Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mönkkäriä tarjotaan joka paikkaan, mutta entäs pikkutraktori ?  (Luettu 5004 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12805
https://www.tuff-bilt.com/tractors.html Kyntäminen lautasauralla taitaa olla poissuljettua, mutta muutoin tuo ei näytä pöllömmältä. Syksyllä on tulossa diesel.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
https://www.tuff-bilt.com/tractors.html Kyntäminen lautasauralla taitaa olla poissuljettua, mutta muutoin tuo ei näytä pöllömmältä. Syksyllä on tulossa diesel.

CE hyväksyntää odotellessa......
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Köntys

  • Vieras
https://www.tuff-bilt.com/tractors.html Kyntäminen lautasauralla taitaa olla poissuljettua, mutta muutoin tuo ei näytä pöllömmältä. Syksyllä on tulossa diesel.

Näppärä vaikka hinattavan ruiskun eteen  :)

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
https://www.tuff-bilt.com/tractors.html Kyntäminen lautasauralla taitaa olla poissuljettua, mutta muutoin tuo ei näytä pöllömmältä. Syksyllä on tulossa diesel.

Näppärä vaikka hinattavan ruiskun eteen  :)

Vain päiväunelmissasi. Ei saa myydä Suomessa ilman CE hyväksyntää.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Salapiilo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
$0.32 / 16 pcs

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
$0.32 / 16 pcs



CE hyväksymismenettely on pikkuisen monimutkaisempi ja helekutin kallis dokumentointiprosessi kuin vain pelkkä tarra.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2218
Nostolaitekoneiden kytkentä hankalaa, koska oli 0-kategorian nostolaite eli joutuisi vaihtamaan kaikki koneet tai adapterin virittelemään. Tosin nostovoimakaan ei ollut montaa sataa kiloa.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Onhan vastaavia ollut tarjolla vuosia sitten, ei mikään uusi keksintö.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 609
Raideleveyttä lisää niin korvaus hukkismopon ja paljon monikäyttöisempi.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5329


CE hyväksymismenettely on pikkuisen monimutkaisempi ja helekutin kallis dokumentointiprosessi kuin vain pelkkä tarra.
Mitään hyväksymismenettelyä ei ole, valmistaja vain allekirjoittaa vaatimuksenmukaisuusvakuutuksen. Pelkkää koneturvallisuusdirektiiviä on muutama cm paksu pinkka aanelosia. Sitten kun jotain tapahtuu (onnettomuus), niin katsotaan, täyttikö kone tosissaan sen, mitä vakuutettiin. Jos ei, niin kalliiksi käy.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20996
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Joo kyllä noihin kiinan tavaroihin on kaikki CE - tarrat painettu ihan vaan peukalolla kiinni.
Asiasta näyttäisi olevan kaikenlaista tietäjää, jotka syitä keksii, sillä välin bulgaarian
tarraliimailijat myyvät tavaraa, ja vinkujat jää vinkumaan.

-SS-

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20996
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Muutenkin Fermeri näyttäisi olevan aiheena olevan Tuff-biltin osalta hieman väärässä. Maataloustraktoreille sovelletaan CE-hyväksymismenettelyn sijasta direktiiviä 2003/37/EY, jossa muuten on vuosittain rekisteröitävien koneiden määräksi asetettu maksimissaan 150 kpl vuodessa, ettei edes tarvitse EY - tyyppihyväksyntämenettelyä soveltaa. Toisaalta, kyseisen direktiivin täytettävien paperien määrä ei ole mahdoton, samasta syystä kiinanlaisten traktorien markkinat ovat Euroopassa kasvaneet, koska aina jossakin maassa joku jaksaa ne tiedot täytellä lomakkeisiin. Kalleintahan tuossa hyväksymismenettelyssä ovat tietyn painorajan jälkeen vaadittavat  turvaohjaamon kaatumiskestävyystestit.

Saattaisi olla jollekin puutarhatilalle ihan mielekäs työkoneenkantaja, noitahan oli 1950-luvulla Euroopassa paljonkin.

-SS-

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vuonna -84 esiteltiin diesel Fendt työkoneenkantajamallisto tehoiltaan 45-80 hv.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Muutenkin Fermeri näyttäisi olevan aiheena olevan Tuff-biltin osalta hieman väärässä. Maataloustraktoreille sovelletaan CE-hyväksymismenettelyn sijasta direktiiviä 2003/37/EY, jossa muuten on vuosittain rekisteröitävien koneiden määräksi asetettu maksimissaan 150 kpl vuodessa, ettei edes tarvitse EY - tyyppihyväksyntämenettelyä soveltaa. Toisaalta, kyseisen direktiivin täytettävien paperien määrä ei ole mahdoton, samasta syystä kiinanlaisten traktorien markkinat ovat Euroopassa kasvaneet, koska aina jossakin maassa joku jaksaa ne tiedot täytellä lomakkeisiin. Kalleintahan tuossa hyväksymismenettelyssä ovat tietyn painorajan jälkeen vaadittavat  turvaohjaamon kaatumiskestävyystestit.

Saattaisi olla jollekin puutarhatilalle ihan mielekäs työkoneenkantaja, noitahan oli 1950-luvulla Euroopassa paljonkin.

-SS-

Kiitoksia oikaisusta. Laita lasku konsultaatiosta SAS:lle :)
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7386
  • karkki vai keppana?
Vuonna -84 esiteltiin diesel Fendt työkoneenkantajamallisto tehoiltaan 45-80 hv.
Taidettiin päivittää vanhaa? Idea lienee paljon vanhempi?
pessimisti ei pety!