Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtiontakaus  (Luettu 2739 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Valtiontakaus
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/valtiontakaushaku-maksuvaikeuksissa-oleville-tiloille-avautuu-joulukuun-alussa-1.169070

Ensin takaus, sitten kaadetaan valtion maksettavaksi, anteeksianto.

Hullumaiset investoinnit.

Tyypillistä MTK/kepu toimintaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Valtiontakaus
mutta kiva kun tota ei eres orpon porukka vastusta....

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Valtiontakaus
Ja Veeti kuvittelee että 70% maksimi takaus 110000eur Max lainalle takaa " kaikki ne hulluimmatkin investoinnit"

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Valtiontakaus
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/valtiontakaushaku-maksuvaikeuksissa-oleville-tiloille-avautuu-joulukuun-alussa-1.169070

Ensin takaus, sitten kaadetaan valtion maksettavaksi, anteeksianto.

Hullumaiset investoinnit.

Tyypillistä MTK/kepu toimintaa.
veeti tietenkin otti mersuunsa rahoituksen veholta eikä koivunlehtipankista maanhankintalainana...tyhmyydestä on aina sakotettu :( :( :( :(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtiontakaus
Ja Veeti kuvittelee että 70% maksimi takaus 110000eur Max lainalle takaa " kaikki ne hulluimmatkin investoinnit"

Onhan tuo kaava toiminut Suomessa ennenkin  ;D

Siis että 70%:n realistinen "maksuvalmius" on riittänyt mihin tahansa laajennuksiin  ;D ;D

Loppu 30% on ollut hyvien puheiden ja lupausten varassa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Valtiontakaus
Väistämätöntä siirretään vain eteenpäin kuvitelmin,että wanha hywä aika palaa takaisin.

Ei palaa.

jeep

  • Vieras
Vs: Valtiontakaus
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001954553.html

Kuka se olikaan joka sano, " me tienataan tällä "?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Valtiontakaus
  Kyllä joidenkin suuruuksien velanotto ja protestilistan venyttäminen tuntuu siltä kuin pyrittäisiin velkasaneeraukseen ja sitä kautta kuivemmille vesille..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Valtiontakaus
  Kyllä joidenkin suuruuksien velanotto ja protestilistan venyttäminen tuntuu siltä kuin pyrittäisiin velkasaneeraukseen ja sitä kautta kuivemmille vesille..
Kyllä siihen velkasaneeraukseen pääsee ilman kolmen metrin mittaista protestilistaakin. Mitä lyhempi sen varmempaa sen läpimeno on.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Valtiontakaus
Ja Veeti kuvittelee että 70% maksimi takaus 110000eur Max lainalle takaa " kaikki ne hulluimmatkin investoinnit"
Mitäs tuosta. Kiuruvedellä kuvitellaan, että 150 euron kriisituki pelastaa talouden.

http://www.iisalmensanomat.fi/news/150-euron-kriisituki-htavuksi-on-jo-tiloja-joilla-ei-ole-rahaa-ruokaan/


maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Valtiontakaus
Minä en oikein ymmärrä, kun minusta maatalous kannattaa hyvin vaikka oman tilan keskituotos viim. 12kk on vain 9500 ja ei olla päästy edes nautalehteen kertaakaan. Mistä tässä on kyse?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Valtiontakaus
Minä en oikein ymmärrä, kun minusta maatalous kannattaa hyvin vaikka oman tilan keskituotos viim. 12kk on vain 9500 ja ei olla päästy edes nautalehteen kertaakaan. Mistä tässä on kyse?

Ei se kannatakaan muilla kuin tiççinkoittajilla®. Ja mitä enemmän mennään pohjoiseen, sitä kannattavampaa se on.

Hullua.


Maidontuotanto on lopetettavatta välittömästi kansantalouteen vedoten. Tai ainakin sen tukeminen.


Kyllä nyt on aika lopettaa banjon soitto.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Valtiontakaus
Niin sitä mää olen lähinnä ihmetellyt jotta kun siellä nautalehdessä on vuosittain parhaat tilat ja niitä on siellä pilvin pimein, joilla on parempi tuotos kun mulla. Niin vois aatella että niillä menee vielä paremmin.

Mopomiehelle kommentoisin jotta jos viljamies kestää maksaa kovia vuokria niin sekin on hyvä business😊

Viimeksi muokattu: 17.11.16 - klo:10:17 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtiontakaus
Niin sitä mää olen lähinnä ihmetellyt jotta kun siellä nautalehdessä on vuosittain parhaat tilat ja niitä on siellä pilvin pimein, joilla on parempi tuotos kun mulla. Niin vois aatella että niillä menee vielä paremmin.

Mopomiehelle kommentoisin jotta jos viljamies kestää maksaa kovia vuokria niin sekin on hyvä business😊

Se rolli-lista ei välttämättä korreloi mitenkään kannattavuuden kanssa.

Maitomäärissä voi olla 7% ilmaa ja siitä oikeasti tulleesta maidosta 85-90% menee myyntiin.. Parhaat 9 tonnin keskituotoksen karjat tekevät parempaa tulosta/lehmä/päivä kuin heikoimmat 11 tonnin..
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Valtiontakaus
Niin sitä mää olen lähinnä ihmetellyt jotta kun siellä nautalehdessä on vuosittain parhaat tilat ja niitä on siellä pilvin pimein, joilla on parempi tuotos kun mulla. Niin vois aatella että niillä menee vielä paremmin.

Mopomiehelle kommentoisin jotta jos viljamies kestää maksaa kovia vuokria niin sekin on hyvä business😊

Se rolli-lista ei välttämättä korreloi mitenkään kannattavuuden kanssa.

Maitomäärissä voi olla 7% ilmaa ja siitä oikeasti tulleesta maidosta 85-90% menee myyntiin.. Parhaat 9 tonnin keskituotoksen karjat tekevät parempaa tulosta/lehmä/päivä kuin heikoimmat 11 tonnin..

Johonkin valehdellaan sitten älytön määrä maitoa. Tuossahan tulee ongelmaksi se että mittalaitteitten mittaman ja meijeriin toimitetun maidon määrä heittää yli sallitun. Tai sitten ne juo itse sen 2000 litraa per äpyli.. Tuolloin kyllä kustaan omaan saappaaseen.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!