Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sähköpostitili  (Luettu 6038 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: sähköpostitili
tuo postin tuleminen mutta ite en saa sitä esille on se omituisin asia!    microsoft on jonkun lailla lukinnu tuon multa mutta silti esim. suomalainen kirjakauppa laittaa sinne postia joka kuu...   aikanaan juttu mutta en löytänny sinne mihinkään paikkaa johon moinen syöttää joten......              aika ihmeeline järjestelmä miun mielestä!                 

Dr.Who

• Vieras
On se mun mielestäkans ihmeellinen postilaatikko.Tiedätettä sinne tulee postia ja luet ne mutta et saa sitten lootaa auki.Voi hevon kakstoista,otappa nyt se kossi joka sulla on mettätöissä,räpeltään sitä konettas hetki niin alkaa oksanpojalle posti kulkeen.Piilota kuitenkin ne "sellaiset# kuvasivustot ensin varmaan talteen etteivät häviä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
heh, se mettää harrastava kossi on yhtä pihalla tosta kuin ite ...joten ei paljon auta..               mutta miä en ymmärrä miten joku palvelin sulkee jotain jolla liikennettä jatkuvasti ollu..     miks miun pitäis jollekin laitta jotain sptä jos hää laittaa sitä mulle...?                ja kiva kun en pysty tekemään huaweihin uutta esim. hotmailia kun nimi on jo käytössä ....                   ei kait valtion hommat mene että ne laittaa jonnekin satu. kohvakkajne.. kun net mulla laittaa jotain henkkohtaista juttua?

mermiina

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Synkronointiasetuksesi ovat varmaan pielessä. Kirjaudu tilillesi live.com sivuilla suoraan selaimella.

Dr.Who

• Vieras
hohhoijaa

Jätkä

• Vieras
Synkronointiasetuksesi ovat varmaan pielessä. Kirjaudu tilillesi live.com sivuilla suoraan selaimella.

Käyttääkö Oksa mikkisoftan s.postitilejä? Jos ei, niin eipä tuo neuvo auta mihinkään. Sotkee vain entisestään.

Jätkä

• Vieras
Eimulla netpostiin tarvi mitään pankkitunnareita,kyllä se ihan normi jutskilla aukeaa.

Puolivuotta sitten tullut uudistus.
https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2016/20160531_kirjautuminen-postin-kuluttajapalveluihin.html

Dr.Who

• Vieras
Ihan käyttäjätunnuksella ja salasanalla nytkin aukesi,ei siihen mitään pankkitunnareita tarvita.Ensimmäisellä kerralla tietty kun tuon netpostin ottaa käyttöön ne tarvitsee.

Jätkä

• Vieras
Enkös niin minä kirjoittanut  ;)
31.05.2016 on tuo linkki päivitetty, eli ei ole kovin vanha tuo uudistus. Sitä ennen kylläkin joutui pankkitunnuksilla leikkimään ja eipä tullut mitään ilmoituksia normi s.postiin saapuneista kirjeistä. Mutta se oli monia vuosia sitten, silloin kun minä käytin tota palvelua.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oksa, teet profiilin gmail.com sähköpostitilille, toimii erittäin hyvin.

Dr.Who

• Vieras
31.05.2016 on tuo linkki päivitetty, eli ei ole kovin vanha tuo uudistus. Sitä ennen kylläkin joutui pankkitunnuksilla leikkimään ja eipä tullut mitään ilmoituksia normi s.postiin saapuneista kirjeistä. Mutta se oli monia vuosia sitten, silloin kun minä käytin tota palvelua.
Jahas,en ole pankkitunnareita tuohon netpostiin tarvinnut sen jälkeen kun rekisteröidyin joskus syyskuussa 2013.Ja sielläpä todellakin näkyy kaikki postiliikenne/saapuneet laskut kolmen vuoden takaa.
Että sellasta.

Dr.Who

• Vieras
Oksa, teet profiilin gmail.com sähköpostitilille, toimii erittäin hyvin.
Niinpä,mut ei Oksa tee se haluaa sen mikkisoftan lootan.Tuo G.mail on kyllä kätsy kun se toimii helposti myös älypuhelimessa.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jahas,en ole pankkitunnareita tuohon netpostiin tarvinnut sen jälkeen kun rekisteröidyin joskus syyskuussa 2013.Ja sielläpä todellakin näkyy kaikki postiliikenne/saapuneet laskut kolmen vuoden takaa.
Että sellasta.
Mulla menee kaikki posti tuonne nettipostiin. Kätevä. Laskut menee e-laskuna.

Jätkä

• Vieras
Että sellasta.

Silloin sinä olet ollut kokoajan kirjautuneena sinne.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Että sellasta.

Silloin sinä olet ollut kokoajan kirjautuneena sinne.
Nyt kirjoittelet höpöjä