Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe autovaraosa nettikaupat  (Luettu 21280 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
autovaraosa nettikaupat
onko huonoja kokemuksia nuosta nettikaupoosta? näyttää monen moista olevan.. hinnoos ny ei maharottomia eroja mutta toimitusajoos kyllä.. kuinkas on olluoikiaa tavaraa ja josei niin mites vaihto on sujunu?

kivijalakakauppaha verrattuna olis vain jonnin verran halavee syyläri..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: autovaraosa nettikaupat
EI mitään ongelmia. Täytyy varmistaa mitä tilaa niin osa sopii. Eikä nuo kotimaassakaan kivijalkakaupoissa aina sovi, pakoputkea tilattiin joskus kolmekin kertaa ennen kuin tuli oikea... mikä ei sekään passannut paikoilleen ilman luovia ratkaisuja. Kiire ei kannata olla, se viikko menee kuitenkin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: autovaraosa nettikaupat
Miettimättä tulee mieleen osamies, motonet ja mister-auto, joista oon tilannu. Yksittäisiä osia muualtakin, myös ulkomailta, jossa tuo misterikin on. Kaikki mitä oon tilannu on ollu täsmälleen tilauksen mukaista eikä oo tarvinnu palautella.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: autovaraosa nettikaupat
skruvat ja mister-auto huijaavat toimitusajoilla. väittävät osia olevan hyllyssä, ja toimitusaika 5-12 päivää mutta heti tilauksen jälkeen tulee automaattinen viesti, että toimitus viivästyy 1-2 vk...  osan tulo kestääkin 5 päivän sijasta yli 30pv...  molemmista omat kokemukset.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: autovaraosa nettikaupat
Englannin ja Saksan Ebaysta on tullut tilattua milloin mitäkin, esim. parin auton ilmastoinnin kennot tullu saksasta. Yks sopi hyvin ja toinen sopi vähemmän hyvin, oikea malli mutta sai vain kolme ruuvia neljästä kiinni, eli laatu voi olla vaihtelevaa. Aina tilattu kuitenkin ihan oikeista autotarvikeliikkeistä eli liike myy ebayn kautta osia.

Sieltä on sitten hyvä tietää mitä ostaa, esim. huhu kertoo että yli 90% xenonpolttimoista on piraatteja(siis melkein kaikki), osaavat kopioida polttimon pakkauksineen.
Sama varmaan koskee kaikkia tuotteita. Mitään en oo ite tarvinu palauttaa niin en tiedä miten toimisi käytännössä?

Jopa valko-venäjältä on tilattu vaihteiston anturi ebayn kautta, viikossa tuli.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: autovaraosa nettikaupat
Laturin tilasin autodoc:ilta, toimii myös autonvaraosat24.fi nimellä. Saksalainen firma, lähti UPS:llä seuraavana päivänä, paketti tuli viikossa kotiin ja oli mitä tilattu. Valikoimaa on ja vielä eri valmistajilta. Esim motonet ei kerro valmistajaa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: autovaraosa nettikaupat
Laturin tilasin autodoc:ilta, toimii myös autonvaraosat24.fi nimellä. Saksalainen firma, lähti UPS:llä seuraavana päivänä, paketti tuli viikossa kotiin ja oli mitä tilattu. Valikoimaa on ja vielä eri valmistajilta. Esim motonet ei kerro valmistajaa.
Ja laskussa on aina koodi jolla saa seuraavasta tilauksesta viisi pinnaa pois...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: autovaraosa nettikaupat
1-2 päivää on menny paikallisista  varaosaliik. jos ei satu hyllyssä olemaan.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: autovaraosa nettikaupat
saas nähärä.. autodocilta tilasin, sama osa 240e paikallises, 107e tua kotiin toimitettuna.. ja paikalliseskaa ei ollu hyllys että viikon toimitusaika siäki enimmillään..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: autovaraosa nettikaupat
>skruvat ja mister-auto huijaavat toimitusajoilla.

Samat kokemukset skruvatista.Lisäksi saa jännätä tuodaanko kotiin,haetko postista vai r-kiskasta johon lyhimmiillään 25 kilsaa

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: autovaraosa nettikaupat
joo näillä piti oikiasti olla varastos, kysyyn asiaa viä erikseen myyjältä.. tokikaa seurantatunnuksia ei viä oo tullu, eilen iltapv tilasin, mutta 24h kulues luvattiin lähetys ja 3-5pv ku mulla

samahan se on suomes, jos tilaus aijoos lähtöö iltapv mutta josei siirtyy seuraavaan..  sillai tämon hauskaa että postikulut suomesta ostettaes on kalliimmat ku ulukomailta vaikka tulis usiemmalla kuljetuksen vaihrolla..

emäntä tilaaloo toisinaan kiinasta tavaraa joka on aiva ilimaasta ja toimituskulut on euron luokkaa vaikka se sama postimies sen lootaha kantaa ku suomesta ostettaes..

kyllä nettikauppa on aika pop jos tietää mitä tahtoo ja ei tartte aiva heti.. vertaalu on vain hankalempaa ku näiton niin palio..

Viimeksi muokattu: 29.11.16 - klo:14:50 kirjoittanut jusu

mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Köntys

  • Vieras
Vs: autovaraosa nettikaupat
Autovaraosastorelta saksasta tulossa osa. Hinta kolmannes kotimaan vastaavaan, merkkiliikkeen hintaan verrttuna hinta vain viidesosa. Perstaina tilasin, seurannan mukaan osa seilaa nyt tanskassa. Suora maksutapa oli kummallinen TRUSTLY-systeemi, olisi pitänyt pankkitunnukset syöttää, olisivat sitten itse ottaneet tarvittavan määrän, otin laskulle.  ;D

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: autovaraosa nettikaupat
Autovaraosastorelta saksasta tulossa osa. Hinta kolmannes kotimaan vastaavaan, merkkiliikkeen hintaan verrttuna hinta vain viidesosa. Perstaina tilasin, seurannan mukaan osa seilaa nyt tanskassa. Suora maksutapa oli kummallinen TRUSTLY-systeemi, olisi pitänyt pankkitunnukset syöttää, olisivat sitten itse ottaneet tarvittavan määrän, otin laskulle.  ;D

juu sama homma laittoovat laskun sähköpostiin, maksoon sen ja laitoon kuvakaappauksen heti niille tapahtumasta kuitiksi, ja ny pitäs eretä nopeutetusti.. vaikkaki kuulemma tänään näky jo tililläki rahat ku tierustelin viä muuta..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

  • Vieras
Vs: autovaraosa nettikaupat
Autovaraosastorelta saksasta tulossa osa. Hinta kolmannes kotimaan vastaavaan, merkkiliikkeen hintaan verrttuna hinta vain viidesosa. Perstaina tilasin, seurannan mukaan osa seilaa nyt tanskassa. Suora maksutapa oli kummallinen TRUSTLY-systeemi, olisi pitänyt pankkitunnukset syöttää, olisivat sitten itse ottaneet tarvittavan määrän, otin laskulle.  ;D

juu sama homma laittoovat laskun sähköpostiin, maksoon sen ja laitoon kuvakaappauksen heti niille tapahtumasta kuitiksi, ja ny pitäs eretä nopeutetusti.. vaikkaki kuulemma tänään näky jo tililläki rahat ku tierustelin viä muuta..

En mä laittanut kun maksun lisätietoihin tilausnumeron, jonka käskivät laskussa laittaa.
Jonkin verran kauppa viivästyi ton takia, kun vahvistivat kaupan vasta kun rahat näkyi niitten tilillä.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: autovaraosa nettikaupat
tuli sellaanen olo että taitaa jokatapukses lähtiä vasta ku rahat oikiasti näkyy tilillä.. ohan näitä kuvankäsittelijöötä mailma täynnä, emmä vaan luottaasi..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..