Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lypsäjän liivihaalarit  (Luettu 2765 kertaa)

Homer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Lypsäjän liivihaalarit
http://kauppa.pelma.fi/epages/27082010-1135.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/27082010-1135/Products/1034/SubProducts/5838103436

Etsin työhaalareita josta ei etupuolelta menisi heti vesi läpi. Löysin ainoastaan Pelmalta mut toi hinta hirvittää.
Tiedättekö muita halvempia vastaavia haalareita ?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lypsäjän liivihaalarit
Tapsa-tuotteella on ollut edestä suojattuja haalareita, samoin DeLavalilla.  Nämä on niitä, jotka päällä pystyy töitä tekemäänkin ja pysyvät kuivina. Hintaa niillä toki on, mutta kestääkin sen pari vuotta, joten investointi ei kalleimmasta päästä ole. Minulla on tuolla vielä entisestä elämästä jääneitä Tapsan roiskesuojattuja haalareita ja edelleen toimivat, ikääkin kohta 20 vuotta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Lypsäjän liivihaalarit
itellä ei ekana ole ollu koskaan tuo hinta noissa työvaatteissa hylkykriterinä..    jotkin on jopa kestänny yli 20 vuotta... ei saa uutta hankittua kun ei entisestä pääse eroon...     kun ei tuo kesseli edes kasva!          itelläö on noita ekoja hamran haalareita sekakäytössä vieläkin... jotain 1980-luvulta !

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Lypsäjän liivihaalarit
nuo on kans yllättävän hyvät kylykiääsinä tulleiksi toki ne tuntuu kostialta mutta ei kuitenkaa täysin kastele alla olevia ja kuivuu seuraavaksi askareskerraksi täysin aiva tavan naulakos iliman mitää leviäksi ripusteluja..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Lypsäjän liivihaalarit
Miten ihmeessä siellä lypsyllä niin pahasti kastuu? Mulla on kyllä käytössä essu asemalla ja aseman pesun aikana. Jaloille roiskuis muuten vettä kun pesee asemaa paloletkun kanssa... Tissejä ei kannata vesipistoolin kans kastella. Parempiakin konsteja on.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Lypsäjän liivihaalarit
Miten ihmeessä siellä lypsyllä niin pahasti kastuu? Mulla on kyllä käytössä essu asemalla ja aseman pesun aikana. Jaloille roiskuis muuten vettä kun pesee asemaa paloletkun kanssa... Tissejä ei kannata vesipistoolin kans kastella. Parempiakin konsteja on.

noo mitä ny loppupesuja teheres roiskuu.. eipä juuri muuten
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Lypsäjän liivihaalarit
Mulla oli joskus tuommoset haalarit missä oli kosteussuojat ja olihan ne ihan kamalat pitää ku hiostaa niin perhanasti.