Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vihdoinkin sopulilauma saa siipeensä  (Luettu 3782 kertaa)

jeep

• Vieras
Vs: Vihdoinkin sopulilauma saa siipeensä
Jos KePulaiset saisi päättää, niin Yleltä tulisi vain vanhoja Kekkosen puheita, ja maamiehen tietolaarin uusintoja. Onnex näin ei ole.
http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2016/02/20/ylen-kaappaushanke/

pice

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hiukan herkkähipiäisiä nuo toimittajat. Itse lyövät muita kuin vierasta sikaa, mutta jos heitä moittii niin heti alkavat itkemään.

jeep

• Vieras
Hiukan herkkähipiäisiä nuo toimittajat. Itse lyövät muita kuin vierasta sikaa, mutta jos heitä moittii niin heti alkavat itkemään.
Susanna Kuparinen ?

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pojut nyt ei muista aikaa mikä oli Reporadion aikaan, se oli kyllä hyvin suuntautunut tiettyyn aatteeseen, valtionpäämiehen myötävaikutuksella.Muttakauppa kävi ja rojua tuli bilatelaarisen kaupan käynnin  myötä.
Valuuttaa ei tarvinnut vaihtaa,työllisyys taattu molemmissa maissa. Oi oi aika entinen ei koskaan palaa............

Joo, siihen aikaan ei tarvinnut lannoitteitakaan ostaa, riitti kun vei radion pellonreunalle paasaamaan, niin paksua tekstiä tuli..
 Eihän minusta tässä kannata mediaa syyttää muusta kuin nöyristelystä poliittisen painostuksen alla, kyllä faktat olisivat selvinneet ajan kanssa, nythän tuon asian käsittelyn kieltämisen julkitulosta on tullut isompi haloo kuin jos oltaisi olltu avoimia koko ajan
  Olisihan Sipilällä ollut mahdollisuus oikoa keskustelussa esille tulevia väitteitä myöhemminkin,No, ehkä ajatteli että puoluetoverille annettu käsky ja sen toteuttaminen olisi jäänyt kansalta huomioimatta..

jeep

• Vieras
Pojut nyt ei muista aikaa mikä oli Reporadion aikaan, se oli kyllä hyvin suuntautunut tiettyyn aatteeseen, valtionpäämiehen myötävaikutuksella.Muttakauppa kävi ja rojua tuli bilatelaarisen kaupan käynnin  myötä.
Valuuttaa ei tarvinnut vaihtaa,työllisyys taattu molemmissa maissa. Oi oi aika entinen ei koskaan palaa............

Joo, siihen aikaan ei tarvinnut lannoitteitakaan ostaa, riitti kun vei radion pellonreunalle paasaamaan, niin paksua tekstiä tuli..
 Eihän minusta tässä kannata mediaa syyttää muusta kuin nöyristelystä poliittisen painostuksen alla, kyllä faktat olisivat selvinneet ajan kanssa, nythän tuon asian käsittelyn kieltämisen julkitulosta on tullut isompi haloo kuin jos oltaisi olltu avoimia koko ajan
  Olisihan Sipilällä ollut mahdollisuus oikoa keskustelussa esille tulevia väitteitä myöhemminkin,No, ehkä ajatteli että puoluetoverille annettu käsky ja sen toteuttaminen olisi jäänyt kansalta huomioimatta..
http://areena.yle.fi/1-3395008

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pääkaupungin hyeenalauma on nyt valjastettu syyttömän Sipilän ja hänen elämäntyönsä, sekä Keskustan  kaatamiseen.

Siinä ei mitään uutta auringon alla. Niin on aina ollut ja tulee olemaan.

Ylen taholta on kerrottu, että juuri tämän hallituksen aikana Ylen uutisointia on moitittu. Hyvä, jo oli aikakin!.

Kannatan Sipilän viestittelyä suurinpiirtein.

Eiköhön kepu kaada ja tuhoa ihan itse itsensä.

Mutta kun eivät halua itse nähdä ja ainahan vika on ollut jossain muissa.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Ei kukaan mitään kaada. Muuuta kuin Eemeli oman puurolautasensa. Ihan itse.

-SS-

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No katsotaan nyt kuka kaata ketä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja taasko yle hätistäis pääministerin pois ja seuraavien vaalien jälkeen olisi taas se neljän vuoden etsikkoaika kuten viimeeks  ... sateenkaariko se hallitus nyt oli?     tuoko on se toive veetieemelillä??   aika hienoa maan asioiden hoitao !!!

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Ainahan olen Terijoen hallitusta kannattanut, kuten tesantti.

Å huh...     :o     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

carhu

• Vieras
Pääkaupungin hyeenalauma on nyt valjastettu syyttömän Sipilän ja hänen elämäntyönsä, sekä Keskustan  kaatamiseen.

Siinä ei mitään uutta auringon alla. Niin on aina ollut ja tulee olemaan.

Ylen taholta on kerrottu, että juuri tämän hallituksen aikana Ylen uutisointia on moitittu. Hyvä, jo oli aikakin!.

Kannatan Sipilän viestittelyä suurinpiirtein.

Eiköhön kepu kaada ja tuhoa ihan itse itsensä.

Mutta kun eivät halua itse nähdä ja ainahan vika on ollut jossain muissa.

Kepu,mtk ja maitoviljelijät. Ja huomenna taas. Naurattaa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
huomasko kukaan muuten ainakin hesari kirjoitti että taas oli stuippi päässy pätemään jollain lausunnollaan netissä itsepäisyyspäivillä...?
                 en nyt tiedä kuin tuo homma oikein onkaan kun kirstunvartijana kuiteskin joku orpoko se nyt oli... ja yleäkin johtaa joku kokkare   ...  liekö sitten ihan moposällin mieleiseen mahollisuuttakaan suomessa..?