesijoittelua,teltan kulmassa luki komiasti MSP.Olis sieltä voinu muitakin mainospaikkoja myydä.Onhan noita aseiden valmistajiakin.
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit

jeep

  • Vieras
Vs: itsenäisyysvastaanotto!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: itsenäisyysvastaanotto!
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.