Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Klaassi  (Luettu 5728 kertaa)

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Klaassi
Tos keväällä aavistuksenomaisesti kehaisin claasin traktoriani ja olin hyvin otettu kun eräät minua ystävällisesti varoittelivat tulevista ongelmista etenkin keskon varaosien ja huollon suhteen.
Ilokseni voin kuitenkin näin kasvukauden kääntyessä lopuilleen ilmoittaa et loistavasti alko mut paremmin on vaan ajan kuluessa mennyt. Vähäiset varaosat on saatu hyvinkin nopeasti ja huolto pelaa myös loistavasti. Nukkukaa agronettiläiset siis yönne ihan levos, hyvin täällä claassin kans sujuu! ;)).

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Klaassi
Tos keväällä aavistuksenomaisesti kehaisin claasin traktoriani ja olin hyvin otettu kun eräät minua ystävällisesti varoittelivat tulevista ongelmista etenkin keskon varaosien ja huollon suhteen.
Ilokseni voin kuitenkin näin kasvukauden kääntyessä lopuilleen ilmoittaa et loistavasti alko mut paremmin on vaan ajan kuluessa mennyt. Vähäiset varaosat on saatu hyvinkin nopeasti ja huolto pelaa myös loistavasti. Nukkukaa agronettiläiset siis yönne ihan levos, hyvin täällä claassin kans sujuu! ;)).
Kyllä sulle kohta joku kertoo ettet voi itse tietää miten oma koneesi toimii.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Klaassi
Mitäs varaosia noin uuteen koneeseen on jo tarvinnut.Kyllä 2000 tuntia pitäisi mennä ilman varaosakauppaa.Suodattimet ei ole varaosia vaan normaaliin huoltoon tarvittavia jos niitä meinaat.

case5150

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Klaassi
Dr.Who julkaisee varmaan NYT merkin johon ei tarvi ostaa yhtään varaosaa 2000 tuhanteen tuntiin mennessä?

case5150

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Klaassi
Eikö Dr.Who nyt löydäkään merkkiä joka on niin hyvä???

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: Klaassi
Voi kun mieltä lämmittää kun täällä opetetaan elämään oikein eli luottamaan omiin havaintoihin.
Ja varaosistakin tuli neuvoa. Ai eikö suodatin olekaan varaosa?
Kiitos tosi asiallisista ja elämänviisautta pursuavista vastauksista. Voi kun olis vielä, jopa pieni huumorinkukka istutettu syyskylmään kukkapenkkiin. . ;)

case5150

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Klaassi
rollo tomasi on järkimies, ja kertoo vain mielipiteensä laitteestaan jonka omistaa, ja muut karehtii...

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20029
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Klaassi
Kyllä se Claas sopisi puimurin sävyyn paremmin. Ei kai uusissa traktoreissa missään merkissä ole pahoja virheitä, samanlaisia elektroniikkakomponentteja melkein kaikissa. Ergonomia ja hallintalogiikka on sitten enempi makukysymys.

-SS-

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: Klaassi
Pakko olla eri mieltä tuplaässän kans. Linnunpaska ei oikeastaan ole puintiaikana ongelma puimuris!
Traktorin päälle ryökäleet kyl helpottavat oloaan vähemmän kuivan pierun muodossa pitkin vuotta. Edellisessä traktorissani JD ssä vihreän sävy on niin tumma, että osumat näkyivät varsin ikävällä tavalla. Sen sijaan Claasin vaaleanvihreä on selvästi vähemmän arka tuon asian suhteen. Varsin tärkeä seikka!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20029
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Klaassi
Pakko olla eri mieltä tuplaässän kans. Linnunpaska ei oikeastaan ole puintiaikana ongelma puimuris!
Traktorin päälle ryökäleet kyl helpottavat oloaan vähemmän kuivan pierun muodossa pitkin vuotta. Edellisessä traktorissani JD ssä vihreän sävy on niin tumma, että osumat näkyivät varsin ikävällä tavalla. Sen sijaan Claasin vaaleanvihreä on selvästi vähemmän arka tuon asian suhteen. Varsin tärkeä seikka!

Heh, mut pöly tummentaa ikävästi Claasin sävyä. Ja toistaiseksi Junkkari kärry sopii parhaiten Claasin ja Claasin kanssa pellolle. Se on varsin lähellä Claas kaatokelan ja puimurinpyörien sävyä. Weckmann voisi vetästä Tuhtit Claasin punaisella ja pyörät Claas harmaalla. Kyllä olisi hienoa päästä täyspakka väriinsopivaa K-linjan tuotetta käyttäen puimaan joskus vielä.

Ehkä joskus sitten.

Joskus.

Ehkä.

-SS-

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Klaassi
Voi kun mieltä lämmittää kun täällä opetetaan elämään oikein eli luottamaan omiin havaintoihin.
Ja varaosistakin tuli neuvoa. Ai eikö suodatin olekaan varaosa?
Kiitos tosi asiallisista ja elämänviisautta pursuavista vastauksista. Voi kun olis vielä, jopa pieni huumorinkukka istutettu syyskylmään kukkapenkkiin. . ;)
En kadehdi,mutta suodattimet ovat aivan normitavaraa jota kaikkiin koneisiin tarvitaan,sillä perusteella ei varaosien saatavuutta voi arvioida.Varaosia ovat esim.kannentiiviste suuttimet  laturi startti ym.Näin asian näkisin.En ollenkaan epäile etteikö Claas olisi myös traktorina erittäin laadukas.Kokemusta on Claasin sadonkorjuukoneista paalaimista ja puimureista ja pelkästään positiivisia.Puimuri esimerkiksi kestävä ja vähän osia tarvitseva.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Klaassi
Dr.Who julkaisee varmaan NYT merkin johon ei tarvi ostaa yhtään varaosaa 2000 tuhanteen tuntiin mennessä?
Ei mulla Caseen 2000 tuntiin mitään asiaa ollut varaosatiskille suodattimia vain.kahdesta uudesta on kokemusta,ja ajamalla ei näemmä loppua tule.

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: Klaassi
Käsittämätön puhe tuplakurvilta senkuin jatkuu. Olen kyl kuullut et jotkut on yrittäny Claassilla puida mut miks ihmees?? Meillähän on Sampo sitä varten. Nöyrä hallaisten tasankojen suorittaja!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Klaassi
On tollo romaasille tainnut lasku erääntyä kalaasista,kun nuin äkeänä.Vai puhuuko nyt pullon henki.

rollo tomasi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 131
Vs: Klaassi
Tohtori kugaselle vaan tiedoksi , et oikeas oot, humala mikä humala, vaan ei potusta vaan ihan syntymälahjaksi saatu. . Anteeksi, jos oon äkeältä vaikuttanu, oon vaan niin kovasti yrittäny saavutettuja  etuja puolustaa! ;)