Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meitä vietiin kuin laskiämpäriä  (Luettu 1338 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Montako kertaa, matalakuilu, sika-sirkka tuli takki auki suu korvissa, miten taas kerran oli saatu paras mahdollinen tulos. Aina, ihan aina mentiin unionin selän taakse kun huonoa sopimusta perusteltiin. Aina saatesanoilla, pärjätään kunhan juoksee lujempaa.

Miten nyt on mahdollista, jotta Suomi on ajamassa hiilenkäytön täydellistä käyttäkieltoa energiapolitiikassamme.
Ainahan hiili on ollut Eurooppalaisille pyhä lehmä, samanlainen kuin meillä itse lehmä.

Ainahan on tiedetty kepuloisten kyvyttömyys maatalousneuvotteluissa, mutten edes minäkään ole uskonut miten heikoista esityksistä on ollut kyse.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Meitä vietiin kuin laskiämpäriä
Montako kertaa, matalakuilu, sika-sirkka tuli takki auki suu korvissa, miten taas kerran oli saatu paras mahdollinen tulos. Aina, ihan aina mentiin unionin selän taakse kun huonoa sopimusta perusteltiin. Aina saatesanoilla, pärjätään kunhan juoksee lujempaa.

Miten nyt on mahdollista, jotta Suomi on ajamassa hiilenkäytön täydellistä käyttäkieltoa energiapolitiikassamme.
Ainahan hiili on ollut Eurooppalaisille pyhä lehmä, samanlainen kuin meillä itse lehmä.

Ainahan on tiedetty kepuloisten kyvyttömyys maatalousneuvotteluissa, mutten edes minäkään ole uskonut miten heikoista esityksistä on ollut kyse.

Minä täs eilen kuulin jotta Lapissa maksetaan energiapuusta lähes kaksinkertaista hintaa etelään verrattuna.😜😁😀

Suuri Ajattelija

• Vieras

Minä täs eilen kuulin jotta Lapissa maksetaan energiapuusta lähes kaksinkertaista hintaa etelään verrattuna.😜😁😀
Klapikaupassa Helsinki lienee se ykkönen:

http://www.hs.fi/kaupunki/a1477973712416

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepellä nuo ilman suunnat taas hakusessa...

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepellä nuo ilman suunnat taas hakusessa...

Ja sulla oikein kirjoitus🎅😊😜😃
Sovit hyvin tizinkoottajaksi. 🎅😁😀

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tervetuloa kerhoon... oikeinkirjuotuksinesi!     niinpä olenkin ammattini valinnu... ei tarvinna mitään opoa!

Sivupersoona

• Vieras
Hyvin on hakeurakoitsijat saaneet asiaansa lobattua, jos kivihiilenkäyttö kielletään.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikö ole helevetinhyvä että noin menee....?   paljunko täällä tuota hiiltä louhitaankaan...?

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvin on hakeurakoitsijat saaneet asiaansa lobattua, jos kivihiilenkäyttö kielletään.

Mitä sanoo jääfarmari? 🎅