Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soon ny sit ohi jo  (Luettu 2052 kertaa)

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Soon ny sit ohi jo
Mtk hoitaa homman "kotiin" 😅
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mtk hoitaa homman "kotiin" 😅

Onko ketään kokoomuslaista näkyny asiaa hoitamassa, Susku on kyllä näkynyt...

Swenssonit varasti eemelin kuningasidean: http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001937884.html

Viimeksi muokattu: 24.10.16 - klo:22:31 kirjoittanut Ärrpää

Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Lopunajan enteitä tuommoiset luksustuotteet...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Meitä viedään kuin litran mittaa
Taas sitä kepuloista virheellistä  tulevaisuuden uskon luomista.
Voi voi.
Siis oikein tehty periaatepäätös.
Voiko lapsellisimmin sanoa, että ootte omillanne, juoskaa lujempaa.

Eikö toi taukki ole jo oppinut, sipilän olevan mestari peruuttamaan sovitut päätökset, mutta nyt on tehty periaatepäätös.
Voi voi.

navettapiika

• Vieras
Eemelin vointi sen kuin huononee..

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onneksi olen säästynyt kepuloisuudelta.
Loinen joka hiipii aivoihin, vie muistin, realistisuuden ja julistaa yhtä sanaa vaikka kuinka päin persettä menisi. Ainut hyvä puoli taudissa on ettei tarvitse, eikä kannatakkaan ajatella itse, kun sen voi lukea maastullista ja suomenmaasta

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta hirviän katkeraksi se on kuitenkin mielen tehny kun ei ole muille kertonnu mitä muut puolueet on tehny asioiden hyväksi.... kepu on vain ja ainosataan osan puolue, ei kaikkien...          surkeinta on kun kokoomus ja demaritkaan ei ole saanu mitään myönteistä aikaan...              ja vielä ilman kepun mukanaoloa!

Köntys

• Vieras
Loinen joka hiipii aivoihin, vie muistin, realistisuuden ja julistaa yhtä sanaa vaikka kuinka päin persettä menisi. Ainut hyvä puoli taudissa on ettei tarvitse, eikä kannatakkaan ajatella itse, kun sen voi lukea maastullista ja suomenmaasta

Oikeesti sulla nuo kaikki oireet tuntuu olevan, sulle ei sitä vissiin ole kukaan kertonut  :-\

navettapiika

• Vieras
Ameeeba

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hei, ootteko muuten huomannu mitä yhtä sanaa tuo veetieemeli julistaa?   eiks toi ole ihan oikean kepun syntymämerkki?       luki vaikka kuin vanhoja alotuksia niin jokaisessa on avainsanat!                            ja kuis se yks sanoikaan?   naurettiin eukon kanssa veet silmissä!      höylälläkö net lie silmät putsaa, vai riittääkö siihen serla..?     

navettapiika

• Vieras
Hiekkapaperilla.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eiks veet ole se karvanpoistoaine??    ja sitä kun hieroo silmiin niin lähtee se....... näkeminen...

navettapiika

• Vieras
On muuten todella hyvää karvanpoistoainetta. Suosittelen. Tulee niin sileät sääret, että ei karvan juurtakaan..  Aivan ihana tuote. Onkohan Veetikin yhtä perusteellinen..vie juuretkin sääristä..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kepukarvat persiistä!